Pewnie ona jeździ po 6 rano i 15.Kleszczu pisze:
Bo jak autobus jest sporo spóźniony to na pętle przyjedzie punktualnie i wcale się nie będzie stało na zimnie i czekało![]()
Ano trudno. Jeżeli stosunek zmian komunikacji do zmian miasta robi się tak duży jak w Warszawie, to bywa to trudne. Wiem, trudno przewidywać skutki wprowadzanych zmian, ale nie mogę się oprzeć wrażeniu, że albo osoby, które się tym zajmują, nie wiedzą jakie, są priorytety (o ile te w ogóle istnieją).
Komunikacja się zmienia bo miasto się zmienia. Naprawdę tak trudno to zrozumieć![]()
Np. najpierw latami udowadniano ludziom, że z Falenicy mają jeździć autobusami. Uruchomienie SKM i dogadanie się z KM może teraz jest pewne, ale dopiero co nie było. Chcąc zlikwidować 521 każe się ludziom zmieniać przyzwyczajenia (mimo że to druga natura człowieka), ale tylko zorientowani wiedzą, że teraz, inaczej jak za Kaczora system już nie powinien się załamać, bo to, czy tamto.
Uruchamia się linie przyśpieszone , po czym dodaje się im przystanków. Najpierw: bo będzie szybciej, potem: bo dostępność. Gdy czerwona sczernieje, trzeba coś zlikwidować/pociąć/przekierować (bo jakaś czarna z reguły już była). I znowu: jesteśmy proszeni o... a zatem...
Prawda, burdel jest ceną postępu, ale żeby aż taki?
Powtórzę: zmiany na lepsze, o których mieszkańcy nie dowiedzą się przed kolejnymi korektami to zawracanie głowy. Akurat Białołęka rośnie int4ensywnie i artykuł jest niezbyt mądry, ale pewną naukę trzeba w niego wynieść.
[ Komentarz dodany przez: Bastian: |20 Sty 2012|, 2012 09:48 ]
Korekta tagów. Sam tag "color" jak miałby w zasadzie działać?