(!) Tramwajem na Tarchomin
Moderator: Wiliam
Ja, jutro, w drodze z pracy do domu. Policzę muchy i przetestuję tę dogodną przesiadkę na 214. Rano nie, bo wolę E-8.MichalJ pisze:To kto jedzie zaliczyć i o której?
PS. Popieram Osę w jego dzisiejszym artykule.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pewnie Prezydent nie pojedzie na Tarchomin, tylko potrzyma wstęgę na Młocinach, którą przetnie Swing Duo ruszający prawie na Tarchomin.
Co oczywiście i tak nic nie zmieni w napełnieniu Swinga.
I dojechać na pętlę Żerań FSO, gdzie trzeba odstać z 15 minut zanim to 516 ruszy w kierunku Tarchomina lub przesiąść się do 7-xx. A w stronę centrum są tramwaje. Do tego wszystkiego przy Dyrekcji NŻ ma 509, które w obu kierunkach do podwozu na Tarchomin/do 7-xx i do centrum jest lepsze.ashir pisze:Setki razy było już mówione, że chodzi o dogodną przesiadkę do tramwaju, dlatego poranne kursy są realizowane do Żerania FSO 01, a potem najlbliższe miejsce do zawrócenia jest przy Dyrekcji FSO, a jak już tam zawraca to może się na żądanie pasażera tam zatrzymać. A koszty są tego niewielkie.Jachim pisze:Ale po co w ogóle dodawać podjazdy, potem ZTM narzeka, że nie ma pieniędzy, a przecież FSO zamknięte i praktycznie nie ma kto korzystać z tego.
No przecież jeszcze 211 i ekhm 741 dojedzie do tramwaju no niedrja pisze:W kolanko? Może od razu w łepek? Nie przesuwaj granic za daleko. Jajka są sprawdzonym sposobem wyrażania niezadowolenia z czyichś rządów, jeśli są one wrogie społeczeństwu. No bo przepraszam, ale tzw. zwykły obywatel nie mógł w zasadzie nic zrobić, żeby zablokować ten kosztowny idiotyzm. Czwarta władza, jak widać, też nic nie wskurała. No ale można się zawsze pięknie odwdzięczyć.
Żeby nie było, ofk że to gówno da. Ale byłoby zasłużone.Wierzysz w cuda? Jedna solówka 516 co 15' + jedna 214 co 10' + lokalsi z buta dadzą radę zapełnić świnię co 5'? Jasne, siedzące pozajmują...MichalJ pisze:A ci zrobicie, jak ludzie będą tym jeździć?
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Co oczywiście i tak nic nie zmieni w napełnieniu Swinga.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
211... no ta, przewinie się 3 razy na godzinę. Koordynacja całej trójki (741 nie liczę, nie ma znaczenia) zerowa, bo i jak niby ją zrobić, więc może się zdarzyć, że się wszystko zestadzi powodując przejęcie przez jedną świnkę całości pasażerstwa. Taki kurs może mieć obłożenie niezłe. A że poprzedni (zapewne) i następny (na bank) okołozerowe, to już inna bajka...
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
211 może się wypróżnić z pasażerów do metra na Myśliborskiej
w E-4, ostatecznie w 101.
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
741 to chyba tam poprowadzono tylko po to, żeby zwiększyć frekwencję na tej linii. ![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
A ty chcesz wsiadać przy Dyrekcji FSO w 516, żeby jechać dalej na Tarchomin?tarantula01 pisze:I dojechać na pętlę Żerań FSO, gdzie trzeba odstać z 15 minut zanim to 516 ruszy w kierunku Tarchomina lub przesiąść się do 7-xx. A w stronę centrum są tramwaje. Do tego wszystkiego przy Dyrekcji NŻ ma 509, które w obu kierunkach do podwozu na Tarchomin/do 7-xx i do centrum jest lepsze.ashir pisze:Setki razy było już mówione, że chodzi o dogodną przesiadkę do tramwaju, dlatego poranne kursy są realizowane do Żerania FSO 01, a potem najlbliższe miejsce do zawrócenia jest przy Dyrekcji FSO, a jak już tam zawraca to może się na żądanie pasażera tam zatrzymać. A koszty są tego niewielkie.
