Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
Jak już mówiłem; prędzej przydałoby się coś Zacisze - Rolanda - Gilarska. Obsłuży podjazd do ważnych miejsc na Zaciszu (Enel Med bez wątpienia jest dość ważnym miejscem, nie tylko dla mieszkańców tego osiedla), rozluźni trochę 120 (szkoła przy Samarytance to dużo dzieciaków, na które jadąc 120 często trafiam, które zresztą na wymiany pasażerskie na odcinku zaciszańskim nie narzeka).
(a tak w ogóle to LEWINOWSKA - Łodygowa - Młodzieńcza - Codzienna - Rolanda - Gilarska - Samarytanka - Radzymińska - Rozwadowskiego (d. Kraśnicka) - Ks. Ziemowita - Klukowska - OS. WILNO )
(a tak w ogóle to LEWINOWSKA - Łodygowa - Młodzieńcza - Codzienna - Rolanda - Gilarska - Samarytanka - Radzymińska - Rozwadowskiego (d. Kraśnicka) - Ks. Ziemowita - Klukowska - OS. WILNO )
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Jasne, że nie ma po co jej ruszać, bo pewnie już dawno byłaby ruszona, gdyby rzeczywiście istniała taka potrzeba. A już na pewno nie ma sensu zsyłać ją na CH Targówek, gdzie przecież (akurat nie w tej chwili) jest 527 Wprowadzenie na zaciszu linii obwodowej to akurat mój pomysł, o którym pisałem kiedyś właśnie a propos beznadziejnej przejezdności skrzyżowania przy ZP Młodzieńcza Nie trzeba na nią kierować przegubów, wystarczyłyby soliny, ale w takcie pięciominutowym w szczycie.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nie, zapchany to on się czasem (zależnie od tego, ile czasu wcześniej było coś innego) robił na Radzymińskiej przy Młodzieńczej, kiedy wsiadali przesiadający się z wsiobusów, siedemsetek i 199. 512 ruszające z CODZIENNEJ miało wolne miejsca siedzące. Zbyt wiele razy to jeździłem w zmianie A (różne brygady) żeby nie widzieć, że dość konkretnie mijasz się z faktami. Samo Zacisze to potok na U10, a nie na przeguba. Bez zmiany częstotliwości, a wręcz pokusiłbym się o linię co kwadrans przez cały dzień.Matrix2441 pisze:No, rano to nieźle zapchany jest już na Młodzieńczej
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Pewnie 212. Ale nie jestem przekonany, czy ta zmiana to dobry pomysł. Nie lepiej zawrócić go gdzieś bliżej Ząbek? Po co ma jechać aż na Targówek, skoro stamtąd i tak nie zrealizuje funkcji socjalnej. Jedyne uzasadnienie tego krańca to bazarek przy zp Pratulińska, ale jeśli już ktoś musi akurat tam się dostać, to ma 740 (które, notabene, powinno kończyć przy CH Marki, zresztą tak, jak i wszystkie inne linie mareckie).Co pojedzie na pl. Hallera?
Nie ma, Wg mnie trasa jest optymalna, godziny kursowania też, jedynie co to należałoby poprawić częstotliwość kursowania w godzinach szczytu. 212 przemianować w 399, bo i tak w weekend jeżdżą parami.Domas pisze:Różnica około 15 minut w jedną i drugą stronę.. Odzyskanie jednej brygady? Czy jakiś większy sens takiej zmiany?alojz pisze:Wieść gminna niesie, że od połowy paźdzernika 199 powróci na pętlę Targówek.
[ Dodano: |2 Paź 2012|, 2012 19:18 ]
emyl pisze:Pewnie 212. Ale nie jestem przekonany, czy ta zmiana to dobry pomysł. Nie lepiej zawrócić go gdzieś bliżej Ząbek? Po co ma jechać aż na Targówek, skoro stamtąd i tak nie zrealizuje funkcji socjalnej. Jedyne uzasadnienie tego krańca to bazarek przy zp Pratulińska, ale jeśli już ktoś musi akurat tam się dostać, to ma 740 (które, notabene, powinno kończyć przy CH Marki, zresztą tak, jak i wszystkie inne linie mareckie).Co pojedzie na pl. Hallera?
Zły pomysł, póki co linia się sprawdza. 212 przez Hallera do CH Arkadia
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zmiana jest bardzo zła, gdyż np na przystanku Pratulińska /najblizszy nowego krańca lini 199/ mozna zaobserwować jak duzo osób przyjeżdża i jedzie dalej w kierunku ronda Żaba. Podobnie jest w kierunku przeciwnym. Po zmianie bedą musieli się przesiadać. Aby jeszcze jakaś koordynacja była obu lini, tj. 199 i 212.