Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
KwZ pisze:Np. zdjęcie pasażerów z linii pruszkowskiej
Tak w momencie gdy majtkowy węzeł skusi ich do przesiadki do samochodu (pomijając fakt, że w drugą stronę sobie spokojnie postoją w korku...)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
mariow pisze:ja tam dostrzegam plusy
wolę jechać autobusem bez przesiadki niż marznąć na peronie i "wbijać się" do pociągu, żeby się zmieścić
Na przystanku autobusowym nie marzniesz
Tak czy siak pokazuje to problem Warszawy czyli zbyt szerokie arterie prowadzące w kierunku Śródmieścia, które sprawiają, że samochód (tudzież autobus zamiast szybszej szyny - tzn. szybszej w relacji szeroko pojęte osiedle - Śródmieście, nie przystanek A - przystanek B) jest szybszym połączeniem ze Śródmieściem. Przykre, że dalej w to brniemy (vide Kasprowicza)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
mariow pisze:Kwestia marzniecia na 1 przystanku jest często zredukowana bo wychodzę na konkretny autobus. Przy przesiadce różnie bywa, zwłaszcza na pociąg na stacji ursus.
I wracamy do mojego ulubionego sedna sprawy czyli ucywilizowania pociągów
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Solaris U10
- Posty: 2715
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Od razu się przywitam, gdyż jestem tu nowy
Romansuje długo i namiętnie czyli od jakiś 5 miesięcy z ZTM a propos układu komunikacyjnego po otwarciu wiaduktu na Gierdziejewskiego i za każdym razem ZTM upiera się poprowadzeniu linii lokalnej. Minął już miesiąc od złożenia mojego 4 wniosku, więc niedługo powinienem dostać odpowiedź i ciekawe co tym razem powie ZTM.
Romansuje długo i namiętnie czyli od jakiś 5 miesięcy z ZTM a propos układu komunikacyjnego po otwarciu wiaduktu na Gierdziejewskiego i za każdym razem ZTM upiera się poprowadzeniu linii lokalnej. Minął już miesiąc od złożenia mojego 4 wniosku, więc niedługo powinienem dostać odpowiedź i ciekawe co tym razem powie ZTM.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Właśnie, też jestem ciekaw. Ja kiedyś myślałem o 112, ale ono przecież nie przeżyje (raczej) na Jelonkach nawet roku...
A gdyby 194 z UD Ursus przez Niedźwiadek, Gołąbki itp.? Włochy zostawić z 716 i poprawionym (także trasowo) 206...
A gdyby 194 z UD Ursus przez Niedźwiadek, Gołąbki itp.? Włochy zostawić z 716 i poprawionym (także trasowo) 206...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26915
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Raczej wypadałoby nową trasą puścić 716, jako bardziej dalekobieżne. Choć brak dobrej linii między starym, a nowym ursusem trochę tę ideę psuje (716 to np. dojazdy do liceum w Ursusie, obecnie znajdującego się w zasadzie w strefie dojścia do siedemsetki).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tylko że akurat nim, jak sam napisałeś, wszystko byś ominął...Glonojad pisze:Raczej wypadałoby nową trasą puścić 716, jako bardziej dalekobieżne.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Urząd Ursusa pytany usilnie milczy na ten temat, choć odbyła się publiczna prezentacja jakiegoś projektu dot. Nowolazurowej i wiaduktu na Gierdziejewskiego. Usłyszałem, że "nie jest wskazane" (sic!) publikować żadnych konkretów. W sąsiednich Włochach twierdzą, że chodzi o przedłużenie trasy 206, ale tak, żeby nadal zahaczało o pętlę przy ks. Chrościckiego. Nic więcej.
We wniosku do ZTM zaproponowałem:
177: P+R al. Krakowska - ..., Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Kazimierza Jagiellończyka, Bolesława Krzywoustego, Przejazdowa, Leszka Białego, Kadłubka, Leszczyńskiego, Gierdziejewskiego, Połczyńska - Karolin
194: Ursus Ratusz - Traktorzystów, Wojciechowskiego, Keniga, Orląt Lwowskich, Warszawska, Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Gierdziejewskiego, Połczyńska, Wolska, Fort Wola - cm. Wolski
206: Odolany - ..., al Chróścickiego, Obywatelska, Świerszcza, Traktorzystów, Wojciechowskiego, Keniga, Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Kazimierza Jagiellończyka, Bolesława Krzywoustego, Przejazdowa, Leszka Białego, Kadłubka, Leszczyńskiego, Gierdziejewskiego, Posag 7 Panien - Zajezdnia Ursus płn.
394 (bądź przedłużenie 197): Nowe Włochy - al. Chróścickiego, Świerszcza, Globusowa, Dźwigowa, Połczyńska, Wolska, Fort Wola - cm. Wolski
Na Gołąbkach nie potrzeba linii co 10 minut, a w zamian 2 linie co 30 minut, czyli średnio co 15. Wydłużenie 177 na Karolin jako linia "sklepowa" będzie miała szczególnie znaczenie zwłaszcza w soboty. 206 zastąpi 394 w Ursusie i 177 na zakładach. 194 główną linią w Ursusie płn.
716 bym zostawił w spokoju, ponieważ sporo ludzi wsiada na PKP Włochy i PKP Ursus, a przez Gierdziejewskiego będzie się musiał trochę cofać.
177: P+R al. Krakowska - ..., Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Kazimierza Jagiellończyka, Bolesława Krzywoustego, Przejazdowa, Leszka Białego, Kadłubka, Leszczyńskiego, Gierdziejewskiego, Połczyńska - Karolin
194: Ursus Ratusz - Traktorzystów, Wojciechowskiego, Keniga, Orląt Lwowskich, Warszawska, Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Gierdziejewskiego, Połczyńska, Wolska, Fort Wola - cm. Wolski
206: Odolany - ..., al Chróścickiego, Obywatelska, Świerszcza, Traktorzystów, Wojciechowskiego, Keniga, Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Kazimierza Jagiellończyka, Bolesława Krzywoustego, Przejazdowa, Leszka Białego, Kadłubka, Leszczyńskiego, Gierdziejewskiego, Posag 7 Panien - Zajezdnia Ursus płn.
394 (bądź przedłużenie 197): Nowe Włochy - al. Chróścickiego, Świerszcza, Globusowa, Dźwigowa, Połczyńska, Wolska, Fort Wola - cm. Wolski
Na Gołąbkach nie potrzeba linii co 10 minut, a w zamian 2 linie co 30 minut, czyli średnio co 15. Wydłużenie 177 na Karolin jako linia "sklepowa" będzie miała szczególnie znaczenie zwłaszcza w soboty. 206 zastąpi 394 w Ursusie i 177 na zakładach. 194 główną linią w Ursusie płn.
716 bym zostawił w spokoju, ponieważ sporo ludzi wsiada na PKP Włochy i PKP Ursus, a przez Gierdziejewskiego będzie się musiał trochę cofać.