Te tereny mają strukturę podobną jak Służewiec Biurowy, kilkanaście lat temu. Jest dużo tanich gruntów, wkrótce będzie dobry dojazd i jest bardzo blisko do biurowej siły roboczej (osiedla młodych ludzi, których było stać na kredyt na własne M). Za kilkanaście lat ta okolica może być kolejnym zagłębiem biurowców.Glonojad pisze:o tyle kompletnie nie widzę komu i po co miałaby służyć nowa trasa (z nowym obiektem) i pętla akurat w tamtym miejscu. Tylko błagam, nie pisz o P+R i kierowcach z Nieporętu...
Zajezdnia R-5 Annopol
Moderator: Wiliam
- kulikowski
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
Jaki był koszt adaptacji zajezdni autobusowej Pożarowej na tramwajową w 1995 ?Glonojad pisze:A swoją drogą - piąta zajezdnia w 1995 roku potrzebna nie była.
Jaki jest koszt budowy zajezdni tramwajowej od podstaw w 2012 ?
Rozumiesz różnicę ?
Kłania się brak planowania strategicznego ...
słowo-klusz: adaptacja. Czytanie ze zrozumieniemMeWa pisze:Poza tym przypomnę, że Pożarowa była zajezdnią AUTOBUSOWĄ.
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88
Ale w 1995 musiałbyś przewidzieć, że w 2015 będzie potrzebna przydatna nowa zajezdnia. W tym mieście (i w tym państwie) to nie takie hop siup. I chyba zresztą nigdzie.kulikowski pisze:Kłania się brak planowania strategicznego ...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A koszt eksploatacji przez 20 lat pamiętałeś dodać?kulikowski pisze:Jaki był koszt adaptacji zajezdni autobusowej Pożarowej na tramwajową w 1995 ?
Jaki jest koszt budowy zajezdni tramwajowej od podstaw w 2012 ?
Rozumiesz różnicę ?
Były tam hale o odpowiedniej skrajni, z kanałami, siecią trakcyjną itp.? I tak usytuowane, że można było odpowiednio pomieścić tory wraz z łukami? Bo jak nie było, to mówisz o adaptacji pustego placu. Proszę więc o konkrety.kulikowski pisze: słowo-klusz: adaptacja
I, korzystając z pozycji, bardzo mocno proszę o te konkrety.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przy już istniejącej trasie do Żerania Wschodniego jest od cholery miejsca. Jeśli teren będzie atrakcyjny dla biurowców (w co nie wierzę), to tym bardziej nie będzie tam miejsca np. na centra logistyczne czy sortownię złomu, które się raz-dwa-trzy stamtąd wyprowadzą. Wątpię zatem, by najpierw miała się w ten sposób zabudować Płochocińska.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Czy na Białołęce oni tam żyją w innym świecie? I w obowiązującym do chyba 2006 roku studium jest rezerwa pod zajezdnię, była w tym samym miejscu z ustaleniach wiążących z 2001 (sprawdziłem teraz) i w planie ogólnym z 1992 też. Nie sprawdziłem tylko studium z 1998. Czy burmistrz nie wie co u niego na dzielni planują od lat przeszło 20?– Zajezdnia? – dziwi się burmistrz Białołęki Jacek Kaznowski. – Nikt nas o żadną opinię nie pytał. A mnie coraz mniej się podoba, że miasto wszystkie usługi uciążliwe dla mieszkańców i urządzenia techniczne lokuje w Białołęce – wytyka.
To jest mój komentarz do tej wypowiedzi:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A gdzież jest ta udana niezwykle wypowiedź Burmistrza, bo jakoś mi umknęła?
Pomijając fakt, że zajezdnia taka znowu strasznie uciążliwa nie jest, zwłaszcza dla nowoczesnego taboru na nowoczesnych parametrach ochrony środowiska zbudowana. Szczególnie, że zlokalizowana będzie na środku zatyłcza, powiedzmy to sobie szczerze.
Aczkolwiek tylko wybrany politycznie przez "będących głosem doradczym, a nie - decyzyjnym" burmistrz dzielnicy może kręcić nosem na tego typu miejsca pracy - mam dziwne wrażenie, że np. burmistrz Marek taką inwestycję przyjąłby z pocałowaniem ręki. Ale może się mylę...
Pomijając fakt, że zajezdnia taka znowu strasznie uciążliwa nie jest, zwłaszcza dla nowoczesnego taboru na nowoczesnych parametrach ochrony środowiska zbudowana. Szczególnie, że zlokalizowana będzie na środku zatyłcza, powiedzmy to sobie szczerze.
