Połaczenie stacji SKM W-wa Służewiec z pętlą tramwajową

Moderator: JacekM

petrosj
Posty: 52
Rejestracja: 18 kwie 2011, 22:03
Lokalizacja: Rembertów

Post autor: petrosj » 06 cze 2012, 11:17

Obecnie połączenie stacji KM-SKM Warszawa Słuzewiec z pętlą tramwajową na Słuzewcu zakrawa o kpinę. Pasażerowie jak bydło skaczą z peronu, przechodza na dziko przez tory. Bo jedyne wejście prowadzi dla dojeżdżających do pracy donikąd - czyli na górę na wiadukt ulicy Marynarskiej.

KIEDY WRESZCIE KTOŚ ZROBI TAM PORZĄDEK ?????

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36869
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 cze 2012, 11:22

To chyba do "Gordyjskich węzłów przesiadkowych"...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 06 cze 2012, 12:14

petrosj pisze:Obecnie połączenie stacji KM-SKM Warszawa Słuzewiec z pętlą tramwajową na Słuzewcu zakrawa o kpinę
po chwili zastanowienia się dlaczego jest taka sytuacja, to chyba każde najmniejsze dziecko będzie wiedziało. jak byś nie zauważył obecnie trwa tam budowa/przebudowa skrzyżowania S79/ Marynarska. Więc obecnie teren jest jednym wielkim placem budowy.

KIEDY WRESZCIE KTOŚ ZROBI TAM PORZĄDEK ?????

Myślę że również każde dziecko wie, ze powinno się poprawić jak dokończą przebudowę. obecnie nie mam czasu pogrzebać w sieci żeby zobaczyć jak będzie wyglądała okolica dla pieszych po przebudowie.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 cze 2012, 13:31

Co jak co - ale obecne rozwiązanie to fikcja bezpieczeństwa. Budowlańcy udają, że wprowadzają bezpieczne rozwiązania i udają, że nie widzą pieszych. Da się zrobić znacznie lepsze dojście - zwłaszcza teraz, gdy stary wiadukt nie jest na razie rozbierany.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 cze 2012, 13:36

Czemu tak się dzieje - to sprawa oczywista i nie podlega dyskusji, że utrudnienia są normalnością przy budowach, szczególnie tej wielkości.

Natomiast moje bardzo mieszane uczucia budzi fakt, że ZTM zachwala pociąg jako wygodny i szybki środek transportu, szczególnie dla biur - a przecież to nijak się ma do warunków, jakie tam panują. Moim zdaniem z promocją powinni się wstrzymać do czasu zakończenia robót budowlanych.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 cze 2012, 14:33

Czas przejścia legalną drogą - na około przez wiadukt i światła zajmuje ok. 6-7 minut.

Przy odrobinie dobrej woli dałoby sie poprawić przesiadki poprzez udostępnienie przejścia dla pieszych na północnym wiadukcie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 cze 2012, 14:37

Było nie kasować (przedwcześnie) przystanku przy Taśmowej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 cze 2012, 14:46

MeWa pisze:Czas przejścia legalną drogą - na około przez wiadukt i światła zajmuje ok. 6-7 minut.
Moim zdaniem to dużo, szczególnie, że z Centrum na Służewiec tramwajem się tak drastycznie długo nie jedzie.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 cze 2012, 15:57

Nxo pisze:Myślę że również każde dziecko wie, ze powinno się poprawić jak dokończą przebudowę. obecnie nie mam czasu pogrzebać w sieci żeby zobaczyć jak będzie wyglądała okolica dla pieszych po przebudowie.
A kogo obchodzi jak to kiedyś będzie wyglądać? Problem jest teraz.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 06 cze 2012, 16:08

spoko teraz jest problem bo jest przebudowa, a jak jest przebudowa to zawsze są utrudnienia ale jak większość Polaków to potraficie tylko narzekać że jest do dupy bo nie ma chodnika. Ludzie ogarnijcie się, chcecie mieć dobre drogi , wygodna komunikację, ładne i funkcjonale węzły przesiadkowe, ale to nie zrobi się w sekundę, najpierw trzeba się trochę przemęczyć i to wszystko zbudować a nie tylko i wyłącznie narzekać.

