Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
2952
- Posty: 224
- Rejestracja: 13 sty 2006, 13:01
- Lokalizacja: Z przed komputera.
Post
autor: 2952 » 26 sie 2012, 22:08
ashir pisze:Coś ci mało wyszło krótkich Ikarusów. Wychodziłoby, że na Woronicza jest tylko 8 sztuk w ruchu?
Nie, obecnie jest jeszcze 11 sztuk.
Ikarus 280.37A #5411 - Najlepszy Ikarus na świecie
-
ashir
- Posty: 27802
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 26 sie 2012, 22:10
A na Stalowej 15 sztuk, czyli wychodzi łącznie 26 sztuk. Beni chyba coś pokręcił.
-
2952
- Posty: 224
- Rejestracja: 13 sty 2006, 13:01
- Lokalizacja: Z przed komputera.
Post
autor: 2952 » 26 sie 2012, 22:16
ashir pisze:A na Stalowej 15 sztuk, czyli wychodzi łącznie 26 sztuk. Beni chyba coś pokręcił.
Jak zwykle bajkę napisał.
Ikarus 280.37A #5411 - Najlepszy Ikarus na świecie
-
Sadek
- Posty: 432
- Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
- Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza
Post
autor: Sadek » 27 sie 2012, 11:18
SG pisze:+ 4435 na
25+
91 Zakazy taborowe poszły w siną dal
A dzisiejszej nocy za R-5 na
oczku.jeździła Kleszczowa
4435 nie na N25/N91 tylko na 1/N42 , 4290 jeździł na 1/N44 , 4298 (z moją skromną osobą za kierownicą) na 2/N42. Dodam że 4298 ma ważny przegląd do 7 lutego 2013 roku , więc jest nadzieja że nie tylko Ikarusy z wysoką podłogą , ale i Jelcze wejdą w 2013 rok. 4348 jest zabrany z II placu , ale narazie do ruchu jeszcze nie był wystawiony. Oryginal czyli 4340 stoi samotnie na II placu i wróble ćwierkają że ma trafić do jakiegoś muzeum.
Co do zakazu taborowego , to okazało się że ktoś źle zintrpretował wiadomość podaną w mediach , a tak naprawdę żadnego zakazu nie było.
[ Komentarz dodany przez: Siecool: |27 Sie 2012|, 2012 15:51 ]
Przeniesione z Rzadkich Okazów na OB.
-
ashir
- Posty: 27802
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 27 sie 2012, 11:20
Zmodernizowane kwadraty nie są (przynajmniej na razie) planowane do kasacji/sprzedaży. To są jeszcze dosyć młode i w dobrym stanie pojazdy.
-
Sadek
- Posty: 432
- Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
- Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza
Post
autor: Sadek » 27 sie 2012, 11:30
Kasacji nie , ale sprzedaży może. Jeżeli ZTM powie koniec wysokiej podłogi , to nikt ich w MZA nie będzie trzymał i ponosił kosztów.
-
ashir
- Posty: 27802
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 27 sie 2012, 11:35
Dlatego dopóki ZTM nie zmusi MZA do wycofania w 100% wysokiej podłogi, to nie sądzę, aby MZA samo z siebie ich się pozbywało. Beni coś pisał, że po wycofaniu wszystkich Ikarusów, ich miejsce będzie wyłącznie na liniach nocnych, gdzie nikomu nie powinny przeszkadzać.
-
beni
- Posty: 2752
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 27 sie 2012, 11:40
ZTM coraz głośniej krzyczy żeby od nowego roku wszystkie brygady dzienne były niskopodłogowe. Ikarusy jeśli zostaną to tylko na nocki
Chociaż i tak znajdzie się grupa osób która będzie się domagała by na nockach też latały same niskie.
-
ashir
- Posty: 27802
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 27 sie 2012, 11:47
Znów będzie propaganda sukcesu ze strony ZTMu.
Wyjdzie jak z wycofaniem w 100% Ikarusów w DŚ, krótko taki zakaz potrwał, potem wtyczki na
509, potem kolejne okazje się zdarzały na ujrzenie Ikarusa za dnia, a teraz na stałe możemy ujrzeć na 1/
705 Ikarusa. W sumie ja bym czerpał wzorce z ZKM Gdynia przy wycofywaniu wysokiej podłogi.
[ Komentarz dodany przez: Siecool: |27 Sie 2012|, 2012 15:52 ]
Edycja po przeniesieniu na TiP.
-
Proboszcz
- Posty: 2271
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
- Lokalizacja: WWA - TGK
Post
autor: Proboszcz » 28 sie 2012, 16:34
ZTM sam siebie zabija, potem jak będą jakiekolwiek problemy z nawierzchnią typu ostatni objazd 173 lub dawny zakaz na 123 to ludzie się zaczną odwracać. Bo będzie skrócenie trasy zamiast objazdu lub innego taboru, bo MZA wyrażą sprzeciw i nie pojadą.
-
alojz
- Posty: 2685
- Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34
Post
autor: alojz » 28 sie 2012, 18:22
beni pisze:ZTM coraz głośniej krzyczy żeby od nowego roku wszystkie brygady dzienne były niskopodłogowe.
Trzeba jakoś załagodzić podwyżkę cen biletów.
-
MALIN
- Posty: 779
- Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20
Post
autor: MALIN » 28 sie 2012, 18:31
Zobaczymy jak sobie bez nich poradzą.Dodatki nadal powinny być wysokie.
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna
-
Maciek
- Posty: 3674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Maciek » 28 sie 2012, 18:34
Kasacja, kasacją, ale po prostu powinni kilka sztuk zachować i trzymać w rezerwie na wypadek nadzwyczajnych sytuacji typu objazdy 173.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
-
ashir
- Posty: 27802
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 28 sie 2012, 18:37
Dlatego, jeśli nie będzie silnego nacisku ze strony miasta i ZTMu to część pozostanie w ruchu, tyle że raczej głównie w nocy i tylko to będą przeguby.
-
MALIN
- Posty: 779
- Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20
Post
autor: MALIN » 28 sie 2012, 18:38
Albo chociaż by służyły jako mobilna kasa biletowa podczas "świeczki".
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna