(!) Budżet miasta 2013 - komunikacja miejska
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Wyciąg z budżetów m.st Warszawa 2012 rok i projektu budżetu m.st Warszawa na 2013 rok
Rok 2012
Cel: Zapewnienie optymalnego poziomu usług przewozowych
Dysponent: Zarząd Transportu Miejskiego 2 308 576 279
Klasyfikacja: rozdział: 60004
Kalkulacja:
Metro Warszawskie 274 304 000
Miejskie Zakłady Autobusowe, w tym: 751 900 000
realizacja zadań związanych z organizacją UEFA EURO 2012 3 790 000
Pozostali przewoźnicy autobusowi 243 566 279
Szybka Kolej Miejska 174 070 000
Tramwaje Warszawskie 746 277 000
Pozostali przewoźnicy kolejowi 118 459 000
Rok 2013
Cel: Zapewnienie optymalnego poziomu usług przewozowych
Dysponent: Zarząd Transportu Miejskiego
2 368 106 000
Klasyfikacja: rozdział: 60004
Kalkulacja:
Metro Warszawskie
359 183 000
Miejskie Zakłady Autobusowe, w tym:
777 232 000
Pozostali przewoźnicy autobusowi
200 902 000
Szybka Kolej Miejska
156 226 000
Tramwaje Warszawskie
751 520 000
Pozostali przewoźnicy kolejowi
123 043 000
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/574 ... NDIUM7.pdf
http://www.bip.warszawa.pl/dokumenty/in ... 012-11.pdf
Ciekawe są też Mierniki na stronie 441 rok 2012 i 449 rok 2013.
Jest niby wzrost podaży w szczycie A zarówno w MZA i pozostałych przewoźników autobusowych mimo spadku stawki... z 243 mln do około 200 mln.
Chyba jest odpowiedź - wzrost w szczycie A , ale całorocznie jest spadek.
Jeszcze jedno.
udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, klimatyzacją, monitoringiem):
- w tym roku jest to 88.8 % , a w przyszłym 100%
Rok 2012
Cel: Zapewnienie optymalnego poziomu usług przewozowych
Dysponent: Zarząd Transportu Miejskiego 2 308 576 279
Klasyfikacja: rozdział: 60004
Kalkulacja:
Metro Warszawskie 274 304 000
Miejskie Zakłady Autobusowe, w tym: 751 900 000
realizacja zadań związanych z organizacją UEFA EURO 2012 3 790 000
Pozostali przewoźnicy autobusowi 243 566 279
Szybka Kolej Miejska 174 070 000
Tramwaje Warszawskie 746 277 000
Pozostali przewoźnicy kolejowi 118 459 000
Rok 2013
Cel: Zapewnienie optymalnego poziomu usług przewozowych
Dysponent: Zarząd Transportu Miejskiego
2 368 106 000
Klasyfikacja: rozdział: 60004
Kalkulacja:
Metro Warszawskie
359 183 000
Miejskie Zakłady Autobusowe, w tym:
777 232 000
Pozostali przewoźnicy autobusowi
200 902 000
Szybka Kolej Miejska
156 226 000
Tramwaje Warszawskie
751 520 000
Pozostali przewoźnicy kolejowi
123 043 000
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/574 ... NDIUM7.pdf
http://www.bip.warszawa.pl/dokumenty/in ... 012-11.pdf
Ciekawe są też Mierniki na stronie 441 rok 2012 i 449 rok 2013.
Jest niby wzrost podaży w szczycie A zarówno w MZA i pozostałych przewoźników autobusowych mimo spadku stawki... z 243 mln do około 200 mln.
Chyba jest odpowiedź - wzrost w szczycie A , ale całorocznie jest spadek.
Jeszcze jedno.
udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, klimatyzacją, monitoringiem):
- w tym roku jest to 88.8 % , a w przyszłym 100%
A kuku!