![bredzisz :bredzisz:](./images/smilies/Bredzisz.gif)
Jak na razie podjazdy tam są zbędne. Jest na obecną chwilę 509 z (całego) Tarchomina, które częściej jeździ niż 516.ashir pisze:A ty chcesz wsiadać przy Dyrekcji FSO w 516, żeby jechać dalej na Tarchomin?tarantula01 pisze:I dojechać na pętlę Żerań FSO, gdzie trzeba odstać z 15 minut zanim to 516 ruszy w kierunku Tarchomina lub przesiąść się do 7-xx. A w stronę centrum są tramwaje. Do tego wszystkiego przy Dyrekcji NŻ ma 509, które w obu kierunkach do podwozu na Tarchomin/do 7-xx i do centrum jest lepsze.
Ja mówię o jednym i drugim przystanku. 516 tam się nie nadaje, bo on zbiera ludzi tylko ze Światowida (od Myśliborskiej do Ratusza), Ćmielowskiej i Milenijnej (nie biorę pod uwagę Świdrów z wiadomych powodów). Zaś 509 zbiera ludzi ze Światowida (od Nowodworów do Ratusza). No i częstotliwość 509 co 5 min, a ta druga linia co 15 min.ashir pisze:Czy ja po chińsku piszę czy co? Podjazd do Dyrekcji FSO jest efektem ubocznym, już któryś raz piszę, że chodzi o dogodną przesiadkę do tramwaju na przystanku Żerań FSO.
Ale co się nie nadaje? 326 i 516 są przynajmniej w teorii dowozówkami do tramwaju i dlatego rano stają jak najbliżej przystanku tamwajowego (tak samo wszystkie zjazdy do zajezdni na Stalową). Czego tu nie rozumieć? Przejście pasażerów z pętli na przystanek tramwajowy może ich tylko zniechęcić do takiej przesiadki, dlatego autobus tak blisko podjeżdża, a potem nigdzie wcześniej nie zawróci niż przy Dyrekcji FSO.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Oczywiście, że nie, ale z Twojego postu wynika, że krótkie zatrzymanie (skoro i tak tam jeździ) byłoby albo dla pasażera jadącego 516 z Tarchomina do Dyrekcji FSO (wysiadałby za zawrotką), albo dla pasażera jadącego z Dyrekcji FSO na pętlę Żerań FSO... W sumie to można i dać żądanie dla 516, bo pewnie zatrzymałby się tam może 2-3 razy/dobę i to głównie przez roztargnienie machającego pasażera.ashir pisze:A ty chcesz wsiadać przy Dyrekcji FSO w 516, żeby jechać dalej na Tarchomin?tarantula01 pisze:I dojechać na pętlę Żerań FSO, gdzie trzeba odstać z 15 minut zanim to 516 ruszy w kierunku Tarchomina lub przesiąść się do 7-xx. A w stronę centrum są tramwaje. Do tego wszystkiego przy Dyrekcji NŻ ma 509, które w obu kierunkach do podwozu na Tarchomin/do 7-xx i do centrum jest lepsze.
Ale dziś tramwaj jeździł. Wieczorkiem podam fotorelację. Teraz napiszę tylko, że ZTM zakorkował: Porajów (w stronę Myśliborskiej i to całą: 503 i 510 poopóźniane chyba ze 20 minut na tym odcinku) i Świderską (odcinek: Porajów - Myśliborska i tu dowozówki do tramwaju łapały przynajmniej 25 minut).
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Wiadomo jak zawsze to tam wyglądało i łatwo było przewidzieć jaki skutek będzie miała taka zmiana organizacji.tarantula01 pisze:[...]Ale dziś tramwaj jeździł. Wieczorkiem podam fotorelację. Teraz napiszę tylko, że ZTM zakorkował: Porajów (w stronę Myśliborskiej i to całą: 503 i 510 poopóźniane chyba ze 20 minut na tym odcinku, 211 i ) i Świderską
Najwyraźniej jest to poza wyobraźnią mózgów z ZTMu.
PS.
Mógłby ktoś się zająć technicznie tym forum, jakaś aktualizacja czy co, sypie błędami niemiłosiernie.