Estetyka jest bardzo ważna, a nie wyobrażam sobie by latem ludzi na 175 woziły SU15 po liftingu Natomiast pisząc o wozach 81xx masz rację, ale i tak dalej twierdzę że MOB58 powinien wypaść z 175 na rzacz Mercedesów z KleszczowejSzeregowy_Równoległy pisze:Estetyka jest ważniejsza od tego, co wóz ma do zaoferowania? Rozumiem, że lepiej, żeby latem ludzi woziły SU15 po liftingu niż klimatyzowany, ale obity SU18? A zimą wsadzimy ludzi do 81XX, posadzimy na kawałkach plastiku udających foteliki, włączymy coś, co szumi, ale nie grzeje i też będzie lepiej, bo wózek taki śliczny, więc grzać nie musi?ARTUR P pisze: Żartujesz? Krakowskie Przedmieście to jedna z "wizytówek" Warszawy, a jak ktoś z Leszna przyjedzie na Krakowskie Przedmieście bedzie mógł zobaczyć wozy, których nie uświadczy u siebie
Zmiany obsługowe - grudzień 2012
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
W przypadku hybryd, chodzi o emisję spalinbartoni722 pisze:Równie dobrze mogłyby jeździć na 704, one są w środku takie same jak zwykłe SU18...
[ Dodano: |1 Gru 2012|, 2012 20:43 ]
Skoro Ostrobramska dojeżdża do Wileńskiego na 162, to czemu nie może dojechać na 175 na Nowy Świat?Kelly pisze:Zgadnij sam. Albo czekaj podpowiem. Policz odległość R10 od najbliższego przystanku tej linii a potem policz od 180.
DLA ARTUR P:
Raczej tak nie powinno być..
Kleszczowa ma chociażby 189 i 401 po nosem i gdyby wszedł tam jakiś Mobilis w zamian za Mercedesy( które od dziś jeżdżą na 189).. to ten fakt byłby niewykorzystany.
Poza tym czego chcesz od Mobilisowskich SU18.. Ciche, Klimatyzowane, z Biletomatami, z Warszawską Tapicerką, z wyświetlaczami, dobrze wyglądające na zewnątrz i w środku.. Moim zdaniem Conecta chociażby z wyglądu i jakości wykonania są gorsze - no ale dla niektórych widocznie Mercedes to och i ach i trzeba je pchać na prestiżowe linie.
Raczej tak nie powinno być..
Kleszczowa ma chociażby 189 i 401 po nosem i gdyby wszedł tam jakiś Mobilis w zamian za Mercedesy( które od dziś jeżdżą na 189).. to ten fakt byłby niewykorzystany.
Poza tym czego chcesz od Mobilisowskich SU18.. Ciche, Klimatyzowane, z Biletomatami, z Warszawską Tapicerką, z wyświetlaczami, dobrze wyglądające na zewnątrz i w środku.. Moim zdaniem Conecta chociażby z wyglądu i jakości wykonania są gorsze - no ale dla niektórych widocznie Mercedes to och i ach i trzeba je pchać na prestiżowe linie.
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nie taki nowy
Shiom pisze:DLA ARTUR P:
Raczej tak nie powinno być..
Kleszczowa ma chociażby 189 i 401 po nosem i gdyby wszedł tam jakiś Mobilis w zamian za Mercedesy( które od dziś jeżdżą na 189).. to ten fakt byłby niewykorzystany.
Poza tym czego chcesz od Mobilisowskich SU18.. Ciche, Klimatyzowane, z Biletomatami, z Warszawską Tapicerką, z wyświetlaczami, dobrze wyglądające na zewnątrz i w środku.. Moim zdaniem Conecta chociażby z wyglądu i jakości wykonania są gorsze - no ale dla niektórych widocznie Mercedes to och i ach i trzeba je pchać na prestiżowe linie.
Nic nie pisałem o 189 i 401.
No dobrze, ale jak chcesz mercedesy na 175 i 180 to trzeba je będzie z czegoś zdjąć, a najwięcej ich będzie na 189, 401 i 517, jak wynika z wcześniejszej dyskusji, jak i informacji na omni-busie. Więc logiczne się wydaje, że jak chcesz wpakować Merce w jakiejś większej ilości na 175 czy 180, to musisz je zdjąć całkowicie, albo częściowo z tamtych linii.Nic nie pisałem o 189 i 401.
Pierwsze kursy z Wileńskiego na Targówek są po dojeździe na pusto z R10. Dojechac od Ronda Waszyngtona na Nowy Świat to też dosyć prosta i krótka drogaashir pisze:Na 162 wozy nie dojeżdżają tylko na Dw. Wileński, poza tym z Ostrobramskiej jest dosyć prosta i krótka droga.ARTUR P pisze:Skoro Ostrobramska dojeżdża do Wileńskiego na 162, to czemu nie może dojechać na 175 na Nowy Świat?
Ja się już poddaje.
[ Dodano: |1 Gru 2012|, 2012 20:57 ]
Nic nie pisałem o Mercedesach na 180.Shiom pisze:No dobrze, ale jak chcesz mercedesy na 175 i 180 to trzeba je będzie z czegoś zdjąć, a najwięcej ich będzie na 189, 401 i 517, jak wynika z wcześniejszej dyskusji, jak i informacji na omni-busie. Więc logiczne się wydaje, że jak chcesz wpakować Merce w jakiejś większej ilości na 175 czy 180, to musisz je zdjąć całkowicie, albo częściowo z tamtych linii.Nic nie pisałem o 189 i 401.
Są też brygady, które jadą na EC Siekierki lub zaczynają/kończą na Al. Witosa. Właściwe to często brygady Ostrobramskie w innym miejscu zaczynają, a w innym kończą.ARTUR P pisze:Pierwsze kursy z Wileńskiego na Targówek są po dojeździe na pusto z R10. Dojechac od Ronda Waszyngtona na Nowy Świat to też dosyć prosta i krótka droga
Ja się już poddaje.