(!) Tramwajem na Tarchomin

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 sty 2013, 20:43

To kto jedzie zaliczyć i o której?

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 20 sty 2013, 20:58

MichalJ pisze:To kto jedzie zaliczyć i o której?
Ja, jutro, w drodze z pracy do domu. Policzę muchy i przetestuję tę dogodną przesiadkę na 214. Rano nie, bo wolę E-8.

PS. Popieram Osę w jego dzisiejszym artykule.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

szparag
Posty: 186
Rejestracja: 12 sty 2011, 22:44
Lokalizacja: Natolin

Post autor: szparag » 20 sty 2013, 21:24

MichalJ pisze:To kto jedzie zaliczyć i o której?
Ja planuję zrobić rundkę w tę i na zad około 9 z Młocin. O 10:20 mam lekarza na Bemowie.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 20 sty 2013, 23:02

Pewnie Prezydent nie pojedzie na Tarchomin, tylko potrzyma wstęgę na Młocinach, którą przetnie Swing Duo ruszający prawie na Tarchomin.
ashir pisze:
Jachim pisze:Ale po co w ogóle dodawać podjazdy, potem ZTM narzeka, że nie ma pieniędzy, a przecież FSO zamknięte i praktycznie nie ma kto korzystać z tego. ](*,)
Setki razy było już mówione, że chodzi o dogodną przesiadkę do tramwaju, dlatego poranne kursy są realizowane do Żerania FSO 01, a potem najlbliższe miejsce do zawrócenia jest przy Dyrekcji FSO, a jak już tam zawraca to może się na żądanie pasażera tam zatrzymać. A koszty są tego niewielkie.
I dojechać na pętlę Żerań FSO, gdzie trzeba odstać z 15 minut zanim to 516 ruszy w kierunku Tarchomina lub przesiąść się do 7-xx. A w stronę centrum są tramwaje. Do tego wszystkiego przy Dyrekcji NŻ ma 509, które w obu kierunkach do podwozu na Tarchomin/do 7-xx i do centrum jest lepsze.
drja pisze:W kolanko? Może od razu w łepek? Nie przesuwaj granic za daleko. Jajka są sprawdzonym sposobem wyrażania niezadowolenia z czyichś rządów, jeśli są one wrogie społeczeństwu. No bo przepraszam, ale tzw. zwykły obywatel nie mógł w zasadzie nic zrobić, żeby zablokować ten kosztowny idiotyzm. Czwarta władza, jak widać, też nic nie wskurała. No ale można się zawsze pięknie odwdzięczyć.
Żeby nie było, ofk że to gówno da. Ale byłoby zasłużone.
MichalJ pisze:A ci zrobicie, jak ludzie będą tym jeździć? :)
Wierzysz w cuda? Jedna solówka 516 co 15' + jedna 214 co 10' + lokalsi z buta dadzą radę zapełnić świnię co 5'? Jasne, siedzące pozajmują...
No przecież jeszcze 211 i ekhm 741 dojedzie do tramwaju no nie :D
Co oczywiście i tak nic nie zmieni w napełnieniu Swinga.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
drja
Posty: 730
Rejestracja: 30 lip 2010, 11:57
Lokalizacja: z ciemnego zakamarka

Post autor: drja » 21 sty 2013, 0:47

211... no ta, przewinie się 3 razy na godzinę. Koordynacja całej trójki (741 nie liczę, nie ma znaczenia) zerowa, bo i jak niby ją zrobić, więc może się zdarzyć, że się wszystko zestadzi powodując przejęcie przez jedną świnkę całości pasażerstwa. Taki kurs może mieć obłożenie niezłe. A że poprzedni (zapewne) i następny (na bank) okołozerowe, to już inna bajka...

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 21 sty 2013, 0:59

211 może się wypróżnić z pasażerów do metra na Myśliborskiej -> w E-4, ostatecznie w 101.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2233
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 21 sty 2013, 7:30

741 to chyba tam poprowadzono tylko po to, żeby zwiększyć frekwencję na tej linii. :smile:

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 sty 2013, 7:33

tarantula01 pisze:
ashir pisze:Setki razy było już mówione, że chodzi o dogodną przesiadkę do tramwaju, dlatego poranne kursy są realizowane do Żerania FSO 01, a potem najlbliższe miejsce do zawrócenia jest przy Dyrekcji FSO, a jak już tam zawraca to może się na żądanie pasażera tam zatrzymać. A koszty są tego niewielkie.
I dojechać na pętlę Żerań FSO, gdzie trzeba odstać z 15 minut zanim to 516 ruszy w kierunku Tarchomina lub przesiąść się do 7-xx. A w stronę centrum są tramwaje. Do tego wszystkiego przy Dyrekcji NŻ ma 509, które w obu kierunkach do podwozu na Tarchomin/do 7-xx i do centrum jest lepsze.
A ty chcesz wsiadać przy Dyrekcji FSO w 516, żeby jechać dalej na Tarchomin? :bredzisz:

