Nowe wagony dla metra

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 lip 2012, 16:56

Ile różnicy czasowej (na całej trasie) da 80 km/h?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 18 lip 2012, 19:06

fik pisze:Ile różnicy czasowej (na całej trasie) da 80 km/h?
Myślę, że ok. 5-10 min, nie więcej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 18 lip 2012, 22:17

W kontekście I linii na bazie wyliczeń służb ruchu mówiło się o trzech minutach.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 lip 2012, 10:28

MeWa pisze:W kontekście I linii na bazie wyliczeń służb ruchu mówiło się o trzech minutach.
3 minuty dla całej linii, czyli pewnie minuta dla typowej podróży (są dane statystyczne o długości podróży pasażerów metra w ogóle?). A jakie koszty?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 19 lip 2012, 14:28

Zwiększenia prędkości nie robi się dla oszczędności czasowych na podróżach - bilans kosztów też nie jest jednoznaczny. Oczywiście wzrastają koszty poboru energii, ale równocześnie "oszczędza się" jeden pociąg. Poza tym wzrasta przepustowość i możliwości zwiększenia częstototliwości.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

nowaczek61
Posty: 28
Rejestracja: 16 sty 2011, 10:06

Post autor: nowaczek61 » 16 wrz 2012, 16:35

Zdjęcia Inspiro w drodze na Innotrans:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... ?4,6069836

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 16 wrz 2012, 18:12

Zachwycano się designem, a tu taki brzydal wyszedł w rzeczywistości. Wygląda, jakby mu mordkę dokleili z czegoś innego, a reszta pudła była z plastiku w stylu Lego.

kamiloux92
Posty: 19
Rejestracja: 06 sie 2012, 16:01
Lokalizacja: Polska

Post autor: kamiloux92 » 16 wrz 2012, 19:20

Wyszło takie "niemieckie" malowanie.
Warszawa -najpiękniejsze miasto w Polsce :-)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 wrz 2012, 19:42

kamiloux92 pisze:Wyszło takie "niemieckie" malowanie.
Podobnie jak w autobusach i tramwajach. Czyżby wreszcie odrobina konsekwencji? (-o<

Ale ja też się czuję zawiedziony wzornictwem pociągu. Może plastik Lego to aż nie (choć tu wiele takie, a nie inne kolory dają) natomiast ewidetnie dziób odstaje od reszty. Czyżby inspiracja Swingiem? ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 16 wrz 2012, 19:49

A nie jest to oby trochę za krótkie?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 16 wrz 2012, 20:12

W tym malowaniu mi się nie podoba za bardzo.
R-9 Chełmska pisze:A nie jest to oby trochę za krótkie?
Uznali, że nie muszą tu ciągnąć całego składu. W sumie to samo bym zrobił, jakby dało się tak zrobić, z 35We, ale że nie chcieli kombinować, to poszedł caly 6 wagonowy skład.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 635
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 16 wrz 2012, 20:35

#23

Ja będę odmienny - ¡me gusta muchísimo! O-)
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 16 wrz 2012, 20:40

nowaczek61 pisze:Zdjęcia Inspiro w drodze na Innotrans:
Wygląda jeszcze gorzej, niż na wizualkach... =;
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 16 wrz 2012, 23:34

Pamiętajcie, że pierwsze wizualizacje były w opcji full wypas, a potem Metro Warszawskie z niektórych ciekawych bajerów (jak np. odliczające czas do zamknięcia światła na drzwiach) zrezygnowało. Ale fakt - wygląda to mocno średnio.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 17 wrz 2012, 11:49

Ten przód nie podobał mi się już na wizualkach. W modelu prototypowym, który widziałem w Wiedniu, nie wyszło to jeszcze najgorzej, ale teraz na zdjęciach znów wygląda fatalnie. I rzeczywiście dodatkowy minus dla Metra Warszawskiego za rezygnację z ledowych podświetleń drzwi i rozgałęzionych trzymaków w środku.

ODPOWIEDZ