Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu
Moderator: JacekM
szkoda ze przy modernizacjach szlaków nikt nie pomyśli żeby przebudować układ torowy tak aby spełniał wymagania
[ Dodano: |18 Sty 2012|, 2012 16:14 ]
a tak pz okazji to portal http://infopasazer.intercity.pl/ nie do końca działa poprawnie, nie wierzę że żaden pociąg nie ma opóźnienia w związku z awaria trakcji
[ Dodano: |18 Sty 2012|, 2012 16:14 ]
a tak pz okazji to portal http://infopasazer.intercity.pl/ nie do końca działa poprawnie, nie wierzę że żaden pociąg nie ma opóźnienia w związku z awaria trakcji
-
- Posty: 202
- Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06
Kod: Zaznacz cały
O godzinie 12:35 na stacji Warszawa Wschodnia wystąpiło uszkodzenie taboru obsługującego pociąg nr 21510 relacji Warka (11:02) - Otwock (13:03), uniemożliwiające jego dalszą jazdę.
Pociąg ten został odwołany na odcinku Warszawa Wschodnia - Otwock i sprowadzony awaryjnie do stacji postojowej Warszawa Grochów.
Podróżni z tego pociągu zostali zabrani kolejnym pociągiem, jadącym do Pilawy.
W związku z niewykonaniem planowego przejścia składów oraz brakiem składu zastępczego na pociąg nr 50322/3 w Otwocku, pociąg ten zostanie uruchomiony w skróconej relacji Warszawa Wschodnia (14:11) - Grodzisk Mazowiecki (14:59).
W 1674 zatarta oś lub brak luzowania na ostatnim wózku.
Odcinek Włochy - Pruszków póki co nie był modernizowany. Natomiast to, o czym mowa wcześniej sprowadzało by się do rozjazdów przy każdym przystanku, co akurat w tym przypadku nie ułatwiłoby dotarcia służbom ratunkowym, bo w końcu pociąg wycofano. Natomiast gorzej, że długi odcinek do Pruszkowa był nieczynny.szkoda ze przy modernizacjach szlaków nikt nie pomyśli żeby przebudować układ torowy tak aby spełniał wymagania
I w efekcie piękne płaskie miejsca na ostatnim zestawie. Dalszy obieg obsługiwany w 1 ezt EN57-1623.Lonik pisze: EN57-1623+1674.
W 1674 zatarta oś lub brak luzowania na ostatnim wózku.
Ogólnie ten maszynista co jechał poc 21510 coś dzisiaj pechowy był
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Wczoraj:
EN95-01 wyjechała wczoraj po ok. tygodniowym przestoju na trasę o 10:35 z
Grodziska i o 13:20 ją podmieniali w Podkowie Leśnej Głównej na EN94-16+19. Potem znów wyjechała na trasę o 15:35 z Grodziska i jadąc kursem o 16:50 z Warszawy do Milanówka jechała ponad 10min. opóźniona. Kurs o 18:35 z Pruszkowaw kier. Warszawy się nie odbył
EN95-01 wyjechała wczoraj po ok. tygodniowym przestoju na trasę o 10:35 z
Grodziska i o 13:20 ją podmieniali w Podkowie Leśnej Głównej na EN94-16+19. Potem znów wyjechała na trasę o 15:35 z Grodziska i jadąc kursem o 16:50 z Warszawy do Milanówka jechała ponad 10min. opóźniona. Kurs o 18:35 z Pruszkowaw kier. Warszawy się nie odbył
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
To bardzo proste. Samoczynna Blokada Liniowa na linii Otwockiej stoi na odcinkach izolowanych. To znaczy odstęp jest zajęty jeżeli są zwarte dwa toki szynowe, a wolny jeżeli dwa toki nie sa zwarte (nie ma pociągu a dokładniej zestawów kołowych zwierających obie szyny).Na samym Odcinku Wawer - Falenica jest pierdyliard przejazdów i przejśc dla pieszych. Przejazdy i przejścia dla pieszych mają to do siebie, że ludzie i samochody nanoszą na te przejazdy/przejścia śnieg z solą a właściwie wode z solą, a wodny roztwór chlorku sodu ma to do siebie ,że jest bardzo dobrym elektrolitem. I poprzez ten właśnie elektrolit następuje przepływ prądu z jednej szyny do drugiej "symujący" zajętość danego odcinka pomimo tego, że jest wolny. Na wschoniej części linii E-20 blokada jest zrobiona na licznikach osi - tam taki efekt nie występuje (po za tym jest mniej przejazdów).
Tak sądziłem że chodzi o położenie się odcinków, lecz nie spotkałem się z terminem "walenia semaforów".fidzio pisze:To bardzo proste. Samoczynna Blokada Liniowa na linii Otwockiej stoi na odcinkach izolowanych. To znaczy odstęp jest zajęty jeżeli są zwarte dwa toki szynowe, a wolny jeżeli dwa toki nie sa zwarte (nie ma pociągu a dokładniej zestawów kołowych zwierających obie szyny).Na samym Odcinku Wawer - Falenica jest pierdyliard przejazdów i przejśc dla pieszych. Przejazdy i przejścia dla pieszych mają to do siebie, że ludzie i samochody nanoszą na te przejazdy/przejścia śnieg z solą a właściwie wode z solą, a wodny roztwór chlorku sodu ma to do siebie ,że jest bardzo dobrym elektrolitem. I poprzez ten właśnie elektrolit następuje przepływ prądu z jednej szyny do drugiej "symujący" zajętość danego odcinka pomimo tego, że jest wolny. Na wschoniej części linii E-20 blokada jest zrobiona na licznikach osi - tam taki efekt nie występuje (po za tym jest mniej przejazdów).
zgodnie z info ze strony ztm
[ Dodano: |20 Sty 2012|, 2012 11:08 ]
a gazeta pisze co innego
www.ztm.waw.pl pisze:Utrudnienia na linii kolejowej do Łowicza
10:05 - W związku z uszkodzeniem sieci trakcyjnej między stacjami Warszawa Włochy a Warszawa Gołąbki, mogą występować utrudnienia w kursowaniu pociągów spółki Koleje Mazowieckie, w kierunku Sochaczewa i Łowicza oraz w kierunku odwrotnym- do Warszawy.
[ Dodano: |20 Sty 2012|, 2012 11:08 ]
a gazeta pisze co innego
www.gazeta.pl pisze: Pociąg jadący z Poznania do Warszawy złamał pantograf, blokując tory w obu kierunkach.
Ruch pociągów między Warszawą i Sochaczewem stanął o godz. 10.05. Pociąg jadący z Poznania do stolicy złamał pantograf na wysokości stacji Ursus Północny. - Złamany pantograf zablokował również tor w przeciwnym kierunku - informuje Jan Telecki z PKP PLK. Na miejsce wysłano pogotowie sieciowe. - W pierwszej kolejności chcemy udrożnić tor w przeciwnym kierunku i puścić po nim ruch wahadłowy - wyjaśnia Telecki.
Zepsuty skład Przewozów Regionalnych zablokował ważny i ruchliwy szlak kolejowy. Tędy z Warszawy wyjeżdżają pociągi do Sochaczewa, Kutna, Poznania i Berlina, a także część kursów do Bydgoszczy i Gdańska. Jeśli naprawa awarii potrwa dłużej, ruch może być puszczony objazdem przez Odolany i Dworzec Gdański.