Mogę się założyć że znajdzie się osoba której nie będzie się podobało po przebudowie bo chodnik będzie prosty a nie po skosie i do przystanku będzie się chodziło minutę dłużnej albo jak większość osób po skosie po trawniku.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 759
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 06 cze 2012, 16:10

Szeregowy_Równoległy pisze:
Nxo pisze:Myślę że również każde dziecko wie, ze powinno się poprawić jak dokończą przebudowę. obecnie nie mam czasu pogrzebać w sieci żeby zobaczyć jak będzie wyglądała okolica dla pieszych po przebudowie.
A kogo obchodzi jak to kiedyś będzie wyglądać? Problem jest teraz.
Dokładnie. Dlatego pracownicy biur nie chętnie wybiora komunikacje szynową SKM i KM. Tzn. że przystanek osobowy Warszawa Służewiec powinien zostać zamknięty, jesli nie ma dojść prawidłowo zrobionych?
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 06 cze 2012, 16:13

Bon Jovi pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:A kogo obchodzi jak to kiedyś będzie wyglądać? Problem jest teraz.
Dokładnie. Dlatego pracownicy biur nie chętnie wybiora komunikacje szynową SKM i KM. Tzn. że przystanek osobowy Warszawa Służewiec powinien zostać zamknięty, jesli nie ma dojść prawidłowo zrobionych?
A uważasz ze jak dojścia są wytyczone tak jak obecnie to lepiej zamknąć przystanek, czy jednak lepiej dać normalnym ludziom możliwość wyboru, pomiędzy zatłoczonymi śmierdzącymi tramwajami a koleją której obecnym minusem jest dojście.

Jak komuś nie pasuje obecny układ komunikacyjny to niech nie wybiera tej drogi dojazdu/powrotu do pracy. a nie marudzi

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 cze 2012, 16:19

Nxo pisze:A uważasz ze jak dojścia są wytyczone tak jak obecnie to lepiej zamknąć przystanek, czy jednak lepiej dać normalnym ludziom możliwość wyboru, pomiędzy zatłoczonymi śmierdzącymi tramwajami a koleją której obecnym minusem jest dojście.
Jeśli dojście na stacje nie spełnia norm cywilizacyjnych dużego miasta w Europie w XXI wieku to tak, powinno się stację, bądź niespełniające norm drogi dojścia do niej, zamknąć, a nie udawać, że jest OK.
Nxo pisze:Jak komuś nie pasuje obecny układ komunikacyjny to niech nie wybiera tej drogi dojazdu/powrotu do pracy. a nie marudzi
Czyli "Jak ci się nie podoba, to ***, a nie narzekaj"?

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Sro 06 Cze, 2012 ]
Nie przeklinamy. MeWa
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 759
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 06 cze 2012, 16:20

Uważam że dojście powinno być jak najlepiej dopracowane i powinno być tak zrobione aby przesiadka była jak najbardziej dogodna. Inaczej rola tego przystanku ogranicza się do wsiadania i wysiadania, ale do przesiadki sie nie nadaje. Czy jesteś za tym aby wszystko projektowac zza biurka? Bo na to wyglada, że projektował to ktoś kto nawet ani razu tam nie postawił nogi.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 cze 2012, 16:26

Bon Jovi pisze:Tzn. że przystanek osobowy Warszawa Służewiec powinien zostać zamknięty, jesli nie ma dojść prawidłowo zrobionych?
Zamykać? A po co?
Po prostu dopóki jest burdel wokół, to nie promować kolei, jako rzekomo szybkie i wygodne połączenie. Bo ani ono szybkie, ani wygodne obecnie.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