Zmiany obsługowe - grudzień 2012

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2012, 14:47

Od dziś w DŚ obsługa 189 i 517 wygląda następująco:

189
R-7 "Woronicza" :arrow: 9, 13, 14
R-11 "Kleszczowa" :arrow: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 11, 12
Mobilis :arrow: 4, 10

517
R-7 "Woronicza" :arrow: 7
R-11 "Kleszczowa" :arrow: 1, 8
R-13 "Stalowa" :arrow: 3, 4, 5
Mobilis :arrow: 2, 6

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2281
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 01 gru 2012, 16:04

Jak się przedstawia 54 BWL? Na 514 jeszcze jest ta BWL łączona z 7xx?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2012, 17:20

Gontar pisze:Na 514 jeszcze jest ta BWL łączona z 7xx?
64/722+514

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 gru 2012, 17:53

Domas pisze:Ja delikatnie sprostuję informacje Pawcia odnośnie zmian na R-3: Na 514 dochodzi brygad M5, 05(B) zmienia się w 06(B) i zmienia godziny kursowania. Poza tym wtyczki będą miały numery od D11 do D16.
Nie ma czegoś takiego, jak zmiana 05B w 06B. Jest nowy rozkład i stare 05B z nowym 06B nie ma nic wspólnego tak jak i nowe 1 ze starym 1 nie ma nic wspólnego. Po prostu zmienił się rozkład i w planie doszedł maraton.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1515
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 01 gru 2012, 18:45

ashir pisze:517
R-7 "Woronicza" 7
R-11 "Kleszczowa" 1, 8
R-13 "Stalowa" 3, 4, 5
Mobilis 2, 6
A jak brygadowo R-7 w DP?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 01 gru 2012, 18:48

pawcio pisze:Nie ma czegoś takiego, jak zmiana 05B w 06B. Jest nowy rozkład i stare 05B z nowym 06B nie ma nic wspólnego tak jak i nowe 1 ze starym 1 nie ma nic wspólnego. Po prostu zmienił się rozkład i w planie doszedł maraton.
Ale napisałeś, że dochodzi jeden dodatek z maratonem, a wcześniej już był popołudniowy dodatek, czyli plan zmienił się tylko o ten maraton.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 01 gru 2012, 18:49

Kelly pisze:
ashir pisze:517
R-7 "Woronicza" 7
R-11 "Kleszczowa" 1, 8
R-13 "Stalowa" 3, 4, 5
Mobilis 2, 6
A jak brygadowo R-7 w DP?
ashir pisze:
ARTUR P pisze:Zapewne w dp 2 całki+1 dodatek i w dś 2 całki :-k
Nie. Z rozkładu wynika, że Kleszczowa będzie miała w DP 3 całki, natomiast Woronicza zachowa jeszcze 1c+2d (011, 013).

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1515
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 01 gru 2012, 18:52

Ok.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 01 gru 2012, 19:42

Poza tym mógłby ktoś dokładniej rozpisać podział brygad na 517 w dp i obsługę.

Liczę że wraz z kolejnymi dostawami Mercedesów oddział Woronicza pożegna się z 517. Pięknie by było gdyby MOB58 też wypadł, a powędrował np na jaką białołęcką linię np 186, czy 511 :-#

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 01 gru 2012, 19:58

ARTUR P pisze:Poza tym mógłby ktoś dokładniej rozpisać podział brygad na 517 w dp i obsługę.

Liczę że wraz z kolejnymi dostawami Mercedesów oddział Woronicza pożegna się z 517. Pięknie by było gdyby MOB58 też wypadł, a powędrował np na jaką białołęcką linię np 186, czy 511 :-#
ze 186 ikarusy i tak znikną wraz z uniskopodłogowieniem woronicza natomiast z 511 będzie gorzej, aż się prosi, żeby na niektóre chociaż dodatki wpuścić np ITS można niektóre pozamieniac z E-4/E-6/E-8 gdzie te linie maja dublera w postaci niskopodłogowego w całości 101. Jak jest ITS pod nosem to po co ciągnąć Mob58.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 gru 2012, 20:00

Domas pisze:
pawcio pisze:Nie ma czegoś takiego, jak zmiana 05B w 06B. Jest nowy rozkład i stare 05B z nowym 06B nie ma nic wspólnego tak jak i nowe 1 ze starym 1 nie ma nic wspólnego. Po prostu zmienił się rozkład i w planie doszedł maraton.
Ale napisałeś, że dochodzi jeden dodatek z maratonem, a wcześniej już był popołudniowy dodatek, czyli plan zmienił się tylko o ten maraton.
Sorry, ja tam na wylot nie pamiętam całego planu brygadowego. Zbyt dawno nie bawiłem się w bilans taborowy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 01 gru 2012, 20:08

marko80 pisze:
ARTUR P pisze:Poza tym mógłby ktoś dokładniej rozpisać podział brygad na 517 w dp i obsługę.

