Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8479
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 mar 2012, 21:27

Kosiniak pisze:Kompletny idiotyzm, głupota, nie wiem jak to nazwać...rozumiem, że jest jakiś projekt, aby przerobić autobusy na tramwaje i co chwile przystanek wstawiać?
To straszne. Nie daj boże skorzystają na tym pasażerowie.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 05 mar 2012, 21:34

To 460 to od początku farsa. Niech mu zmienią numer dla porządku jak i 410, a będzie spokój. Jako poranna dowozówka się sprawdza, więc w czym problem?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 05 mar 2012, 21:39

Krzysiek_S pisze:KONOPACKA 01
W którym to miejscu?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 05 mar 2012, 21:49

SG pisze:
Krzysiek_S pisze:KONOPACKA 01
W którym to miejscu?
Wspólny przystanek tramwajowo-autobusowy (linia 23 i 135 obecnie z niego korzysta) przed skrzyżowaniem ulic Konopackiej i Stalowej

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 mar 2012, 22:07

A w ogóle to gdzie jest ten komunikat? :>

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 05 mar 2012, 22:15

Zdaje się, że zniknął... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 05 mar 2012, 22:15

ashir pisze:A w ogóle to gdzie jest ten komunikat? :>
ZTM :arrow: WS
A na stronie ZTM na pewno go jeszcze nie było.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5310
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 05 mar 2012, 22:17

To i tak ma chyba na Targówek trafić, więc wtedy coś na pewno ominie :-k .

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 05 mar 2012, 22:59

person pisze:
Kosiniak pisze:Kompletny idiotyzm, głupota, nie wiem jak to nazwać...rozumiem, że jest jakiś projekt, aby przerobić autobusy na tramwaje i co chwile przystanek wstawiać?
To straszne. Nie daj boże skorzystają na tym pasażerowie.
ale kto niby skorzysta? kolejny przystanek jest 100 metrów dalej, nie popadajmy w paranoje!
188, czy 523 jeszcze jestem w stanie zrozumieć, bo to całkiem duże kółko jest(oraz miejsce na przesiadkę na Wschodni), ale to co tutaj zaproponowali to farsa.

Łukasz
Posty: 10708
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 mar 2012, 23:32

Darowalibyście sobie te gadki rodem z przedszkola.

Co komu przeszkadzają te przystanki? Że wsiądzie 5 osób, jak akurat będzie chciało, bo do tej pory na Wileński przyjeżdżało Zero, w porywach do jednej?
A numer 460 na pewno bardziej się kojarzy niż by to się miało nazywać 113 albo 234.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 mar 2012, 2:47

Łukasz pisze: A numer 460 na pewno bardziej się kojarzy niż by to się miało nazywać 113 albo 234.
Akurat tłum rano na Wileniaku wsiądzie nawet w wielbłąda, jeśli ten podjedzie na przystanek i otworzy drzwi, więc nie przywiązywałbym już absolutnie żadnej wagi do numeru.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 mar 2012, 6:45

Łukasz pisze:A numer 460 na pewno bardziej się kojarzy niż by to się miało nazywać 113 albo 234.
To niech to będzie 360.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 07 mar 2012, 10:34

Fik, gdyby była opcja Lubie to to za posta z wielbłądem byś go dostał.

Wracając do tematu, kto wreszcie wywali przystanki Sworzniowa i Stoicka i zrobi z tego jeden przystanek?
Obrazek

5556
Posty: 2591
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 07 mar 2012, 10:46

Czy przystanek Malborska dla 527 az taki jest potrzebny ze go uruchomiono? ](*,)
185 - najlepsza linia w mieście!

Kracho
Posty: 174
Rejestracja: 17 paź 2007, 11:40
Lokalizacja: BI/WJ

Post autor: Kracho » 07 mar 2012, 14:29

Z tym 460 na Rzeszotarskiej to nienajgorszy pomysł. Jedynym celem tej linii jest poranna dowózka z Wileniaka do MRA. A skoro w pobliżu ZP RZESZOTARSKIEJ zrobiono przejście przez al. Solidarności, skoro zrobiono przystanki NŻ dla czarnuchów w kierunku Marek (przed 15.10.2011 ani tego, ani tego nie było), to logiczne, że ten ZP ma teraz na celu także obsługę pasażerów dworca kolejowego. Przypominam, że wschodni kraniec peronu jest dosyć blisko tego zespołu i to jest doskonałe skrócenie drogi przesiadkowiczów. Porównajcie sobie proszę dystans między peronem dworca i przystankiem DW. WILEŃSKI 05 (zwłaszcza po jego przesunięciu w stronę Jagiellońskiej) a peronem i ZP RZESZOTARSKIEJ. Gdybym był przesiadkowiczem to bym wybrał opcję drugą. Poza tym tabun ludzi z pociągu trochę się rozdzieli, a to także pozytyw.

Kwestią do osobnej dyskusji jest charakter linii. Jak słusznie zauważyliście żadna z niej przyspieszona. 360 w takiej sytuacji byłoby logiczniejszym numerem.

Nie bardzo tylko rozumiem, dlaczego pętlę urządzono aż przy zajezdni, tak daleko od dworca. Coś stało na przeszkodzie, by autobusy wracały na pusto na Wileniak Jagiellońską, Ratuszową, Stalową, Rzeszotarskiej?

ODPOWIEDZ