Komunikacja podmiejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 26 mar 2012, 22:17

Wolfchen pisze:Nie. Za długie trasy, postoje wyrównawcze też musza być.
Ulokować 712 razem z 156, a na stanowiska 21 i 22 upchnąć linie podmiejskiej z Legionowa.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2103
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 26 mar 2012, 22:19

To trochę dziwne, że na niedawno wyremontowanej pętli brakuje miejsca. Czy nikt nie mógł przewidzieć wcześniej, że zapotrzebowanie po otwarciu Mostu Północnego na tę pętlę wzrośnie :-k

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 26 mar 2012, 22:24

konri pisze:To trochę dziwne, że na niedawno wyremontowanej pętli brakuje miejsca. Czy nikt nie mógł przewidzieć wcześniej, że zapotrzebowanie po otwarciu Mostu Północnego na tę pętlę wzrośnie :-k
Węzeł na Młocinach powstał w 2008 roku, Most Północny chyba zaczęto planować trochę później.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 mar 2012, 22:36

Domas pisze:Ulokować 712 razem z 156, a na stanowiska 21 i 22 upchnąć linie podmiejskiej z Legionowa.
Nierealne. Brak miejsca, takim działaniem nie zrobisz go wystarczająco dużo...
konri pisze:To trochę dziwne, że na niedawno wyremontowanej pętli brakuje miejsca.
Budowanej od podstaw ;)
konri pisze:Czy nikt nie mógł przewidzieć wcześniej, że zapotrzebowanie po otwarciu Mostu Północnego na tę pętlę wzrośnie :-k
Nie bardzo, zakładany był dowóz Tarchomina głównie tramwajami.
Adam G. pisze:Litości, wio do S9 jak chcą do metra.
OIDP, to pociągi na tej linii są przeładowane... 8-(
Domas pisze:Węzeł na Młocinach powstał w 2008 roku, Most Północny chyba zaczęto planować trochę później.
:mdleje:
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 mar 2012, 22:39

Sulejówek też ma mieć autobusy do Młocin? I Pruszków? Legionowo ma kolej, jak ruszy linia lotniskowa, to będzie pociąg za pociągiem.

(Natomiast oczywiście most był planowany od hohohoho ilu lat, nie 'po 2008' przecież.)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 mar 2012, 22:40

MichalJ pisze:Legionowo ma kolej, jak ruszy linia lotniskowa, to będzie pociąg za pociągiem.
Szkoda, ze mieszkańcy sobie rozwalili możliwość zorganizowania do niej dobrych dowozówek... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 26 mar 2012, 22:49

No i jeszcze Łomianki.
Zeszłoroczna ankieta na stronie KMŁ miała przecież rozstrzygnąć odwieczny dylemat łomiankowiczów - na Marymont, czy na Młociny? Minęło kilka miesięcy, a wyniki ankiety pozostają nieznane, ale domyślam się, że opcja młocińska zwyciężyła. Mam nadzieję, że ZTM trzyma tam przynajmniej pół peronu dla ełki, biski i Sadowej :D

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 26 mar 2012, 23:10

Wolfchen pisze:
Domas pisze:Węzeł na Młocinach powstał w 2008 roku, Most Północny chyba zaczęto planować trochę później.
:mdleje:
A Węzeł Młociny też sobie wzięli i pacnęli :ok:

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1863
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 27 mar 2012, 10:15

alojzy pisze:No i jeszcze Łomianki.
Zeszłoroczna ankieta na stronie KMŁ miała przecież rozstrzygnąć odwieczny dylemat łomiankowiczów - na Marymont, czy na Młociny? Minęło kilka miesięcy, a wyniki ankiety pozostają nieznane, ale domyślam się, że opcja młocińska zwyciężyła. Mam nadzieję, że ZTM trzyma tam przynajmniej pół peronu dla ełki, biski i Sadowej :D
Taaa, jasne, ciekawe gdzie... ;) Chociaż... Może Metro Młociny 54? 409 można się stamtąd pozbyć, z nocnym raczej kolizji by nie było...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 mar 2012, 10:48

Może po oddaniu tramwajów? Byleby Marymoncka zakorkowana nie była, to do wtedy Ł-ka może dalej jeździć do Marymontu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 27 mar 2012, 11:12

Krążą pogłoski wśród mieszkańców gminy Wiązowna że od czerwca ZTM Wraz z gminą ma skrócić większość linii 7XX na terenie gminy tylko do Wiązowny. Podobno ma być coś w zamian. Czy ktoś się orientuje czy to będą "L" czy gmina będzie myślała o czymś własnym ??

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 27 mar 2012, 15:30

JKTpl pisze:
Wolfchen pisze: :mdleje:
A Węzeł Młociny też sobie wzięli i pacnęli :ok:
Chyba tak, patrząc po ilości rzeczy które można byłoby zrobić lepiej :P
noidea

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 mar 2012, 16:25

Nxo pisze:Krążą pogłoski wśród mieszkańców gminy Wiązowna że od czerwca ZTM Wraz z gminą ma skrócić większość linii 7XX na terenie gminy tylko do Wiązowny. Podobno ma być coś w zamian. Czy ktoś się orientuje czy to będą "L" czy gmina będzie myślała o czymś własnym ??
Raczej plotki, już z pół roku temu o tym słyszałem i nic się nie zmieniło.

Awatar użytkownika
michalek^
Posty: 329
Rejestracja: 14 lis 2011, 19:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalek^ » 27 mar 2012, 20:01

Wolfchen pisze: MichalJ napisał/a:
Legionowo ma kolej, jak ruszy linia lotniskowa, to będzie pociąg za pociągiem.
Szkoda, ze mieszkańcy sobie rozwalili możliwość zorganizowania do niej dobrych dowozówek... 8-(
Nie mieszkańcy, tylko prezydent robiąc cholernie głupią ankietę, nie pisząc w niej o pozytywach tylko o samych negatywach. Mało kto wie, że nie długo rusza linia kolejowa przez centrum Warszawy z Legionowa, że pociągi by były co około 10 minut, napisał po prostu, że tną autobusy i dają eLke.

Z drugiej strony zastanawiało by mnie przesadzenie mieszkańców L-wo do eLki, niby co 10 minut, ale ile kierowca by stracił na sprzedaży jednorazówek? Mieszkańcy też bali się braku biletów minutowych. Dam przykład taki PKS Polonus- nie otworzy tylnych drzwi dla ludzi z kartą miejską, tylko wszyscy wpychają się przednimi, oczywiście "piknięcie" kartą to obowiązek, a zdarzają się ciamajdy co przykladają portfel w którym mają jeszcze jedną karte stykową, no to zaczyna się blokowanie, bo taki delikwent musi ją wyjąć, piknąć no i stoi jak idiota przy tym kasowniku i ją wkłada, po tym dopiero idzie na miejsce. Widać lepiej łapać opóźnienie niż robić częste kontrole. Dalem przykład tego przewoźnika, bo on by był jednym z pierwszych który by się starał o to w Legionowie.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 mar 2012, 20:16

Jak już te pociągi co chwilę będą naprawdę, to ludzie sami poproszą o dowozówki.

ODPOWIEDZ