Moze 11 sie akurat zepsulo? Normalnie tam jedzie po ~100 osob w tych godzinach, to nie jest oblozenie na podwajanie kursow. Jakies zageszczenie by wystarczylo, zwlaszcza ze na reszcie trasy linia najluzniejsza nie jest, a po drugie w szczycie dochodza 3 dodatki z ktorych spokojnie idzie zrobic 8 minut przez jakies poltorej godziny.Paweł D. pisze:Raczej to:
viewtopic.php?p=793744#793744I słusznie. Po zdjęciu widać, że są jeszcze wolne miejsca na dachu.Kosiniak pisze:Nie, zajęcia kończą się i po 16 30 i po 18, ale nie uważam, aby była potrzeba na dodatkowe kursy ponad to co oferuje podstawa 114.
KM na Bielanach (II)
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36686
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tramwajowa? Bo autobusowa to nawet nadal jest: 184.Georg pisze:Była - 106. Najpierw została skrócona do Chomiczówki, a następnie skasowana.pawcio pisze:Trzeba poczekać aż się pojawi linia z Młocin na Jelonki. Będzie można spróbować problem rozwiązać.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Po pierwsze to nie jest forum polityczne. Po drugie to że coś się dzieje (dla części osób ciekawego) na tej uczelni, nie oznacza, iż trzeba wymienić cała kadrę, która zapewni polityczną poprawność. Po trzecie UW wydało również wielu naukowych oszołomów, których można usłyszeć w mediach i co w związku z tym? Zabierzmy im 105! Każdy ma prawo zdobywać wyższe wykształcenie, jednak co ma to wspólnego z tematem "KM na Bielanach II"? Zostawmy politykę w spokoju.osa pisze:W tej uczelni toby się przydały nie tylko modły o lepszą komunikację, ale przede wszystkim o rozum i wybaczenie dla jej decydentów od dziwnych doktoratów honoris causa, pseudonaukowych debat
Moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby połączyć 6 i 27. Jeździłaby ona na trasie Cm. Wolski - Koło/Nowe Bemowo.
Przynajmniej tabor by się nie marnował.
Przynajmniej tabor by się nie marnował.
-
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Na 6 się marnuje. 27 (albo inna linia) zostałoby zasilone, a pasażerowie zyskaliby bezpośrednie połączenie.
Ewentualnie przywrócić 5, a skasować 6.
Ewentualnie przywrócić 5, a skasować 6.
-
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
-
- Posty: 12145
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Na marginesie dyskusji o daniu Bielanom metra z pozostawieniem autobusów (która nie wiedzieć czemu jest wątku tarchomińskim) zadam może pytanie, które mnie nurtuje od dawna - co takiego przyciągającego jest w pętli Chomiczówka, że ze Spacerowej jadą tam aż trzy linie?
Muszę się przyznać, że w życiu tam nie byłem...
Muszę się przyznać, że w życiu tam nie byłem...
Jest tam też wiele bloków mieszkalnych. .Łukasz pisze:Mhm, myślę, że odpowiedzią jest: a dokąd mają jechać?
Moim zdaniem jedną z linii powinno się stamtąd wywalić jak najszybciej. 114 zostawić na Chomiczówce, a takie 180 do UKSW. Byłoby wtedy bezpośrednie połączenie UKSW z UW.
To jeszcze przedłuż 180 przez Nowoursynowską żeby SGGW się załapało... Osobiście znam parę osób, co jednocześnie studiują na UKSW i SGGW ale wolą metrosprinter pisze:Moim zdaniem jedną z linii powinno się stamtąd wywalić jak najszybciej. 114 zostawić na Chomiczówce, a takie 180 do UKSW. Byłoby wtedy bezpośrednie połączenie UKSW z UW.