MichalJ pisze:1. Poprawić koordynację
Zdecydowanie to by się przydało.
Jeżdżę codziennie tramwajami po Puławskiej i ZAWSZE jest tak, że przyjeżdżają min. dwa tramwaje naraz (np. 4 i 14). Koordynacji nie ma w ogóle.
A potem jest dziura nawet 7-8 min. i nie zawsze wszystkim się uda wejść. Chyba, że to 14, która zawsze jest pusta jak bęben i zdarza jej się jakkolwiek zapełniać tylko na odc. Rakowiecka-Park Dreszera (a i to jeśli nic nie jechało kilka minut).
Walas pisze:I takie zmiany to ja lubię.
Fajnie, Walas, bo sobie popierdalasz WKD i nie będziesz musiał walczyć o życie w takim 727 (o 709 nie wspominam, ale to tylko 1 brygada).
Zmiany po prostu BOSKIE. Właśnie ostatnio sobie jechałem z ojcem (na szczęście samochodem) rano do szkoły i podziwiałem nawalone po dach 319, 709 i 727 na Puławskiej w kierunku Piaseczna. I rozmyślałem, że przydałoby się kolejne wzmocnienie, zwłaszcza 319 i 727.
No to, krwa, wzmocnili. Nie wiem, kto to wymyślił i przede wszystkim PO CO, ale... Dalej wolę nie pisać.
[ Dodano: |14 Kwi 2012|, 2012 13:50 ]
bartoni722 pisze:To daje frajdę, jak na to jeżdżą Neoplany.
Zapraszam na przejażdżkę jakimkolwiek 709 w godzinach od 5 rano do do końca kursowania. Gdyby było więcej Neoplanów, to byś niestety się nie przejechał
[ Dodano: |14 Kwi 2012|, 2012 13:51 ]
ashir pisze:Do tej pory było tylko niskie 53/724+319+724?
Takiej brygady to chyba w ogóle nie było, choć głowy nie dam, bo już dawno przestałem się bawić w obserwowanie numerków wozów, brygad etc.
ZTCW wszystkie brygady 319 to dodatki z 709.
[ Dodano: |14 Kwi 2012|, 2012 13:54 ]
Lukasz436 pisze:Zmiany są dlatego ze rano 504 w kierunku Centrala jest kompletnie niezabieralne.
To zabrać ze 105 ze 3-4 wozy i wrzucić na 504 z pożytkiem dla ogółu społeczeństwa, a nie tworzyć jakieś bzdurne kwiatki!
Nie mogę się doczekać awarii Neoplana albo innego trupa z R11 gdzieś w Gołkowie albo jeszcze lepiej - w Antoninowie. Podmiana po 8 godzinach, a 727 na bezlik brygad nie cierpi niestety.
[ Dodano: |14 Kwi 2012|, 2012 13:58 ]
tatra pisze:Nie przesadzajmy ,są linie prawie w całości na Neosie i U15.
Przy obecnym rozdysponowaniu będą dzielnice lepsze i gorsze jeśli chodzi o klimę.
Są linie na wozy 15-metrowe, ale na pewno nie należą do nich 709 i 727.
Gdyby podkręcić 504 do 7.5/10//15, to by mogła w całości na sztywniakach jeździć. Czy się mylę i zyskała na popularności w stopniu większym niż sądzę?
[ Dodano: |14 Kwi 2012|, 2012 14:04 ]
Dęboszczak pisze:Grodzio przejmuje skrajne kursy (pierwszy/ostatni)na liniach 710 i 727 jako BWl z 218
W jaki sposób chcesz zmieścić pasażerów na ostatnim kółku 727 do Scanii?
Dęboszczak pisze:na 727 3c idą na R-11, gdyż napełnienia pozostałych 2 nie kwalifikują tej linii na Su15
podobnie 709, tylko 2 bryg dla których napełnienia wynoszą 50-70 przerzucane są na R-7
Na tych liniach ANI JEDNA brygada nie nadaje się na wóz 15-metrowy! Ani w DP, ani w DS i to zarówno o 6 rano, jak i o 23.30!