PoĹaczenie stacji SKM W-wa SĹuĹźewiec z pÄtlÄ tramwajowÄ
Moderator: JacekM
Obecnie połączenie stacji KM-SKM Warszawa Słuzewiec z pętlą tramwajową na Słuzewcu zakrawa o kpinę. Pasażerowie jak bydło skaczą z peronu, przechodza na dziko przez tory. Bo jedyne wejście prowadzi dla dojeżdżających do pracy donikąd - czyli na górę na wiadukt ulicy Marynarskiej.
KIEDY WRESZCIE KTOŚ ZROBI TAM PORZĄDEK ?????
KIEDY WRESZCIE KTOŚ ZROBI TAM PORZĄDEK ?????
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36869
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
To chyba do "Gordyjskich węzłów przesiadkowych"...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
po chwili zastanowienia się dlaczego jest taka sytuacja, to chyba każde najmniejsze dziecko będzie wiedziało. jak byś nie zauważył obecnie trwa tam budowa/przebudowa skrzyżowania S79/ Marynarska. Więc obecnie teren jest jednym wielkim placem budowy.petrosj pisze:Obecnie połączenie stacji KM-SKM Warszawa Słuzewiec z pętlą tramwajową na Słuzewcu zakrawa o kpinę
KIEDY WRESZCIE KTOŚ ZROBI TAM PORZĄDEK ?????
Myślę że również każde dziecko wie, ze powinno się poprawić jak dokończą przebudowę. obecnie nie mam czasu pogrzebać w sieci żeby zobaczyć jak będzie wyglądała okolica dla pieszych po przebudowie.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Co jak co - ale obecne rozwiązanie to fikcja bezpieczeństwa. Budowlańcy udają, że wprowadzają bezpieczne rozwiązania i udają, że nie widzą pieszych. Da się zrobić znacznie lepsze dojście - zwłaszcza teraz, gdy stary wiadukt nie jest na razie rozbierany.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Czemu tak się dzieje - to sprawa oczywista i nie podlega dyskusji, że utrudnienia są normalnością przy budowach, szczególnie tej wielkości.
Natomiast moje bardzo mieszane uczucia budzi fakt, że ZTM zachwala pociąg jako wygodny i szybki środek transportu, szczególnie dla biur - a przecież to nijak się ma do warunków, jakie tam panują. Moim zdaniem z promocją powinni się wstrzymać do czasu zakończenia robót budowlanych.
Natomiast moje bardzo mieszane uczucia budzi fakt, że ZTM zachwala pociąg jako wygodny i szybki środek transportu, szczególnie dla biur - a przecież to nijak się ma do warunków, jakie tam panują. Moim zdaniem z promocją powinni się wstrzymać do czasu zakończenia robót budowlanych.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Czas przejścia legalną drogą - na około przez wiadukt i światła zajmuje ok. 6-7 minut.
Przy odrobinie dobrej woli dałoby sie poprawić przesiadki poprzez udostępnienie przejścia dla pieszych na północnym wiadukcie.
Przy odrobinie dobrej woli dałoby sie poprawić przesiadki poprzez udostępnienie przejścia dla pieszych na północnym wiadukcie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Moim zdaniem to dużo, szczególnie, że z Centrum na Służewiec tramwajem się tak drastycznie długo nie jedzie.MeWa pisze:Czas przejścia legalną drogą - na około przez wiadukt i światła zajmuje ok. 6-7 minut.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A kogo obchodzi jak to kiedyś będzie wyglądać? Problem jest teraz.Nxo pisze:Myślę że również każde dziecko wie, ze powinno się poprawić jak dokończą przebudowę. obecnie nie mam czasu pogrzebać w sieci żeby zobaczyć jak będzie wyglądała okolica dla pieszych po przebudowie.
spoko teraz jest problem bo jest przebudowa, a jak jest przebudowa to zawsze są utrudnienia ale jak większość Polaków to potraficie tylko narzekać że jest do dupy bo nie ma chodnika. Ludzie ogarnijcie się, chcecie mieć dobre drogi , wygodna komunikację, ładne i funkcjonale węzły przesiadkowe, ale to nie zrobi się w sekundę, najpierw trzeba się trochę przemęczyć i to wszystko zbudować a nie tylko i wyłącznie narzekać.
