Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2301
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 05 kwie 2012, 10:42

sajbeer pisze:W kierunku Mokotowa stały od Centrum do Złotej.
Echhh to samochodem w korku to do Wilanowskiej można dojechać. I jak tu zachęcać...

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 07 kwie 2012, 21:07

Bywało że stały od Konstytucji, ale problem był złożony - nie tylko problem ze światłami. Jak ktoś wpuścił mega ilość tramwajów olewając jakiekolwiek "zabezpieczenie", aby mogły przejechać przez tory niezastawione blachami oraz odpowiednio wcześniej zamknąć drzwi, to wyszło jak wyszło.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5113
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 30 cze 2012, 9:21

Obrazek

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5113
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 11 sie 2012, 10:05

Obrazek

Paweł D.
Posty: 5618
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 11 sie 2012, 10:41

A tak z ciekawości. Czy zrobienie wzbudzania przy przejeździe przez Grochowską niedaleko Wiatracznej to sprawa nie do zrealizowania? Niedawno miałem okazję obserwować to wieczorem z okna. Grochowską od strony Gocławka nic nie jedzie a tramwaje sobie stoją. Minutę jak obliczyłem. ](*,)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36869
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 sie 2012, 12:17

Paweł D. pisze:Czy zrobienie wzbudzania przy przejeździe przez Grochowską niedaleko Wiatracznej to sprawa nie do zrealizowania?
To sprawa w realizacji, tyle na ten temat.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 03 wrz 2012, 14:05

Żadnej realizacji nie będzie, bo tam każą osygnalizować wyjazd z lokalnej Grochowskiej. A wtedy robi się poważny projekt, trzeba zrobić koordynację sygnalizacji (położyć kabel), osygnalizować przejścia dla pieszych. Wyjdzie pewnie z pół miliona za modernizację sygnalizacji.
Póki co tramwaj musi mieć źle.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 wrz 2012, 15:02

--> Skoro teraz jest nieosygnalizowany ten wyjazd z lokalnej Grochowskiej, to czemu miałby zacząć być?
--> Co do przejść dla pieszych, pytanie jw.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 wrz 2012, 15:45

Bo nielegalność starych organizacji ruchu wszystkim wisi (pomimo upłynięcia prawie 4 lata temu pięcioletniego oidp terminu na dostosowanie) , a nieprzepisowej nowej Galas nie podpisze.

Paweł D.
Posty: 5618
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 wrz 2012, 15:56

Jarek pisze:Póki co tramwaj musi mieć źle.
Aha, czyli jak tramwaj stoi 1,5 minuty jest dobrze, jak podjedzie i wzbudzi i postoi krócej będzie źle. Wiem, że to bardzo uprościłem, ale na to wychodzi? Bo zrobić fazę co minutę też pewnie się nie da...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26932
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 wrz 2012, 16:26

Zmiana programów to zmiana projektu - patrz post MichałaJ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5919
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 paź 2012, 11:54

Śmigałem wczoraj 17 i zastanowił mnie brak sygnalizacji na przejściu dla pieszych przy przystanku Cmentarz Włoski. Otoczenie identyczne jak Las Bielański i Przy Agorze. Zabrakło pieniędzy czy przyszła refleksja, że to przegięcie?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 11 paź 2012, 19:05

Nowa sygnalizacja na przebudowanych skrzyżowaniach Powstańców Śląskich z Człuchowską i Synów Pułku co prawda zdaje się, że eliminuje możliwość blokowania tramwajów przez samochody ale jednak wydłuża ich przejazd.

Zapowiadane były priorytety dla tramwajów na tej trasie i czy to są właśnie te priorytety czy spowolnienie tramwajów, aby potem można było pochwalić się ich "przyspieszeniem"?

Ciekawe kiedy ktoś wpadnie na pomysł aby uwzględnić te zmiany w rozkładzie, nie wspominając o aktualnych ograniczeniach do 10, które razem potrafią stworzyć spore opóźnienia w stosunku do rozkładu...
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26932
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 paź 2012, 19:10

Thompson04 pisze: Zapowiadane były priorytety dla tramwajów na tej trasie i czy to są właśnie te priorytety czy spowolnienie tramwajów, aby potem można było pochwalić się ich "przyspieszeniem"?
Bardzo śmieszne. Ha ha ha. Skrócenie czasu było zapewniane w stosunku do stanu wyjściowego oczywiście.

Ale może by tak konkrety, zamiast się uzłośliwiać? Bo skoro nie ma blokowania, to jaka jest przyczyna rzekomego spowolnienia? Znaczące skrócenie faz? Zła koordynacja? I czy nie rekompensuje tego właśnie brak blokowania?

A 10 są pewnie czasowo w związku z robotami, ale to przecież szczegół, nie?

Aha, nie twierdzę, że tam wprowadzono priorytety. Ale przy tak złośliwie postawionej tezie aż odechciewa się człowiekowi dyskusji, a co dopiero pracy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 11 paź 2012, 19:37

Glonojad pisze:A 10 są pewnie czasowo w związku z robotami, ale to przecież szczegół, nie?
Faktycznie na chyba dwóch odcinkach jest 10 km/h, nie uwzględniono tego w rozkładach, więc zdarza się, że często tramwaje jeżdżą opóźnione.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