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2233
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 21 sty 2013, 7:38

ashir pisze:
tarantula01 pisze:I dojechać na pętlę Żerań FSO, gdzie trzeba odstać z 15 minut zanim to 516 ruszy w kierunku Tarchomina lub przesiąść się do 7-xx. A w stronę centrum są tramwaje. Do tego wszystkiego przy Dyrekcji NŻ ma 509, które w obu kierunkach do podwozu na Tarchomin/do 7-xx i do centrum jest lepsze.
A ty chcesz wsiadać przy Dyrekcji FSO w 516, żeby jechać dalej na Tarchomin? :bredzisz:
Jak na razie podjazdy tam są zbędne. Jest na obecną chwilę 509 z (całego) Tarchomina, które częściej jeździ niż 516.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 sty 2013, 7:43

Czy ja po chińsku piszę czy co? Podjazd do Dyrekcji FSO jest efektem ubocznym, już któryś raz piszę, że chodzi o dogodną przesiadkę do tramwaju na przystanku Żerań FSO.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2233
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 21 sty 2013, 7:49

ashir pisze:Czy ja po chińsku piszę czy co? Podjazd do Dyrekcji FSO jest efektem ubocznym, już któryś raz piszę, że chodzi o dogodną przesiadkę do tramwaju na przystanku Żerań FSO.
Ja mówię o jednym i drugim przystanku. 516 tam się nie nadaje, bo on zbiera ludzi tylko ze Światowida (od Myśliborskiej do Ratusza), Ćmielowskiej i Milenijnej (nie biorę pod uwagę Świdrów z wiadomych powodów). Zaś 509 zbiera ludzi ze Światowida (od Nowodworów do Ratusza). No i częstotliwość 509 co 5 min, a ta druga linia co 15 min.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 sty 2013, 7:55

Ale co się nie nadaje? 326 i 516 są przynajmniej w teorii dowozówkami do tramwaju i dlatego rano stają jak najbliżej przystanku tamwajowego (tak samo wszystkie zjazdy do zajezdni na Stalową). Czego tu nie rozumieć? Przejście pasażerów z pętli na przystanek tramwajowy może ich tylko zniechęcić do takiej przesiadki, dlatego autobus tak blisko podjeżdża, a potem nigdzie wcześniej nie zawróci niż przy Dyrekcji FSO.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 21 sty 2013, 9:55

ashir pisze:
tarantula01 pisze:I dojechać na pętlę Żerań FSO, gdzie trzeba odstać z 15 minut zanim to 516 ruszy w kierunku Tarchomina lub przesiąść się do 7-xx. A w stronę centrum są tramwaje. Do tego wszystkiego przy Dyrekcji NŻ ma 509, które w obu kierunkach do podwozu na Tarchomin/do 7-xx i do centrum jest lepsze.
A ty chcesz wsiadać przy Dyrekcji FSO w 516, żeby jechać dalej na Tarchomin? :bredzisz:
Oczywiście, że nie, ale z Twojego postu wynika, że krótkie zatrzymanie (skoro i tak tam jeździ) byłoby albo dla pasażera jadącego 516 z Tarchomina do Dyrekcji FSO (wysiadałby za zawrotką), albo dla pasażera jadącego z Dyrekcji FSO na pętlę Żerań FSO... W sumie to można i dać żądanie dla 516, bo pewnie zatrzymałby się tam może 2-3 razy/dobę i to głównie przez roztargnienie machającego pasażera.

Ale dziś tramwaj jeździł. Wieczorkiem podam fotorelację. Teraz napiszę tylko, że ZTM zakorkował: Porajów (w stronę Myśliborskiej i to całą: 503 i 510 poopóźniane chyba ze 20 minut na tym odcinku) i Świderską (odcinek: Porajów - Myśliborska i tu dowozówki do tramwaju łapały przynajmniej 25 minut).
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Szap
Posty: 22
Rejestracja: 08 lip 2006, 2:41

Post autor: Szap » 21 sty 2013, 10:03

tarantula01 pisze:[...]Ale dziś tramwaj jeździł. Wieczorkiem podam fotorelację. Teraz napiszę tylko, że ZTM zakorkował: Porajów (w stronę Myśliborskiej i to całą: 503 i 510 poopóźniane chyba ze 20 minut na tym odcinku, 211 i ) i Świderską
Wiadomo jak zawsze to tam wyglądało i łatwo było przewidzieć jaki skutek będzie miała taka zmiana organizacji.
Najwyraźniej jest to poza wyobraźnią mózgów z ZTMu.

PS.
Mógłby ktoś się zająć technicznie tym forum, jakaś aktualizacja czy co, sypie błędami niemiłosiernie.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 21 sty 2013, 10:40

A tak z samej ciekawości - jak frekwencja w 2.

ODPOWIEDZ