Reszta tu: http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... dacja.htmlNajwięcej, bo aż 190 mln zł, straci Zarząd Transportu Miejskiego. Jego dyrektor Leszek Ruta zdradził "Gazecie", jak to się może odbić na pasażerach. W planie jest likwidacja nocnych kursów metra, a także cięcia w rozkładach jazdy tramwajów i autobusów poza godzinami szczytu i w dni wolne od pracy. Dyrektor Ruta przyznał też, że realny jest krach systemu wspólnego biletu w aglomeracji warszawskiej. Jego utrzymanie na obecnych zasadach będzie możliwe najwyżej do końca pierwszego kwartału 2013 r. Potem niezbędne są zmiany w finansowaniu bardzo drogich przewozów kolejowych. Plan minimum według Leszka Ruty to utrzymanie wspólnego biletu na Koleje Mazowieckie i Szybką Kolej Miejską w granicach Warszawy.
"Gazeta" spytała go, czy z powodu kryzysu należy się spodziewać likwidacji bądź skracania niektórych tras. - Teraz nie będę miał wyjścia, by nadal wstrzymywać kasowanie dublujących się połączeń - przyznał Leszek Ruta. Jako przykład podał linię 521 z Falenicy do Szczęśliwic, której trasa najpierw pokrywa się z Szybką Koleją Miejską, a potem z tramwajami.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Likwidacja nocnego metra likwidacja 521 jeszcze ktoś zlikwiduje 517 i zacznę cieszyć się z tych cięć.
A i tak się skończy na tym, że 521 zostanie, ale co 30/30//30, po dupie dostaną nasze pseudo-metrobusy typu 105 czy 523. I wszystkie linie obowiązkowo co 30' po 19.
A i tak się skończy na tym, że 521 zostanie, ale co 30/30//30, po dupie dostaną nasze pseudo-metrobusy typu 105 czy 523. I wszystkie linie obowiązkowo co 30' po 19.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Mam niestety takie same obawy - pozabierają z linii, które kursują często (bo niby jest z czego), a tandeta zostanie.
To powinni już dawno zrobić. Na to konto puścić co 30 minut linię Nxx po trasie metra - relacja zachowana, koszty wielokrotnie niższe.fik pisze:Likwidacja nocnego metra
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- vernalisadonis
- Posty: 3098
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
To może nową linię wzdłuż metra. Przecież ludzie jeżdżą nie tylko z/do centrum, ale także w innych relacjach.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Jak najbardziej, to jest droga zabawka dla ułamka społeczeństwa.Wolfchen pisze:To powinni już dawno zrobić. Na to konto puścić co 30 minut linię Nxx po trasie metra - relacja zachowana, koszty wielokrotnie niższe.fik pisze:Likwidacja nocnego metra
Jeżeli ktoś będzie pisał petycję o likwidację nocnych kursów metra to ma podpis mój i całej mojej rodziny
Właśnie mniej-więcej o czymś takim mówię - szczególnie, że teraz metro ma praktycznie 100% pokrycie z ulicami.MichalJ pisze:Ja bym jednak zrobił nocne 'zametro', wzdłuż metra, przy zachowaniu N34 i N37 jak są. I to kursujące conocnie, to i tak będzie n razy taniej niż nocne metro
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
O nocnym zametrze, nawet w kontekście budżetowym, pogadajcie sobie gdzie indziej
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W pocięcie 523 nie wierzę, natomiast 105 jest niemal pewne - bo zazwyczaj da się do niego wsiąść. A że na Kasprzaka to jedyna linia do Prymasa, na którą jest sens czekać (choć bynajmniej nie ze względu na punktualność), to przecież szczegół - wszak "są trzy inne"...fik pisze:Likwidacja nocnego metra likwidacja 521 jeszcze ktoś zlikwiduje 517 i zacznę cieszyć się z tych cięć.
A i tak się skończy na tym, że 521 zostanie, ale co 30/30//30, po dupie dostaną nasze pseudo-metrobusy typu 105 czy 523. I wszystkie linie obowiązkowo co 30' po 19.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie rozumiem?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
105 jest oczkiem w głowie (nie twierdzę, że niesłusznie) ZTMu i pewnie jakąś (nie twierdzę, że decydującą) rolę ma w tym fakt, że różne ważne osobistości z pionu H można w nim spotkać całkiem codziennie. 523 jest zaś niezmiennie traktowane jak piąte koło u wozu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?