Pętla Metro Politechnika
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36686
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Dyskusja, jak dotąd, nie odbywała się na zasadzie "każdy broni swojej linii".Gdynianin pisze:Dyskusja tutaj jest "co popsuć" ...
Wniosek: samodzielne połączenie jest niepotrzebne.pawcio pisze:Po za tym gocławska linia na TŁ już była i szybko zdechła.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
No widzisz, teoria swoje a praktyka swoje. Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.fik pisze:Tak, spora szansa. Różnica w czasie przejazdu wynosi dwie minuty.Rosa pisze: Sam tak robię. Nie dosc że jest spora szansa wyprzedzenia wcześniejszego 182 (Mobilis) to jeszcze mozna sie załapac na 158 czy 135.
Raczej kwestia wrażenia. Mało kto lubi stać jak kołek, byle się nie przesiąść. Co nie oznacza, że możliwość przeprowadzania podobnych kombinacji poprawia jakość życia.Rosa pisze:No widzisz, teoria swoje a praktyka swoje. Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.
A argument ,,Gdynianina'' dotyczy raczej podróżnych z Placu Konstytucji, bo powtorzę: na Waryńskiego trzeba skądś się wziąć. Studenci Politechniki mogą od razu iść na TŁ i wtedy niewiele nadkładają. Podobnie pasażerowie metra. Jedynie pracujący na północ od Nowowiejskiej mają powód by narzekać na łażenie do TŁ. Ci z nowych biurowców - już nie.
[ Komentarz dodany przez: Bastian: |25 Sty 2012|, 2012 15:39 ]
Korekta cytowania.
Na założeniu, że czerwony zaraz będzie można się przejechać. Chyba, że ktoś pracuje w Teatrze Współczesnym i na Waryńskiego ma zdecydowanie bliżej. Wtedy - co innego. Jeszcze psychologia: być wyprzedzanym przez 525 - źle; nie widzieć, że gdzieś tam ucieka 182 - lepiej.fik pisze:Jeśli ktoś jest fetyszystą czerwonych numerków, to niewątpliwie.Rosa pisze:Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.
Chyba sobie ktoś tu żarty stroi. Z Łukowskiej na Ostrobramską nie jest daleko? szczególnie z Witolina na "Promenada" no kawałek przecież. Gorszego pomysłu na tym forum nie przeczytałem.bepe pisze:Też 182. Z Ostrobramskiej. Daleko nie jest. Poza tym jest jeszcze 158.Kosiniak pisze:a czym będzie jeździć Łukowska w takim razie?
Ja również wysiadam na Rawarze i czekam na 182,158, czy 135 aby podjechać "pod dom".
Osobiście byłbym za małym zmniejszeniem częstotliwości przez 182 na rzecz 514 z Witolina przez Ostrobramską do Pl. Konstytucji, z częstotliwością 15/20. Mniejsza częstotliwość 182 to więcej miejsca na Witolinie oraz przeniesienie wozów na 514. Zakładam również 4xx na podobnych warunkach.
502 częstotliwość 10/15 ale z powrotem na DWC, a 411 skrócić do Gocławia.
To mój pomysł, nikt nie musi się z nim zgadzać, choć uważam go za całkiem sensowny.
i problem pętli przy metrze rozwiązany
Czyli Ciebie pętla ,,Witolin'' nie dotyczy.Kosiniak pisze: szczególnie z Witolina (...)
Ja również wysiadam na Rawarze i czekam na 182,158, czy 135 aby podjechać "pod dom".
Ciekawe, czy w Wesołej też uznaliby zabranie ich wozów ,,na rzecz 514 z Witolina'' za ,,całkiem sensowne'' .Kosiniak pisze: Osobiście byłbym za małym zmniejszeniem częstotliwości przez 182 na rzecz 514 z Witolina przez Ostrobramską do Pl. Konstytucji, z częstotliwością 15/20. (...)
To mój pomysł, nikt nie musi się z nim zgadzać, choć uważam go za całkiem sensowny.
To cudowne rozmnożenie wozów było już u ,,Gdynianina'' ze 2 godziny temu.Kosiniak pisze: Mniejsza częstotliwość 182 to więcej miejsca na Witolinie oraz przeniesienie wozów na 514. Zakładam również 4xx na podobnych warunkach.
502 częstotliwość 10/15 ale z powrotem na DWC, a 411 skrócić do Gocławia.
Bajemba pisze: Jak widać nie pozostaje nic innego jak wybudowanie podziemnej pętli autobusowej w rejonie M Politechniki !