Warszawska Kolej Dojazdowa

Moderator: JacekM

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 17 maja 2012, 21:33

Od numeru 003 mieli zmieniać chyba klocki, więc pewnie zmienili. A co z kołami - nie wiem, ale problemy były w pierwszych dwóch, właśnie przez te niewłaściwe klocki. NIe mam jak się przejechać, może żeliwne zwykłe dali i stąd tak głośno :) Ale większość hamowania powinna realizować elektryka! Coś słabo im wychodzi jak widać.

manyg1
Posty: 10
Rejestracja: 24 kwie 2012, 8:13

Post autor: manyg1 » 30 maja 2012, 21:47

Czy ktoś wie kiedy przyjedzie 005 i 006? Tory łącznicy są jakby złożone z tej okazji mimo tego, że tydzień temu na to nie liczyłem patrząc na tempo remontu. Nawet widać było ślady na szynach jakby coś tam jeździło????

Walas
Posty: 17109
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 30 maja 2012, 21:59

manyg1 pisze:Czy ktoś wie kiedy przyjedzie 005 i 006? Tory łącznicy są jakby złożone z tej okazji mimo tego, że tydzień temu na to nie liczyłem patrząc na tempo remontu. Nawet widać było ślady na szynach jakby coś tam jeździło????
EN97-005 dziś o 13:00 przybyła do Grodziska a EN97-006 ma jutro przybyć. ;-)

manyg1
Posty: 10
Rejestracja: 24 kwie 2012, 8:13

Post autor: manyg1 » 06 cze 2012, 20:54

O widzę, że kolega @Walas jest dobrze poinformowany. To może kolega wie jaki jest powód wywózki 001. Widziano ją holowaną pod Łowiczem. Pojechała do Bydgoszczy?

Walas
Posty: 17109
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 06 cze 2012, 22:45

manyg1 pisze:O widzę, że kolega @Walas jest dobrze poinformowany. To może kolega wie jaki jest powód wywózki 001. Widziano ją holowaną pod Łowiczem. Pojechała do Bydgoszczy?
Tak do Bydgoszczy. Coś tam z kołami czy podwoziem jest nie halo. A właśnie: EN97 mają taki sterownik tablic jaki jest w MANach 34xx :D .

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 08 cze 2012, 13:21

Nowe projekty w Szwajcarko-Polskim Programie Współpracy:
TRANSPORT W WARSZAWIE
Rozwój systemu publicznego transportu pasażerskiego w aglomeracji warszawskiej
poprzez zwiększenie wydajności, niezawodności i bezpieczeństwa Warszawskiej
Kolei Dojazdowej
Instytucja Realizująca: Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o
Grant: 57 809 924 zł – poziom dofinansowania 57%
Całkowite koszty: 124 709 081 zł
Głównym działaniem projektu jest zakup 6 elektrycznych jednostek trakcyjnych wraz ze
stworzeniem Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu.
http://www.mrr.gov.pl/aktualnosci/minis ... niadze.pdf
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Autobus Czerwon
Posty: 4146
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 08 cze 2012, 13:39

Wow. Fajnie. =D>

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 11 cze 2012, 10:24

W sobote, t.j. 9.06.2012 roku WKD dała do zrozumienia psażerom że ma ich gdzieś. Pociągi kursowały z częsttliwością co ok. ponad godzine w obie strony. Informacji pasażerskiej nie ma. Megafony które są zamontowane nie sa wykorzystywane do poinformowania o tym że dany pociąg nie przyjedzie, a wiem że działają, są czasem informacje podawane. Na stronie także żadnej informacji sie nie doszukałem co było powodem całego zamieszania. Nie podoba mi się traktowanie pasażerów w taki sposób. WKD ma obowiązek poinformować pasażera oczekującego na peronie o tym że dany pociąg nie przyjedzie.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Walas
Posty: 17109
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 11 cze 2012, 10:46

Bon Jovi pisze:W sobote, t.j. 9.06.2012 roku WKD dała do zrozumienia psażerom że ma ich gdzieś. Pociągi kursowały z częsttliwością co ok. ponad godzine w obie strony. Informacji pasażerskiej nie ma. Megafony które są zamontowane nie sa wykorzystywane do poinformowania o tym że dany pociąg nie przyjedzie, a wiem że działają, są czasem informacje podawane. Na stronie także żadnej informacji sie nie doszukałem co było powodem całego zamieszania. Nie podoba mi się traktowanie pasażerów w taki sposób. WKD ma obowiązek poinformować pasażera oczekującego na peronie o tym że dany pociąg nie przyjedzie.
PKP sobie zażyczyło zamknięcia jednego toru między 10:00 a 13:00 z powodu sypania tłucznia między Redutą Ordoną a Al. Jerozolimskimi ;-) .

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 11 cze 2012, 12:04

To WKD nie mogło zamieścić informacji na swojej stronie o tym i przez megafony poinformować o utrudnieniach z tym związanych? WKD zaniedbało informacje pasażerską.

Ankieta którą ostatnio WKD przeprowadzała o jakości swoich usług jest tyle samo warta co zeszłoroczny śnieg. Czyli nic.

W sobote złozyłem skarge do Urzędu Transportu Kolejowego na WKD za brak informacji pasażerskiej. Opisałem całą sytuacje. To że straciłem 40 minut i sie spóźniłem na ważne spotkanie, to trudno się mówi. Ale nie ma mojej zgody na takie postępowanie ze strony tego przewoźnika. Informacji pasażerskiej WKD nie ma.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Walas
Posty: 17109
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 11 cze 2012, 14:19

Bon Jovi pisze:To WKD nie mogło zamieścić informacji na swojej stronie o tym i przez megafony poinformować o utrudnieniach z tym związanych? WKD zaniedbało informacje pasażerską.
Nie nie mogli, bo dopiero o 9:00 się o tym dowiedzieli ](*,)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 cze 2012, 14:54

Nie musieli się zgadzać. Mogli też informować, skoro są megafony. Skoro zdążyli zmienić organizację pociągów, to czas jednak był...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 cze 2012, 16:24

Walas pisze:Nie nie mogli, bo dopiero o 9:00 się o tym dowiedzieli
Godzina na wydrukowanie kartek i ich rozwieszenie to wystarczająco dużo czasu. 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 11 cze 2012, 21:07

Ludzie... KM nie potrafią tego zrobić, nawet jak mają dzień - dwa wyprzedzenia. Czy myślicie, że na przystankach pojawiły się informacje o utrudnieniach i dodatkowych pociągach na mecze Euro? Może w Warszawie. U mnie nie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 cze 2012, 21:14

Nie no, w Indiach się jeździ na dachu, czasem kogo 3kV pierdzielnie (nie, nie wiem czy tam jest 3kV czy 1,5kV, efekt jest jednakowo makabryczny IMHO), czego by tu wymagać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