Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Majusi
Posty: 605
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:23
Lokalizacja: Zielona Białołęka

Post autor: Majusi » 24 sty 2013, 16:11

Glonojad pisze:
Majusi pisze:I mamy priorytet
Nie, nie mamy. Mamy flagowy popis pewnej szkoły projektowania sygnalizacji, podobnie, jak na Zajezdni Żoliborz (nie wiem wręcz, czy nie tą samą ręką de facto napisany).

I nie ma co zrzucać indolencji projektanta na zatwierdzającego - bo ten akurat ma wiele otwartości dla dobrych i przemyślanych, nawet jeśli odważnych, rozwiązań. Tyle, że za niego nie zaprojektuje.
Zajezdnia Żoliborz to porażka. Tam nie jest potrzebna sygnalizacja, widać to jak została wyłączona. Myśliborska to tam prawdopodobnie brak priorytetu, ale TW ogłosiły przetarg na aktualizację dokumentacji to może będzie chociaż w tym przypadku (stan na dzisiaj) to po co uruchamiać. Nie szkoda pieniędzy ponieważ adaptacja (detektory) to też kosztuje (budowa i utrzymanie).
Mnie chodziło o to, że najlepiej tego kawałeczka T lepiej nie było uruchamiać i zmuszać na siłę ludzi do korzystania z T. Nie lepiej autobusy z Tarchomina? Tory wybudowano bo wybudowano most, ale uruchomienie jej byłoby zasadne po wybudowaniu linii przynajmniej do Mehhofera.
I czy to jest PR i czy został przeprowadzony rachunek ekonomiczny?

[ Dodano: |24 Sty 2013|, 2013 16:33 ]
tarantula01 pisze:Fakt: 2-ka na przystanek i potem na Świderską nie może zbyt szybko odjechać, bo czeka na światłach:
Obrazek
Taki Priorytet dla Tramwajów po warszawsku.
Ciekawe. A to działa w akomodacji? Chyba nie. I po drugie dla kogo to przejście - może w przyszłości, ale teraz?

A propos Myśliborskiej. Kiedyś była dyskusja na tym forum na temat sygnalizacji. Nie było to dobre rozwiązanie. O ile sobie przypominam to tam T jest podporządkowany (może się mylę) i przy braku priorytetu to musi poczekać jak każdy pojazd na wlocie podporządkowanym. Poza tym tam chyba jest jeszcze przystanek przed wlotem co bez sygnału gotowości do jazdy sprawę nawet w przypadku priorytetu komplikuje ponieważ początkowa zakłada się uśredniony czas obsługi. Potem można go korygować ( z zasady jest to jedna zmienna), ale to wymaga chęci też ze strony inwestora i zarządzającego ruchem itp.
Co do prognoz na Myśliborskiej to należałoby sprawdzić dla jakiego stanu były robione. Czy czasami nie dla układu komunikacyjnego docelowego. Teraz należałoby wykonać pomiary i programy skalibrować do stanu istniejącego. Tak powinno się robić, ale to tylko teoria.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 13 lut 2013, 22:34

Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 lut 2013, 23:26

Czym się różni zal2 od zal3?

esbek
Posty: 582
Rejestracja: 19 gru 2010, 16:50
Kontakt:

Post autor: esbek » 14 lut 2013, 8:36

MichalJ pisze:Czym się różni zal2 od zal3?
cyferkami:
w szóstym rzędzie 1 - 2
w dziesiątym rzędzie 3 - 1
w dwunastym rzędzie 5 - 6
oraz przesunięciem podpisu.
Więcej różnic nie spostrzegłem.
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 14 lut 2013, 13:45

esbek pisze:
MichalJ pisze:Czym się różni zal2 od zal3?
cyferkami:
w szóstym rzędzie 1 - 2
w dziesiątym rzędzie 3 - 1
w dwunastym rzędzie 5 - 6
oraz przesunięciem podpisu.
Więcej różnic nie spostrzegłem.
To są dwa pisma, jedno ma sygnaturę ...1591..., a drugie ...1592... . Pewnie były 2 wnioski. :D
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 07 lis 2013, 22:06

