Pętla Metro Politechnika

Moderator: Wiliam

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 25 sty 2012, 14:50

No jak widać ludzie, którzy nie mieszkają na danych osiedlach lub tam nie podróżują nie widzą zachowań pasażerów. Wtedy dyskusja może trwać wieki i nic się nie osiągnie poza "genialnymi" pomysłami w stylu "Oddzielny przystanek dla 502,514,520 i 525"...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 sty 2012, 14:55

Oddzielny przystanek, aby ubić 502 i 514 - przecież to było mówione :-s
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36684
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 sty 2012, 14:59

Gdynianin pisze:Dyskusja tutaj jest "co popsuć" ...
Dyskusja, jak dotąd, nie odbywała się na zasadzie "każdy broni swojej linii".
pawcio pisze:Po za tym gocławska linia na TŁ już była i szybko zdechła.
Wniosek: samodzielne połączenie jest niepotrzebne.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 sty 2012, 15:02

Rosa pisze: Sam tak robię. Nie dosc że jest spora szansa wyprzedzenia wcześniejszego 182 (Mobilis) to jeszcze mozna sie załapac na 158 czy 135.
Tak, spora szansa. Różnica w czasie przejazdu wynosi dwie minuty.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 25 sty 2012, 15:05

fik pisze:
Rosa pisze: Sam tak robię. Nie dosc że jest spora szansa wyprzedzenia wcześniejszego 182 (Mobilis) to jeszcze mozna sie załapac na 158 czy 135.
Tak, spora szansa. Różnica w czasie przejazdu wynosi dwie minuty.
No widzisz, teoria swoje a praktyka swoje. Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 25 sty 2012, 15:12

Rosa pisze:No widzisz, teoria swoje a praktyka swoje. Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.
Raczej kwestia wrażenia. Mało kto lubi stać jak kołek, byle się nie przesiąść. Co nie oznacza, że możliwość przeprowadzania podobnych kombinacji poprawia jakość życia.
A argument ,,Gdynianina'' dotyczy raczej podróżnych z Placu Konstytucji, bo powtorzę: na Waryńskiego trzeba skądś się wziąć. Studenci Politechniki mogą od razu iść na TŁ i wtedy niewiele nadkładają. Podobnie pasażerowie metra. Jedynie pracujący na północ od Nowowiejskiej mają powód by narzekać na łażenie do TŁ. Ci z nowych biurowców - już nie.

[ Komentarz dodany przez: Bastian: |25 Sty 2012|, 2012 15:39 ]
Korekta cytowania.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 sty 2012, 15:13

Tak, spora szansa. Różnica w czasie przejazdu wynosi dwie minuty.
Przy częstotliwości co 6 min daje to jakieś 33% :-k
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 25 sty 2012, 15:17

KwZ pisze:
Tak, spora szansa. Różnica w czasie przejazdu wynosi dwie minuty.
Przy częstotliwości co 6 min daje to jakieś 33% :-k
I 66%, że się nie uda. Cóż z tego? A parę lat temu było tylko słabe 182 i takie sobie 158, żadnego buspasa. I wtedy był problem, a nie +/- 2 minuty dziś.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 sty 2012, 15:27

Rosa pisze:Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.
Jeśli ktoś jest fetyszystą czerwonych numerków, to niewątpliwie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 25 sty 2012, 15:40

fik pisze:
Rosa pisze:Tak czy inaczej bardziej opłaca się wsiadac na Waryńskiego.
Jeśli ktoś jest fetyszystą czerwonych numerków, to niewątpliwie.
Na założeniu, że czerwony zaraz będzie można się przejechać. Chyba, że ktoś pracuje w Teatrze Współczesnym i na Waryńskiego ma zdecydowanie bliżej. Wtedy - co innego. Jeszcze psychologia: być wyprzedzanym przez 525 - źle; nie widzieć, że gdzieś tam ucieka 182 - lepiej.

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 25 sty 2012, 15:42

bepe pisze:
Kosiniak pisze:a czym będzie jeździć Łukowska w takim razie?
Też 182. Z Ostrobramskiej. Daleko nie jest. Poza tym jest jeszcze 158.
Chyba sobie ktoś tu żarty stroi. Z Łukowskiej na Ostrobramską nie jest daleko? szczególnie z Witolina na "Promenada" no kawałek przecież. Gorszego pomysłu na tym forum nie przeczytałem.

Ja również wysiadam na Rawarze i czekam na 182,158, czy 135 aby podjechać "pod dom".

Osobiście byłbym za małym zmniejszeniem częstotliwości przez 182 na rzecz 514 z Witolina przez Ostrobramską do Pl. Konstytucji, z częstotliwością 15/20. Mniejsza częstotliwość 182 to więcej miejsca na Witolinie oraz przeniesienie wozów na 514. Zakładam również 4xx na podobnych warunkach.

502 częstotliwość 10/15 ale z powrotem na DWC, a 411 skrócić do Gocławia.
To mój pomysł, nikt nie musi się z nim zgadzać, choć uważam go za całkiem sensowny.

i problem pętli przy metrze rozwiązany ;-)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 sty 2012, 15:51

Kosiniak pisze:Mniejsza częstotliwość 182 to więcej miejsca na Witolinie oraz przeniesienie wozów na 514.
Oraz niezabieralność na Ochocie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Bajemba
Posty: 19
Rejestracja: 01 lut 2011, 9:17
Lokalizacja: Sielce/Muranów

Post autor: Bajemba » 25 sty 2012, 15:55

Jak widać nie pozostaje nic innego jak wybudowanie podziemnej pętli autobusowej w rejonie M Politechniki !

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 25 sty 2012, 15:56

Kosiniak pisze: szczególnie z Witolina (...)
Ja również wysiadam na Rawarze i czekam na 182,158, czy 135 aby podjechać "pod dom".
Czyli Ciebie pętla ,,Witolin'' nie dotyczy.
Kosiniak pisze: Osobiście byłbym za małym zmniejszeniem częstotliwości przez 182 na rzecz 514 z Witolina przez Ostrobramską do Pl. Konstytucji, z częstotliwością 15/20. (...)
To mój pomysł, nikt nie musi się z nim zgadzać, choć uważam go za całkiem sensowny.
Ciekawe, czy w Wesołej też uznaliby zabranie ich wozów ,,na rzecz 514 z Witolina'' za ,,całkiem sensowne'' :kekeke:.
Kosiniak pisze: Mniejsza częstotliwość 182 to więcej miejsca na Witolinie oraz przeniesienie wozów na 514. Zakładam również 4xx na podobnych warunkach.

502 częstotliwość 10/15 ale z powrotem na DWC, a 411 skrócić do Gocławia.
To cudowne rozmnożenie wozów było już u ,,Gdynianina'' ze 2 godziny temu.
Bajemba pisze: Jak widać nie pozostaje nic innego jak wybudowanie podziemnej pętli autobusowej w rejonie M Politechniki !
:-D

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 sty 2012, 15:58

Bajemba pisze:Jak widać nie pozostaje nic innego jak wybudowanie podziemnej pętli autobusowej w rejonie M Politechniki !
Za kasę, która pozwoliłaby zrobić P+R Marsa i rozwiązać burdel, a nie być prowizorką ](*,)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