![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Warszawska Kolej Dojazdowa
Moderator: JacekM
Od numeru 003 mieli zmieniać chyba klocki, więc pewnie zmienili. A co z kołami - nie wiem, ale problemy były w pierwszych dwóch, właśnie przez te niewłaściwe klocki. NIe mam jak się przejechać, może żeliwne zwykłe dali i stąd tak głośno
Ale większość hamowania powinna realizować elektryka! Coś słabo im wychodzi jak widać.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
EN97-005 dziś o 13:00 przybyła do Grodziska a EN97-006 ma jutro przybyć.manyg1 pisze:Czy ktoś wie kiedy przyjedzie 005 i 006? Tory łącznicy są jakby złożone z tej okazji mimo tego, że tydzień temu na to nie liczyłem patrząc na tempo remontu. Nawet widać było ślady na szynach jakby coś tam jeździło????
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tak do Bydgoszczy. Coś tam z kołami czy podwoziem jest nie halo. A właśnie: EN97 mają taki sterownik tablic jaki jest w MANach 34xxmanyg1 pisze:O widzę, że kolega @Walas jest dobrze poinformowany. To może kolega wie jaki jest powód wywózki 001. Widziano ją holowaną pod Łowiczem. Pojechała do Bydgoszczy?
![:D](./images/smilies/mg.gif)
http://www.mrr.gov.pl/aktualnosci/minis ... niadze.pdfNowe projekty w Szwajcarko-Polskim Programie Współpracy:
TRANSPORT W WARSZAWIE
Rozwój systemu publicznego transportu pasażerskiego w aglomeracji warszawskiej
poprzez zwiększenie wydajności, niezawodności i bezpieczeństwa Warszawskiej
Kolei Dojazdowej
Instytucja Realizująca: Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o
Grant: 57 809 924 zł – poziom dofinansowania 57%
Całkowite koszty: 124 709 081 zł
Głównym działaniem projektu jest zakup 6 elektrycznych jednostek trakcyjnych wraz ze
stworzeniem Systemu Informacji Pasażerskiej i Monitoringu.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
-
- Posty: 4147
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W sobote, t.j. 9.06.2012 roku WKD dała do zrozumienia psażerom że ma ich gdzieś. Pociągi kursowały z częsttliwością co ok. ponad godzine w obie strony. Informacji pasażerskiej nie ma. Megafony które są zamontowane nie sa wykorzystywane do poinformowania o tym że dany pociąg nie przyjedzie, a wiem że działają, są czasem informacje podawane. Na stronie także żadnej informacji sie nie doszukałem co było powodem całego zamieszania. Nie podoba mi się traktowanie pasażerów w taki sposób. WKD ma obowiązek poinformować pasażera oczekującego na peronie o tym że dany pociąg nie przyjedzie.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
PKP sobie zażyczyło zamknięcia jednego toru między 10:00 a 13:00 z powodu sypania tłucznia między Redutą Ordoną a Al. JerozolimskimiBon Jovi pisze:W sobote, t.j. 9.06.2012 roku WKD dała do zrozumienia psażerom że ma ich gdzieś. Pociągi kursowały z częsttliwością co ok. ponad godzine w obie strony. Informacji pasażerskiej nie ma. Megafony które są zamontowane nie sa wykorzystywane do poinformowania o tym że dany pociąg nie przyjedzie, a wiem że działają, są czasem informacje podawane. Na stronie także żadnej informacji sie nie doszukałem co było powodem całego zamieszania. Nie podoba mi się traktowanie pasażerów w taki sposób. WKD ma obowiązek poinformować pasażera oczekującego na peronie o tym że dany pociąg nie przyjedzie.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
To WKD nie mogło zamieścić informacji na swojej stronie o tym i przez megafony poinformować o utrudnieniach z tym związanych? WKD zaniedbało informacje pasażerską.
Ankieta którą ostatnio WKD przeprowadzała o jakości swoich usług jest tyle samo warta co zeszłoroczny śnieg. Czyli nic.
W sobote złozyłem skarge do Urzędu Transportu Kolejowego na WKD za brak informacji pasażerskiej. Opisałem całą sytuacje. To że straciłem 40 minut i sie spóźniłem na ważne spotkanie, to trudno się mówi. Ale nie ma mojej zgody na takie postępowanie ze strony tego przewoźnika. Informacji pasażerskiej WKD nie ma.
Ankieta którą ostatnio WKD przeprowadzała o jakości swoich usług jest tyle samo warta co zeszłoroczny śnieg. Czyli nic.
W sobote złozyłem skarge do Urzędu Transportu Kolejowego na WKD za brak informacji pasażerskiej. Opisałem całą sytuacje. To że straciłem 40 minut i sie spóźniłem na ważne spotkanie, to trudno się mówi. Ale nie ma mojej zgody na takie postępowanie ze strony tego przewoźnika. Informacji pasażerskiej WKD nie ma.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie musieli się zgadzać. Mogli też informować, skoro są megafony. Skoro zdążyli zmienić organizację pociągów, to czas jednak był...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie no, w Indiach się jeździ na dachu, czasem kogo 3kV pierdzielnie (nie, nie wiem czy tam jest 3kV czy 1,5kV, efekt jest jednakowo makabryczny IMHO), czego by tu wymagać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.