189
R-7 "Woronicza"
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
R-11 "Kleszczowa"
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Mobilis
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
517
R-7 "Woronicza"
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
R-11 "Kleszczowa"
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
R-13 "Stalowa"
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Mobilis
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Nie ma czegoś takiego, jak zmiana 05B w 06B. Jest nowy rozkład i stare 05B z nowym 06B nie ma nic wspólnego tak jak i nowe 1 ze starym 1 nie ma nic wspólnego. Po prostu zmienił się rozkład i w planie doszedł maraton.Domas pisze:Ja delikatnie sprostuję informacje Pawcia odnośnie zmian na R-3: Na 514 dochodzi brygad M5, 05(B) zmienia się w 06(B) i zmienia godziny kursowania. Poza tym wtyczki będą miały numery od D11 do D16.
A jak brygadowo R-7 w DP?ashir pisze:517
R-7 "Woronicza" 7
R-11 "Kleszczowa" 1, 8
R-13 "Stalowa" 3, 4, 5
Mobilis 2, 6
Ale napisałeś, że dochodzi jeden dodatek z maratonem, a wcześniej już był popołudniowy dodatek, czyli plan zmienił się tylko o ten maraton.pawcio pisze:Nie ma czegoś takiego, jak zmiana 05B w 06B. Jest nowy rozkład i stare 05B z nowym 06B nie ma nic wspólnego tak jak i nowe 1 ze starym 1 nie ma nic wspólnego. Po prostu zmienił się rozkład i w planie doszedł maraton.
Kelly pisze:A jak brygadowo R-7 w DP?ashir pisze:517
R-7 "Woronicza" 7
R-11 "Kleszczowa" 1, 8
R-13 "Stalowa" 3, 4, 5
Mobilis 2, 6
ashir pisze:Nie. Z rozkładu wynika, że Kleszczowa będzie miała w DP 3 całki, natomiast Woronicza zachowa jeszcze 1c+2d (011, 013).ARTUR P pisze:Zapewne w dp 2 całki+1 dodatek i w dś 2 całki
ze 186 ikarusy i tak znikną wraz z uniskopodłogowieniem woronicza natomiast z 511 będzie gorzej, aż się prosi, żeby na niektóre chociaż dodatki wpuścić np ITS można niektóre pozamieniac z E-4/E-6/E-8 gdzie te linie maja dublera w postaci niskopodłogowego w całości 101. Jak jest ITS pod nosem to po co ciągnąć Mob58.ARTUR P pisze:Poza tym mógłby ktoś dokładniej rozpisać podział brygad na 517 w dp i obsługę.
Liczę że wraz z kolejnymi dostawami Mercedesów oddział Woronicza pożegna się z 517. Pięknie by było gdyby MOB58 też wypadł, a powędrował np na jaką białołęcką linię np 186, czy 511
Sorry, ja tam na wylot nie pamiętam całego planu brygadowego. Zbyt dawno nie bawiłem się w bilans taborowy.Domas pisze:Ale napisałeś, że dochodzi jeden dodatek z maratonem, a wcześniej już był popołudniowy dodatek, czyli plan zmienił się tylko o ten maraton.pawcio pisze:Nie ma czegoś takiego, jak zmiana 05B w 06B. Jest nowy rozkład i stare 05B z nowym 06B nie ma nic wspólnego tak jak i nowe 1 ze starym 1 nie ma nic wspólnego. Po prostu zmienił się rozkład i w planie doszedł maraton.
marko80 pisze:ze 186 ikarusy i tak znikną wraz z uniskopodłogowieniem woronicza natomiast z 511 będzie gorzej, aż się prosi, żeby na niektóre chociaż dodatki wpuścić np ITS można niektóre pozamieniac z E-4/E-6/E-8 gdzie te linie maja dublera w postaci niskopodłogowego w całości 101. Jak jest ITS pod nosem to po co ciągnąć Mob58.ARTUR P pisze:Poza tym mógłby ktoś dokładniej rozpisać podział brygad na 517 w dp i obsługę.
Liczę że wraz z kolejnymi dostawami Mercedesów oddział Woronicza pożegna się z 517. Pięknie by było gdyby MOB58 też wypadł, a powędrował np na jaką białołęcką linię np 186, czy 511
Uważasz, że pasażerowie wożeni przeze mnie A752 mieli gorzej, niż pasażerowie wożeni przez kierowców MZA wozami MZA? Ja twierdzę, że w niektórych przypadkach mieli lepiej, bo ja chłodziłem latem a jak jest zimno to grzeję, a Woronicze swoimi 81XX nie umieją ani jednego, ani drugiego. Rozwiń myśl, proszę.ARTUR P pisze:Uważam, że linie 175 i 180 powinny być "wizytówką" i żaden ajent nie powinien pojawić się na tych liniach. Dostawa Mercedesów to okazja aby Kleszczowa weszła na 175, wypierając z lini MOB58
ale tu chodziłoby o zastąpienienie części dodatków ikarusowych na 511 czymś niskim, z 509 czy ze 114 to ITS musiałby schodzić z calek i co w zamian za to? Ikarusy nie mogą iść na całki na linie miejskie. ZTM już od tego dawno odszedł, najprościej jest to dlatego zamienic z którymś z ekspresów, bo 101 i tak jest niskie i kursuje po tej samej trasie co ekspresy.ARTUR P pisze:marko80 pisze: ze 186 ikarusy i tak znikną wraz z uniskopodłogowieniem woronicza natomiast z 511 będzie gorzej, aż się prosi, żeby na niektóre chociaż dodatki wpuścić np ITS można niektóre pozamieniac z E-4/E-6/E-8 gdzie te linie maja dublera w postaci niskopodłogowego w całości 101. Jak jest ITS pod nosem to po co ciągnąć Mob58.186 powinno być obsługiwane przez R6,MOB58 zajezdnia URSUS/ i ITS. Nie wiem czemu ITS wypadł z 186 na rzecz R13
![]()
W sumie moze i ITS powinien wejść w dp na 511 schodząc z 509 czy 114. MOB58 mógłby wejść na 509 schodząc z 175 i 517. Uważam, że linie 175 i 180 powinny być "wizytówką" i żaden ajent nie powinien pojawić się na tych liniach. Dostawa Mercedesów to okazja aby Kleszczowa weszła na 175, wypierając z lini MOB58