Aczkolwiek tylko wybrany politycznie przez "będących głosem doradczym, a nie - decyzyjnym" burmistrz dzielnicy może kręcić nosem na tego typu miejsca pracy - mam dziwne wrażenie, że np. burmistrz Marek taką inwestycję przyjąłby z pocałowaniem ręki. Ale może się mylę...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
A tu, Mości Panie: http://www.zw.com.pl/artykul/10,347856_ ... Zeran.htmlGlonojad pisze:A gdzież jest ta udana niezwykle wypowiedź Burmistrza, bo jakoś mi umknęła?
Był ten artykuł przywołany na pierwszej stronie.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A to staroć. Miał się czas burmistrz z pomysłem już oswoić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przesunięcie pętli Żerań Wschodni kilkaset metrów dalej pod CHT Marywilska, a wyprowadzenie tramwaju na Płochocińską po to, aby kiedyś powstał tramwaj wzdłuż tej ulicy aż do Kobiałki.Glonojad pisze:@Tarantula: O ile pomysł z linia kolejową jest niezły (choć, niestety, nie jesteś w tej sprawie oryginalny ) - o tyle kompletnie nie widzę komu i po co miałaby służyć nowa trasa (z nowym obiektem) i pętla akurat w tamtym miejscu. Tylko błagam, nie pisz o P+R i kierowcach z Nieporętu...
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- kulikowski
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
w 1995 r. w zajezdni Pożarowej były hale autobusowe.Bastian pisze:Były tam hale o odpowiedniej skrajni, z kanałami, siecią trakcyjną itp.? I tak usytuowane, że można było odpowiednio pomieścić tory wraz z łukami? Bo jak nie było, to mówisz o adaptacji pustego placu. Proszę więc o konkrety.
I, korzystając z pozycji, bardzo mocno proszę o te konkrety.
Ceny materiałów budowlanych w 1995 r. vs. w 2012 r. (znacząco wyższe)
Ceny gruntów w 1995 r. (zero! - aport) vs. w 2012 r. (znacząco wyższe)
Kosztorys adaptacji zajezdni autobusowej na tramwajową w 1995 r. nie wiadomo czy istnieje (w ZTM/TW macie dobrych ekonomistów, jak byłoby polecenie służbowe to zapewne policzyliby)
vs.
kosztorys budowy nowej zajezdni tramwajowej w 2012 r. (prawdopodobnie znacząco wyższe).
Słusznie, Pożarowa (póki istniała) leżała bliżej centrum niż proektowany Annopol, do tego miała w bezpośrednim sąsiedztwie linię kolejową, czego brakuje projektowanemu Annopolowi.Glonojad pisze:Wieksze znaczenie ma lokalizacja "po trasie", bo tu na dojazdy traci sie kilometry, a nie - hektometry.
Ale last not least, "co było a nie jest nie pisze się w rejestr"...
Jak ktoś jest urzędnikiem, to powinien liczyć się z potencjalną krytyką.
Miłośnikowi żal d... ściska, jak dobro publiczne (R-8) idzie na zmarnowanie) ... a po jakimś czasie okazuje się, że brakuje miejsca dla tramwajów ...
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To ja już wolę, jak robisz wrzuty umiarkowanie na temat niż silisz się na jakieś analizy. I to mają być konkrety? ROTFL!
Aha, cały czas nie wskazałeś, gdzie ja napisałem o cenie.
[ Dodano: |25 Lut 2012|, 2012 06:47 ]
Choć, może, skoro w porywach trzypiętrowe osiedla na Derbach "zasługują" na metro, to rzeczywiście, tramwaj powinien zabudowę jednorodzinną obsługiwać...
Aha, cały czas nie wskazałeś, gdzie ja napisałem o cenie.
[ Dodano: |25 Lut 2012|, 2012 06:47 ]
Fajnie. Czyli dla miejsca funkcjonującego głównie w weekendy, obsługiwanego solówkami co bodajże kwadrans, przedłużamy tramwaj z koniecznością budowy kilkudziesięciometrowych obiektów nad kanałem i Płochocińską...tarantula01 pisze:Przesunięcie pętli Żerań Wschodni kilkaset metrów dalej pod CHT Marywilska,Glonojad pisze:@Tarantula: O ile pomysł z linia kolejową jest niezły (choć, niestety, nie jesteś w tej sprawie oryginalny ) - o tyle kompletnie nie widzę komu i po co miałaby służyć nowa trasa (z nowym obiektem) i pętla akurat w tamtym miejscu. Tylko błagam, nie pisz o P+R i kierowcach z Nieporętu...
Super. To Radni Białołęki marudzą na tramwaj na zabudowane gęściej Derby, a na domki w Kobiałce mieliby z chęcią przystać?a wyprowadzenie tramwaju na Płochocińską po to, aby kiedyś powstał tramwaj wzdłuż tej ulicy aż do Kobiałki.
Choć, może, skoro w porywach trzypiętrowe osiedla na Derbach "zasługują" na metro, to rzeczywiście, tramwaj powinien zabudowę jednorodzinną obsługiwać...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.