Moderator: JacekM
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 20 cze 2012, 15:23
pawcio pisze:A nie ma?
W Warszawie jest, w innych miastach bywa z tym różnie - kompetencja rady miejskiej.
Ustatowe tylko na kolej (51%) i na PKSY (tylko miesięczne) - od 1.1.2012.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
vernalisadonis
- Posty: 3098
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Post
autor: vernalisadonis » 20 cze 2012, 18:07
Paradoks: im dalej jedziesz koleją, tym bardziej Ci się to opłaca, przeliczając na kilometry.
Wszędzie tak masz PKS, Kolej, nawet w handlu im większy towar kupisz tym teoretycznie mniej za niego płacisz
-
Piottr
- Posty: 1294
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
- Lokalizacja: Wilanów
-
Kontakt:
Post
autor: Piottr » 25 cze 2012, 15:19
Taryfa degresywna jest odwieczną tradycją na kolei.
A tak swoją drogą - ciekawe ile zgłoszono wniosków do konsultacji tego planu?
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 25 cze 2012, 16:13
Patrząc obiktywnie, to nie ma do czego składać uwag.
Chyba, że do prognoz (a właściwie ich wyliczania).
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Piottr
- Posty: 1294
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
- Lokalizacja: Wilanów
-
Kontakt:
Post
autor: Piottr » 26 cze 2012, 10:37
Wolfchen pisze:Patrząc obiktywnie, to nie ma do czego składać uwag.
Chyba, że do prognoz (a właściwie ich wyliczania).
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Zgadzam się, że nie ma do czego
![:-) :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Natomiast prognozy jak dla mnie też są zastanawiające, jaką metodą zostały wykonane?
-
Piottr
- Posty: 1294
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
- Lokalizacja: Wilanów
-
Kontakt:
Post
autor: Piottr » 18 lip 2012, 10:53
Zgodnie z informacją podaną na Rynku Kolejowym:
http://www.rynek-kolejowy.pl/34118/Mini ... towego.htm
konsultacje społeczne planu transportowego zostały przedłużone.
Słusznie, bo tak na prawdę nie ma czego konsultować, projekt planu nie zawiera nawet wszystkich wymaganych ustawą o transporcie zbiorowym punktów.
-
jasiu
- Posty: 3282
- Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
- Lokalizacja: Transplovietia
Post
autor: jasiu » 28 paź 2012, 16:38
-
Piottr
- Posty: 1294
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
- Lokalizacja: Wilanów
-
Kontakt:
Post
autor: Piottr » 29 paź 2012, 11:18
Jakoś tak "z cicha pęk" został opublikowany, nie było nigdzie informacji w żadnych branżowych portalach...
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14790
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 29 paź 2012, 11:51
Z drugiej strony wiele to z niego nie wynika.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Wieczorem sie wczytam, po może coś znajdę.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 29 paź 2012, 15:10
To jest popierdółka, nie plan transportowy. Jeśli w tym dokumencie jest zapisane "utrzymanie możliwie największej liczby połączeń bezpośrednich między miastami wojewódzkimi", to chyba wiadomo, co można o nim sądzić.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 29 paź 2012, 16:27
fik pisze:utrzymanie możliwie największej liczby połączeń bezpośrednich między miastami wojewódzkimi
A takie połączenia są złe? Czy o co chodzi?
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 29 paź 2012, 16:43
BJ pisze:A takie połączenia są złe? Czy o co chodzi?
To kolejowy odpowiednik linii zewsząd dowsząd. Wydajny system połączeń dalekobieżnych opiera się na stałych relacjach w takcie przynajmniej dwugodzinnym, a nie na utrzymywaniu relacyjnych gówien, bo Zielona Góra musi mieć połączenie z Lublinem na ten przykład.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 29 paź 2012, 17:09
A, w tym sensie. Myślałem, że chcesz z Warszawy do Krakowa jeździć z przesiadką we Włoszczowej, bo tak i już
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 29 paź 2012, 17:13
Nie, nadmierny skrót myślowy
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?