Ciąg dalszy przepychania się pismami w sprawie zmiany organizacji ruchu na wlocie Myśliborskiej w kierunku TMP:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... zdm-ir.jpg
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... owanie.pdf
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... ir-zdm.jpg

http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... owanie.pdf
ale ZDM:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... ie_zdm.jpg
więc:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... wanie-.pdf (aktualnie w związku z przebudową mostu Grota, ten układ pasów na moście północnym wygląda nieco inaczej).
Teraz myśli Policja:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... ir-ksp.jpg
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 13 lut 2014, 23:28

Czy rozstrzygnięty został ten cały przetarg internetowy, bo miało to być chyba dzisiaj a ani widu ani słychu?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

nowak_marcin10
Posty: 20
Rejestracja: 19 lip 2011, 19:06

Post autor: nowak_marcin10 » 14 lut 2014, 0:44

winnux8 pisze:Czy rozstrzygnięty został ten cały przetarg internetowy, bo miało to być chyba dzisiaj a ani widu ani słychu?
Ranking ofert dot. budowy linii tramwajowej na Tarchomin, po dogrywce w ramach aukcji elektronicznej:

1. ZUE S.A. (Polska) – 64 199 999.00 PLN,

2. Balzola Polska Sp. z o. o. (Polska) i Construcciones y Promociones Balzola, Sociedad Anonima, (Hiszpania) – 64 200 000.00 PLN,

3. Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PEBEKA S.A. (Polska) oraz spółka i przedsiębiorstwo TOR – KAR – SSON (Polska) – 71 180 000.00 PLN,

4. Trakcja S.A. (Polska) i Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. (Polska) – 71 340 000.00 PLN,

5. Porr S.A.(Polska) i Porr Bau GmbH (Austria) – 73 675 000.00 PLN,

6. TORPOL S.A. (Polska) – 85 036 770.03 PLN,

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 201r. poz. 907) /zwanej dalej ustawą Pzp/, Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego na budowę linii tramwajowej na Tarchomin (NZ/125/2013), po przeprowadzonej aukcji elektronicznej, została wybrana oferta ZUE S.A., ul. Kazimierza Czapińskiego 3, 30-048 Kraków, Polska

Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza

Cena wybranej oferty wynosi: 64 199 999,00zł brutto
http://www.tw.waw.pl/zampubl/NZ-125-2013/Wyniki.pdf

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 lut 2014, 16:58

A złotówka różnicy nie jest podejrzana? Aha.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 14 lut 2014, 17:56

KwZ pisze:A złotówka różnicy nie jest podejrzana? Aha.
Sorki, jeżeli coś mieszam - to był ten przetarg z "aukcją" online? W takim razie można przecież obniżać cenę o złotówkę aż się nie dostanie informacji że się wygrywa ;)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 lut 2014, 19:19

Tak. Była aukcja elektroniczna i stąd taka mała różnica.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lut 2014, 21:25

Przebijać się można ad mortem defecatem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 16 lut 2014, 20:47

Patrzac okiem laika na te projekty szykuje sie piekna katastrofa.

Swiatowida 3 pasy (4 w rejonie skrzyzowan), a na mysliborska w kier mostu prawoskret tylko z jednego (na spolke z jazda prosto).
W odwrotnej relacji z mysliborskiej jeden pas w lewo.
Na projektowanej jest juz pas do prawoskretu w kier mostu na wylacznosc, ale 'przez tramwaj' czyli tez dupowato.
Czy tak wyszlo na prognozach ruchu? 80-90% swiatowida bedzie jechac prosto do modlinskiej? Niewydajemiesie.

Tak w ogole bo jakos nigdy nie doczytalem powodu, dlaczego tram nie leci mysliborska tylko robi ten bezsensowny oberek przez projektowana (2-3 min w plecy)?
Wygon w kier modlinskiej jest przyszlosciowo przeznaczony pod gesta zabudowe?

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 16 lut 2014, 21:00

Centrum handlowe ma być przy wygięciu.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

esbek
Posty: 582
Rejestracja: 19 gru 2010, 16:50
Kontakt:

Post autor: esbek » 16 lut 2014, 21:07

Licytacja zakończona, a kiedy przewidują podpisanie umowy?
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast

ODPOWIEDZ