Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 paź 2012, 14:22

Dyrekcję to i tak trzeba wywalić.

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 14 paź 2012, 14:27

A czemuż to? Przecież tam często zatrzymują.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 14 paź 2012, 14:40

Tranzystor pisze:A czemuż to? Przecież tam często zatrzymują.
Bo mają 302 i 516. Jak skasują 302* to przesiądą się w tramwaje.
*Niestety to raczej prędko nie nastąpi...

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 14 paź 2012, 14:55

Domas pisze:516
Kpisz?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 14 paź 2012, 16:36

Dantte pisze:
Domas pisze:516
Kpisz?
Przepraszam, zapomniałem, że to jedzie z innej strony.

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 paź 2012, 17:38

Tranzystor pisze:A czemuż to? Przecież tam często zatrzymują.
Bardzo blisko do ZP Żerań FSO. W dodatku po zamknięciu FSO ten przystanek już nie przeżywa takiego oblężenia jak kiedyś.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 15 paź 2012, 0:33

Tranzystor pisze:A czemuż to? Przecież tam często zatrzymują.
A nie powinien. Przynajmniej 509.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 17 paź 2012, 16:48

Na trasie linii 509 jest właśnie o ten jeden przystanek za dużo - Dyrekcja FSO. Tak poza tym faktycznie można to nazwać linią przyśpieszoną, która spełnia swoją rolę, bo przez cały dzień wozi duże ilości pasażerów w każdym kierunku, więc ją trzeba zostawić już w spokoju. Poruszę dalej temat innych linii - czy 135 musi w ogóle w takiej postaci istnieć? Z dw. Wileńskiego w miejsca, gdzie kursuje, dojedzie się spokojnie innymi liniami, a obsługę Szwedzkiej mógłby zapewnić jakiś krótki, mniej brygadożerny socjal z kryterium ulicznym np. przy przystanku Dw. Wileński 56?

Łukasz
Posty: 10708
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 paź 2012, 23:53

Kiedyś ma powstać wiadukt pod torami, wychodzący na Rzeszotarskiej. Może tutaj będzie jakiś element zmian...
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36684
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 paź 2012, 0:31

Łukasz pisze:wiadukt pod torami
8-(
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
aqqaqq
Posty: 278
Rejestracja: 19 mar 2009, 12:01

Post autor: aqqaqq » 19 paź 2012, 11:27

Bastian pisze:
Łukasz pisze:wiadukt pod torami
8-(
Pewnie taki jak ten w Wólce Orłowskiej http://wikimapia.org/20812621/pl/Most ;)

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 paź 2012, 20:25

Domas pisze:Poruszę dalej temat innych linii - czy 135 musi w ogóle w takiej postaci istnieć? Z dw. Wileńskiego w miejsca, gdzie kursuje, dojedzie się spokojnie innymi liniami, a obsługę Szwedzkiej mógłby zapewnić jakiś krótki, mniej brygadożerny socjal z kryterium ulicznym np. przy przystanku Dw. Wileński 56?
135 to moim zdaniem jednak socjal. Dopóki tramwaje na Targową nie wrócą, to nie ma jak tego ruszyć. Jedyne co bym rozważył, to puszczenie tego 135 w taki sposób, żeby szpital na Szaserów zaliczało (z Chłopickiego przez Szaserów na Wiatrak może?). Socjal to socjal.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10708
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 paź 2012, 21:06

Bastian pisze:
Łukasz pisze:wiadukt pod torami
8-(
Słowa nie mogłem znaleźć :)
ŁK

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 19 paź 2012, 23:27

135 to moim zdaniem jednak socjal. Dopóki tramwaje na Targową nie wrócą, to nie ma jak tego ruszyć. Jedyne co bym rozważył, to puszczenie tego 135 w taki sposób, żeby szpital na Szaserów zaliczało (z Chłopickiego przez Szaserów na Wiatrak może?). Socjal to socjal.
Według mnie 135 jest nie do ruszenia na trasie Olszynka - Wileński. Dojazd do bazarków, dojazd do Urzędu Dzielnicy z większości Pragi Płd., kilka szkół po drodze, do szpitala Grochowskiego, czy w pobliże Praskiego, jeździ dobrze od lat i naprawdę nie jest to linia do zmiany trasy(na wymienionym odcinku).
Inna sprawa, iż dobrym pomysłem było by skonfigurowanie rozkładu z SKM na Olszynce, tego w mojej ocenie bardzo brakuje...

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 19 paź 2012, 23:56

A moim zdaniem 135 powinno być do ruszenia, gdy tramwaje wrócą na Grochowską - Targową. Odcinek pl. Hallera - Szwedzka jest obsługiwany przez 212. Odcinek Szwedzka - al. ”Solidarności” można obsłużyć, zmieniając trasę 176 (niech zawraca przy stacji metra a nie na pl. Hallera). Odcinek pl. Wileński - Grochowska -> tramwaje. Odcinek: Zamieniecka - Chłopickiego -> np. 168 przekierowane z Witolina. Zostaje odcinek Ostrobramska - Grenadierów w okolice urzędu Pragi-Płd. -> tu można by przekierować którąś z linii z Grochowskiej (może 115?).

ODPOWIEDZ