Mogę się założyć że znajdzie się osoba której nie będzie się podobało po przebudowie bo chodnik będzie prosty a nie po skosie i do przystanku będzie się chodziło minutę dłużnej albo jak większość osób po skosie po trawniku.
Mogę się założyć że znajdzie się osoba której nie będzie się podobało po przebudowie bo chodnik będzie prosty a nie po skosie i do przystanku będzie się chodziło minutę dłużnej albo jak większość osób po skosie po trawniku.
Dokładnie. Dlatego pracownicy biur nie chętnie wybiora komunikacje szynową SKM i KM. Tzn. że przystanek osobowy Warszawa Służewiec powinien zostać zamknięty, jesli nie ma dojść prawidłowo zrobionych?Szeregowy_Równoległy pisze:A kogo obchodzi jak to kiedyś będzie wyglądać? Problem jest teraz.Nxo pisze:Myślę że również każde dziecko wie, ze powinno się poprawić jak dokończą przebudowę. obecnie nie mam czasu pogrzebać w sieci żeby zobaczyć jak będzie wyglądała okolica dla pieszych po przebudowie.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
A uważasz ze jak dojścia są wytyczone tak jak obecnie to lepiej zamknąć przystanek, czy jednak lepiej dać normalnym ludziom możliwość wyboru, pomiędzy zatłoczonymi śmierdzącymi tramwajami a koleją której obecnym minusem jest dojście.Bon Jovi pisze:Dokładnie. Dlatego pracownicy biur nie chętnie wybiora komunikacje szynową SKM i KM. Tzn. że przystanek osobowy Warszawa Służewiec powinien zostać zamknięty, jesli nie ma dojść prawidłowo zrobionych?Szeregowy_Równoległy pisze:A kogo obchodzi jak to kiedyś będzie wyglądać? Problem jest teraz.
Jak komuś nie pasuje obecny układ komunikacyjny to niech nie wybiera tej drogi dojazdu/powrotu do pracy. a nie marudzi
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jeśli dojście na stacje nie spełnia norm cywilizacyjnych dużego miasta w Europie w XXI wieku to tak, powinno się stację, bądź niespełniające norm drogi dojścia do niej, zamknąć, a nie udawać, że jest OK.Nxo pisze:A uważasz ze jak dojścia są wytyczone tak jak obecnie to lepiej zamknąć przystanek, czy jednak lepiej dać normalnym ludziom możliwość wyboru, pomiędzy zatłoczonymi śmierdzącymi tramwajami a koleją której obecnym minusem jest dojście.
Czyli "Jak ci się nie podoba, to ***, a nie narzekaj"?Nxo pisze:Jak komuś nie pasuje obecny układ komunikacyjny to niech nie wybiera tej drogi dojazdu/powrotu do pracy. a nie marudzi
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Sro 06 Cze, 2012 ]
Nie przeklinamy. MeWa
Uważam że dojście powinno być jak najlepiej dopracowane i powinno być tak zrobione aby przesiadka była jak najbardziej dogodna. Inaczej rola tego przystanku ogranicza się do wsiadania i wysiadania, ale do przesiadki sie nie nadaje. Czy jesteś za tym aby wszystko projektowac zza biurka? Bo na to wyglada, że projektował to ktoś kto nawet ani razu tam nie postawił nogi.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Zamykać? A po co?Bon Jovi pisze:Tzn. że przystanek osobowy Warszawa Służewiec powinien zostać zamknięty, jesli nie ma dojść prawidłowo zrobionych?
Po prostu dopóki jest burdel wokół, to nie promować kolei, jako rzekomo szybkie i wygodne połączenie. Bo ani ono szybkie, ani wygodne obecnie.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43