Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 22 lip 2012, 17:37

Patryk2222 pisze:W sumie to sensownie wygląda, rozumiem że na R-4 nie będzie starych jelczy i Ikarusy 260 kończą karierę w MZA? A jak z 280?
Dokładnie a za IK280 dostają 8850-8879.

[ Dodano: |22 Lip 2012|, 2012 18:03 ]
Po za tym jeszcze takie małe podsumowanie:
R-1
U12 - 10
U15 - 45
U18 - 157
SM10 - 20
SM12 - 25

Razem 257 sztuk do ruchu 220 sztuk rezerwa 37 sztuk.

R-2
N4020 - 69
U10 - 20
U12 - 40
U15 - 66
Conecto - 60

Razem 255 sztuk do ruchu 210 sztuk rezerwa 45 sztuk (rezerwa wyższa niż R-1 w związku ze starszym taborem)

R-3
U10 - 16
U12 - 64
U15 - 54
U18 - 154

Razem 288 sztuk do ruchu 250 sztuk rezerwa 38 sztuk

R-4
M121/4 - 54
NG313 - 103
NG363 - 70
NM223 - 15
U12 - 30
U18 - 30

Razem 302 sztuk do ruchu 260 sztuk rezerwa 42 sztuk

R-5
120MM/S - 4
M121 - 33
M121M - 34
M181M - 14
U12 - 12
U18 - 92

Razem 189 sztuk do ruchu 150 sztuk rezerwa 39 sztuk

W sumie MZA 1291 sztuk, do ruchu 1090 rezerwa 201 wozów.

Tak to ma wyglądać od 01.2013. Po za tym od 2013 roku kasacje mają dotyczyć tylko w przypadku zakupów nowych wozów lub spadku zadań przewozowych. Czyli jak kupią w 2013 roku 100 sztuk to 100 sztuk skasują najstarszych wozów.

Shiom
Posty: 115
Rejestracja: 10 wrz 2010, 14:59
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

Post autor: Shiom » 22 lip 2012, 19:47

Wszystko świetnie beni. Cieszy mnie że jednak trochę U12 zostanie na R-1. Poza tym dobrze, że nie wszystkie Conecto pójdą na przerzuty solarisów, ale też trochę Neoplanów R-2 skasuje.
Mam tylko taką uwagę. Skąd wziąłeś 70 Conect? Przecież ich będzie 60! A i skąd wziąłeś 45 U15 na Woronicza? Według tamtej tabeli przenosin przeniesionych zostanie 25 U15(liczyłem kratki)..

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 22 lip 2012, 19:59

Trochę U15 pójdzie na R-1 w związku z unifikacją brygad i linii. A z 70 Conect błąd poprawione źle przepisałem.

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 22 lip 2012, 21:06

Ja pierniczę! To po co 8850-79 i krótkie przerzucali niecałe 2 lata temu na Ostrą i Woronicza, o krótkich nie wspominając :-" Ludzie, gdzie tu logika? Cieszę się, że Solarisy (tym bardziej moje ulubione dostawy) wrócą z powrotem na Stalową, ale kto daje i zabiera...

fieldy
Posty: 32
Rejestracja: 07 cze 2012, 3:06
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: fieldy » 22 lip 2012, 21:28

Logiki MZA chyba nikt nie rozumie :D

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 22 lip 2012, 21:29

Powinni Solbusy też dać na Kleszczową a z niej zabrać Solarisy na inne zakłady (także je mają). Ale oczywiście Kleszczową opuszczą 18xx a dostanie w zamian najgorszą serię 14 i 15xx . #-o

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2012, 21:46

Jeśli wreszcie dostanie nowe przegubowce, to wymianę młodszych solarek na starsze solarki można przeboleć. Zwłaszcza, że zdaje się solbusy to też nie jest jakaś rewelacja jeśli o bezawaryjność chodzi...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 22 lip 2012, 22:09

"Szarpaki" w porównaniu do 18xx też do najlepszych wozów nie należą... Nieważne, że na R-11 będą przegubowce jak na liniach 12-metrowych będą same 11xx/14xx/15xx =;

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2012, 22:37

Z punktu widzenia pasażera zmiana łącznie wyjdzie zdecydowanie na plus.

