Komunikacja na Łuku Siekierkowskim

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4828
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 25 gru 2012, 13:12

Glonojad pisze:Trzeba było zamiast drugiej jezdni zrobić tramwaj (do Wilanowskiej by starczyło na tory).
Ktoś by tu dożył wybudowania? :D

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 gru 2012, 19:08

Wymagałoby to dokładnie takich samych procedur, jak budowa drugiej jezdni.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4828
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 25 gru 2012, 19:28

Teoria swoją drogą, a praktyka swoją. Wiemy jakie jest podejście do budowania linii tramwajowych.
A w ogóle to ktoś gdzieś rozważał wyciągnięcie tramwajów z Puławskiej, przez Wilanowską do Wilanowa?
Obrazek

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 25 gru 2012, 20:18

O ile mi wiadomo nie. Nawet TW na sławetnej mapie z sierpnia 2005 roku nie przewidują budowy czegoś takiego. Jedyną trasą w okolicy jest ciąg Służewiec - Wałbrzyska - Dominikańska - al. Wilanowska - Dolina - św. Bonifacego - > Łuk Siekierkowski.
Niemniej, sądząc po napełnieniu i wymianach 117 (mam dane sprzed jakichś 2 lat, ale wątpię, żeby dużo się zmieniło) na odcinku (Nowy) Wilanów - Służewiec linia miałaby całkiem sporo sensu. Natomiast samodzielny kawałek do metra Wilanowska (i dalej na Puławską) mógłby nie uzyskać sensownego napełnienia.

EDIT: wiek mapy
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 25 gru 2012, 22:28

Poc Vocem pisze:O ile mi wiadomo nie. Nawet TW na sławetnej mapie z sierpnia 2005 roku nie przewidują budowy czegoś takiego.
W nowszych planach za to tak, na ostatnim DTP widziałem mapę planów rozwoju sieci TW*, na której trasa po Wilanowskiej była zaznaczona jako jeden z wariantów poprowadzenia linii w tej części miasta.

* szkoda, że nie ma jej w Internecie…

krucek81
Posty: 7
Rejestracja: 20 wrz 2012, 9:05

Post autor: krucek81 » 06 sty 2013, 12:49

czy autobusu 108 nie można by wycofać z bartyckiej i skierować od skrzyżowania bartycka/ czerniakowska prosto czerniakowska do skrzyżowania nehru/gagarina i puścić w ulice nehru następnie bluszczańska do przystanku siekierkowska i dalej swoją stara trasa.po drodze mijałby bazarek, pocztę i nowe osiedla na bluszczańskiej.może więcej byłoby chętnych na tą linie?

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7820
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 06 sty 2013, 12:52

A Bluszczańska już jest przejezdna dla autobusu na całej długości?! Ostatnio jak tam byłem, to za osiedlami nie było asfaltu, a i droga o połowę zwężona, do szerokości osobówki, przez budowę następnego osiedla...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

krucek81
Posty: 7
Rejestracja: 20 wrz 2012, 9:05

Post autor: krucek81 » 06 sty 2013, 13:00

do nowych osiedli jest dojazd a dalej to nie orientuje się.jeśli nie ma tam asfaltu to mogliby tam go położyć.taki dojazd były dobry i myślę ze gdyby nie było tego zwężenia co o nim pisałeś to krótkie autobusy które jeżdżą na 108 by dały rad
ę.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 sty 2013, 13:10

Bluszczańska się nie nadaje.

No może do Grupy AK Północ, ale toto też ma 6m szerokości, więc dla autobusu nie za bardzo. Busikami najwyżej.

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 07 sty 2013, 10:42

Nie przeglądałem całego tematu, ale:

107 + 108 :arrow: Esperanto - ... - Czerniakowska - Bartycka - (po trasie 108) - Sadyba
163 Wilanów - ... - Powsińska - (po trasie 108) - M Wilanowska

163 i tak z wielu dyskusji przeprowadzonych wczesniej bylo omawiane do wilanowskiej, a 107 moze by cos ze soba konkretnego zrobilo w koncu.
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 sty 2013, 10:46

A trzeba było poczytać :roll: :
pawcio pisze:Biorąc pod uwagę fakt, że Siekierki jak niepodległości bronią 108 przed wydłużaniem z Pl. trzech Krzyży dla zachowania punktualności, to nie liczyłbym na specjalny entuzjazm potencjalnych klientów.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 sty 2013, 11:34

Nie wiem, czy z tą obroną to nie jest mit jakiś.
Czy 107 jest niepunktualne?

Piter232
Posty: 435
Rejestracja: 03 gru 2010, 18:27
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Piter232 » 07 sty 2013, 11:47

Co Wy żeście się tak tego 163 czepili? Dajcie tej linii spokój, jej przydałoby się co najwyżej jeździć częściej, na pewno nie dalej niż Sadyba.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 07 sty 2013, 17:14

Bastian pisze:A trzeba było poczytać :roll: :
pawcio pisze:Biorąc pod uwagę fakt, że Siekierki jak niepodległości bronią 108 przed wydłużaniem z Pl. trzech Krzyży dla zachowania punktualności, to nie liczyłbym na specjalny entuzjazm potencjalnych klientów.
To chyba jedyny w Warszawie przykład pasażerów, którzy nie muszą mieć bezpośredniego autobusu wszędzie :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 sty 2013, 17:18

I dokąd oni jeżdżą tym 108? PTK to jest takie 'w centrum, ale nigdzie'...

ODPOWIEDZ