Liczę że wraz z kolejnymi dostawami Mercedesów oddział Woronicza pożegna się z 517. Pięknie by było gdyby MOB58 też wypadł, a powędrował np na jaką białołęcką linię np 186, czy 511 :-#
ze 186 ikarusy i tak znikną wraz z uniskopodłogowieniem woronicza natomiast z 511 będzie gorzej, aż się prosi, żeby na niektóre chociaż dodatki wpuścić np ITS można niektóre pozamieniac z E-4/E-6/E-8 gdzie te linie maja dublera w postaci niskopodłogowego w całości 101. Jak jest ITS pod nosem to po co ciągnąć Mob58.
:-k 186 powinno być obsługiwane przez R6,MOB58 zajezdnia URSUS/ i ITS. Nie wiem czemu ITS wypadł z 186 na rzecz R13 :?:
W sumie moze i ITS powinien wejść w dp na 511 schodząc z 509 czy 114. MOB58 mógłby wejść na 509 schodząc z 175 i 517. Uważam, że linie 175 i 180 powinny być "wizytówką" i żaden ajent nie powinien pojawić się na tych liniach. Dostawa Mercedesów to okazja aby Kleszczowa weszła na 175, wypierając z lini MOB58 :!:

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 gru 2012, 20:10

ARTUR P pisze:180 powinny być "wizytówką"
Dlaczego? Czemu większość ludzi nadal żyje w idiotycznym przekonaniu, że ta linia nadal jest turystyczna? #-o Obecnie główną rolą są potoki do pracy/szkoły, a nie zwiedzanie miasta, więc...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 gru 2012, 20:10

ARTUR P pisze:Uważam, że linie 175 i 180 powinny być "wizytówką" i żaden ajent nie powinien pojawić się na tych liniach. Dostawa Mercedesów to okazja aby Kleszczowa weszła na 175, wypierając z lini MOB58 :!:
Uważasz, że pasażerowie wożeni przeze mnie A752 mieli gorzej, niż pasażerowie wożeni przez kierowców MZA wozami MZA? Ja twierdzę, że w niektórych przypadkach mieli lepiej, bo ja chłodziłem latem a jak jest zimno to grzeję, a Woronicze swoimi 81XX nie umieją ani jednego, ani drugiego. Rozwiń myśl, proszę.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 01 gru 2012, 20:11

ARTUR P pisze:
marko80 pisze: ze 186 ikarusy i tak znikną wraz z uniskopodłogowieniem woronicza natomiast z 511 będzie gorzej, aż się prosi, żeby na niektóre chociaż dodatki wpuścić np ITS można niektóre pozamieniac z E-4/E-6/E-8 gdzie te linie maja dublera w postaci niskopodłogowego w całości 101. Jak jest ITS pod nosem to po co ciągnąć Mob58.
:-k 186 powinno być obsługiwane przez R6,MOB58 zajezdnia URSUS/ i ITS. Nie wiem czemu ITS wypadł z 186 na rzecz R13 :?:
W sumie moze i ITS powinien wejść w dp na 511 schodząc z 509 czy 114. MOB58 mógłby wejść na 509 schodząc z 175 i 517. Uważam, że linie 175 i 180 powinny być "wizytówką" i żaden ajent nie powinien pojawić się na tych liniach. Dostawa Mercedesów to okazja aby Kleszczowa weszła na 175, wypierając z lini MOB58 :!:
ale tu chodziłoby o zastąpienienie części dodatków ikarusowych na 511 czymś niskim, z 509 czy ze 114 to ITS musiałby schodzić z calek i co w zamian za to? Ikarusy nie mogą iść na całki na linie miejskie. ZTM już od tego dawno odszedł, najprościej jest to dlatego zamienic z którymś z ekspresów, bo 101 i tak jest niskie i kursuje po tej samej trasie co ekspresy.

Zablokowany