A linie 18-metrowe są ważniejsze, niż 12-metrowe tak nawiasem mówiąc.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

fieldy
Posty: 32
Rejestracja: 07 cze 2012, 3:06
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: fieldy » 22 lip 2012, 22:38

Może przy następnych dostawach w późniejszych latach, a może nawet przy jakichś roszadach taborowych na danych zajezdniach (pomysły MZA zmieniają się z miesiąca na miesiąc) wszystkie SU12 z 2007 trafią na Kleszczową. Z tego co pamiętam, pierwotnym usytuowaniem tych Solarek z tegoż roku była właśnie Kleszczowa, gdzie miały zająć zakres 1400-1449 - wyszło jak wyszło ;p

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 23 lip 2012, 0:01

Wg tego co kolega Beni nam tu serwuje po dostawach Merców to nie chciałbym być w skórze decydentów gdy właściciele wozów serii 88xx z R-3 dowiedzą się, że zabiera się te wozy na R-4 (skąd inąd, nie wiem po jasną cholerę ładować na Stalową znów Solarisy???) a dostaną, w "nagrodę" nowiuśkie Urbino 15...

Oj, nie chciałbym tego widzieć... :D
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
Professor
Posty: 681
Rejestracja: 05 lut 2011, 19:30
Lokalizacja: Kobiałka/Witolin

Post autor: Professor » 23 lip 2012, 0:04

A może U15 na Stalową :D , pare linii na które się nadają R-4 obsługuje

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 23 lip 2012, 0:39

Aleksander2560 pisze:Wg tego co kolega Beni nam tu serwuje po dostawach Merców to nie chciałbym być w skórze decydentów gdy właściciele wozów serii 88xx z R-3 dowiedzą się, że zabiera się te wozy na R-4 (skąd inąd, nie wiem po jasną cholerę ładować na Stalową znów Solarisy???) a dostaną, w "nagrodę" nowiuśkie Urbino 15...

Oj, nie chciałbym tego widzieć... :D
Widzę, że do luksusu i przepychu już się przyzwyczailiście.

Shiom
Posty: 115
Rejestracja: 10 wrz 2010, 14:59
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

Post autor: Shiom » 23 lip 2012, 8:45

Ja pierniczę! To po co 8850-79 i krótkie przerzucali niecałe 2 lata temu na Ostrą i Woronicza, o krótkich nie wspominając Ludzie, gdzie tu logika? Cieszę się, że Solarisy (tym bardziej moje ulubione dostawy) wrócą z powrotem na Stalową, ale kto daje i zabiera...
Spokojnie. Założę się że w następnym przetargu wygra MAN i Solarisy Stalowa znów pożegna. Tak samo było w 2008/2010 - w 2008 dostała Solarisy, a potem je oddała, bo dostała MAN'y..
Zresztą ja chciałbym ( pewnie jak większość) ujrzeć w Stolicy solowe Lion's City.

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 23 lip 2012, 9:09

Więc kolejny raz byłyby powrotne zmiany taborowe... Dla mnie luzik, bo lubię serię, która wraca na Stalową, ale czy muszą tak szurać nimi po zajezdniach, jak U15, z których część była już w każdej warszawskiej zajezdni, licząc nawet Chełmską? Nie ma takiej stałości i dobrego zorganizowania w MZA, co niestety boli...
Professor pisze: A może U15 na Stalową :D , pare linii na które się nadają R-4 obsługuje
To by chyba jednak nie przeszło. To prawda, że jest kilka linii na takie wozy, ale myślę, że jednak będą na R-13 woleli nowsze 12-tki i 18-ki. ;-)
I nie robi się spacji przed przecinkiem, tylko po nim i tylko tam! :pacnij:

ODPOWIEDZ