O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 08 wrz 2012, 15:17

kubaS1 pisze:No właśnie szukałem tam i nie mogę znaleźć dlatego pytam ;)
Jest. WWO - Dorohusk ;)

xavee
Posty: 114
Rejestracja: 30 mar 2012, 22:03

Post autor: xavee » 08 wrz 2012, 15:45

Mnie natomiast zastanawia kiedy na swojej stronie KM dadzą link do sprzedaży biletów on-line :neutral:

kubaS1
Posty: 72
Rejestracja: 14 sie 2012, 19:49

Post autor: kubaS1 » 08 wrz 2012, 16:58

marcin89 pisze:
kubaS1 pisze:No właśnie szukałem tam i nie mogę znaleźć dlatego pytam ;)
Jest. WWO - Dorohusk ;)

owszem, ale i tak z tego nic nie rozumiem, wiec prosze napiszcie mi jaka predkosc max moze osiagnac pociag np na odcinku józefów- michalin czy olszynka- wschodnia

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 08 wrz 2012, 17:36

Tak dokładnych informacji chyba nie ma. Gdy jeździłem klopami wyświetlającymi prędkość na SIPie, było to maksymalnie 80 km/h.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 08 wrz 2012, 17:39

WWO- Otwock - Vmax=80km/h jadąc tak jak jeżdżą pociągi KM.
Jadąc przez Antoninów - WWO - Antoninów - Vmax=60km/h, Antoninów - Gocławek - rozkładowa 60, a praktycznie 30km/h ze względu na zły stan torów.
Od Gocławka jest rozkładowa 80km/h- ale jeszcze są zwolnienia stałe

[ Dodano: |8 Wrz 2012|, 2012 17:40 ]
VLnt7 pisze:Tak dokładnych informacji chyba nie ma. Gdy jeździłem klopami wyświetlającymi prędkość na SIPie, było to maksymalnie 80 km/h.
Są - wystarczy dokładnie przeczytać ten wykaz prędkości
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 09 wrz 2012, 16:28

Poza tym wykazem prędkości dla różnych pociągów, jest również wykaz posterunków ruchu i punktów ekspedycyjnych, widać który przystanek/posterunek jest w jakim kilometrze i jaki ma status. Tam na prawdę jest wszystko.
Do tego istnieje mapa kolejowa - tam też jest praktycznie wszystko, choć nie zawsze aktualne.

Awatar użytkownika
marcin3001
Posty: 316
Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
Lokalizacja: Młynów

Post autor: marcin3001 » 09 wrz 2012, 18:12

No i jeszcze Wykaz Ostrzeżeń Stałych (np tu: http://semaforek.pl/wiki/index.php/Wyka ... a%C5%82ych ), to już będzie komplet.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 09 wrz 2012, 23:26

Rany, skoro naprawdę tego chcecie...
Przepraszam.
Macie rację. Jednak są takie informacje.

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 20 wrz 2012, 13:14

Remonty na lini KM29 stały się faktem...
Natomiast rozkład jazdy w którym decydujace słowo ma przewoźnik (komunikacja zastępcza od 22.09 do 15.10) jest już pod psem... i tak:
Odjazdy ze stacji w Tłuszczu opóźnione średnio o 30min(powroty z pracy) a przyjazdy do Ostrołeki o 60 min w odwrotnej relacji przyśpieszenie odjazdu od 10 do 25 min ale przyjazd do stacji w Tłuszczu też od 5 do 25min.
Analizujac rozkład przyjazdów do stacji w Tłuszczu, że powodem takich opóźnień jest łapanie much z pociągów PKP IC.
Np: poc. Nr 70335 odjezdża +38min później bo musi łowić muchy z poc. Nr D 10012 HAŃCZA, ale żeby ukryć te połowy do przykrycia użyto skomunikowanie z poc. Nr KM 7951 KM 601. Gdyby jakaś muszka się trafiła z "Hańczy" to w Ostrołęce musiałaby na dworcu z menelami nocowac do godz. 5:00 lub wziać TAXI za 40zet, gdyż ostatni autobus MZK odjeżdża 1min wcześniej po przyjeździe pociągu.
Takie postępowanie przewoźnika to marnotrawienie dotacji od Urzedu Marszałkowskiego i powodująca odpływ pasażerów... chyba, że Koleje Mazowieckie planują definitywnie ograniczyć jazdę pociągów pasażerskich do Ostrołeki.. ewentualnie skrócenie relacji tylko do Wyszkowa.
Z wymiany opini z pasażerami którzy jeszcze jeżdżą z Ostrołęki pada zawsze pytanie: czemu nie ma bezposrednich połączeń z Warszawą...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 wrz 2012, 13:49

AAdamq pisze: Z wymiany opini z pasażerami którzy jeszcze jeżdżą z Ostrołęki pada zawsze pytanie: czemu nie ma bezposrednich połączeń z Warszawą...
Bo to marnowanie taboru.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 paź 2012, 16:54

:arrow: Czy oferta "Firma z KM" dotyczy też stowarzyszeń wpisanych do KRSu, które w statucie mają zawartą możliwość prowadzenia działalności gospodarczej (aczkolwiek nie wpisanych jeszcze do KRSu do działu dla przedsiębiorców ze względu na koszty - 600 zł extra, ale to da się zrobić)?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 10 paź 2012, 16:24

Kolejna katastrofalna decyzja rządu PO i PSL w stosunku do Ostrołęki i regionu. Minister Infrastruktury przesłał tydzień temu do Polskich Linii Kolejowych S.A. pismo rekomendujące zatrzymanie modernizacji trakcji kolejowej do Ostrołęki. Pismo jest uzasadnione rezygnacją Energa SA z budowy nowej elektrowni w Ostrołęce.
http://www.moja-ostroleka.pl/kolejna-ka ... 778,3.html

Czyli modernizacja lini D29((IR12)-29 zatrzyma się na tym etapie... do Mostówki
:-D " Nigdy się nie tłumacz - przyjaciele tego nie potrzebują, a wrogowie i tak nie uwierzą " - Mark Twain

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 paź 2012, 16:41

O przerwaniu modernizacji będzie decydowało PLK, a nie MI - a to, co rząd rekomenduje i dlaczego, to już inna sprawa...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 paź 2012, 18:05

A kto to finansuje? Nie rząd?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 10 paź 2012, 18:21

A nie PLK-a ze środków własnych z dofinansowaniem z Eneii? Głośno było w środowisku kolejowym że tą modernizację współfinansuje jakiś koncern energetyczny.
Zresztą - nie wierzę że wstrzymają ta modernę/naprawę toru.
FPL ciśnie PLK-ę o podniesienie parametrów technicznych szlaku żeby mogli z Tłuszcza do Ostrołęki jeździć Classami - do tej pory albo przez Małkinię jeżdżą, albo wymiana w Tłuszczu na elektrowóz.
Możliwe tez że PLK-a dostała już kasę z Eneii na remont toru i teraz albo musiałaby ją zwrócić, albo musi dokończyć robotę.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