Rozkład jazdy KM i SKM 2012/2013
Moderator: JacekM
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Jest. Podwojny EN57. Z wyswietlaczem. Mimo to w Wesolej wsiedli prawie wszyscy. W Rembertowie pojedyncze osoby. Caly czas byly miejsca do lezenia. Za chwile przez caly sklad przeszedl Kierownik i oglosil trase. Zwielokrotnilismy popyt na Tluszcz.przewoz pisze:Będzie, jaki będzie.
pozdrawiam, tomek
edit1: nawet szybko jechał; gdyby nie postój przy fotoradarze za Mostem Gdańskim, to by chyba wjechał na styk zgodnie z rozkładem; była też minuta-dwie rezerwy w Rembertowie (o czy pisałem na bieżąco powyżej).
edit2: linkuję wykres z dzisiejszego przejazdu; początek przed Rembertowem, przystanek ZOO tuż przed 12. kilometrem - wysiadło kilkanaście osób:
http://img20.imageshack.us/img20/2290/gdanska.jpg
- moonwalker
- Posty: 354
- Rejestracja: 18 sty 2010, 17:06
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Przepraszam za OT, ale jak sie nazywa ten program, ktory wygenerowal taki wykres?st1545 pisze:Jest. Podwojny EN57. Z wyswietlaczem. Mimo to w Wesolej wsiedli prawie wszyscy. W Rembertowie pojedyncze osoby. Caly czas byly miejsca do lezenia. Za chwile przez caly sklad przeszedl Kierownik i oglosil trase. Zwielokrotnilismy popyt na Tluszcz.przewoz pisze:Będzie, jaki będzie.
pozdrawiam, tomek
edit1: nawet szybko jechał; gdyby nie postój przy fotoradarze za Mostem Gdańskim, to by chyba wjechał na styk zgodnie z rozkładem; była też minuta-dwie rezerwy w Rembertowie (o czy pisałem na bieżąco powyżej).
edit2: linkuję wykres z dzisiejszego przejazdu; początek przed Rembertowem, przystanek ZOO tuż przed 12. kilometrem - wysiadło kilkanaście osób:
http://img20.imageshack.us/img20/2290/gdanska.jpg
![^^^](./images/smilies/previous.gif)
sports tracker
wykres jest mocno uśredniony, w powiększeniu na telefonie (symbian) postoje wyglądają lepiej
pozdrawiam, tomek
GPSa trzeba lekko uśredniać, bo sam z siebie trochę przekłamuje.
Ja używam wciąż http://www.gpsvisualizer.com/
Ja używam wciąż http://www.gpsvisualizer.com/
- moonwalker
- Posty: 354
- Rejestracja: 18 sty 2010, 17:06
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Dziekuje. Skorzystalem z tego. Bo ten drugi od przewoza to trzeba mu zaladowac juz dane.st1545 pisze:
sports tracker
wykres jest mocno uśredniony, w powiększeniu na telefonie (symbian) postoje wyglądają lepiej
pozdrawiam, tomek
I jeszcze pytanie. Jak otworzyc na kompie ten plik dat, ktory Sports tracker generuje i jak udalo Ci sie zrobic taki 'fajny' wykres? Mi sie zrobil taki zwyczajny. Nawet nie wiem jak go pokazac, bo calosc jest w tym formacie dat..
Edit: Ok, juz wiem. Trzeba sie zalogowac na konto ich.
Podsumowanie tygodnia: jest gorzej.st1545 pisze:nawet szybko jechał; gdyby nie postój przy fotoradarze za Mostem Gdańskim, to by chyba wjechał na styk zgodnie z rozkładem; była też minuta-dwie rezerwy w Rembertowie (o czy pisałem na bieżąco powyżej).
Z rozkładu wynika, że KM Os 604 wjeżdża na Warszawę ZOO 5 minut przed naszym KM Os 11254. Odstęp wydaje się wystarczający i chyba utrzymywany z zapasem, bo zawsze parę osób tam wsiada. Na trasie nie widać możliwości kolizji z SKM S9 664227 (odjazd z ZOO - w przeciwnym kierunku - minutę wcześniej). Mimo to regularnie (tj. za każdym razem oprócz poniedziałku) staliśmy przed stacją po parę minut. Dlaczego? Czy to jakiś sabotaż PLK przeciwko temu "absurdalnemu" pociągowi? Jak na razie nieskuteczny, pasażerów przybywa.
pozdrawiam, tomek
W tamtym tygodniu miałem kilkukrotnie okazję przejechać się tym pociągiem i mogę powiedzieć ze nie wróżę mu przyszłości. Po pierwsze zawsze odjeżdża on z co najmniej kilkuminutowym opóźnieniem gdyż musi przepuścić najpierw Łukowiankę. Potem przez to łapie opóźnienie na trasie gdyż potem przed ZOO musi przepościć SKM z Legionowa. Więc na Gdański zajeżdża ok 7:50.Bernard pisze:RK: Poranny pociąg z Sulejówka do Warszawy nie taki dobry
Zapełnienie pociągu bardzo niewielkie. Skład złożony z 2 EZT to stanowczo na dużo. 1-2 osoby na przedział. Dodatkowo wielu pasażerów wsiada do niego przypadkiem z przyzwyczajenia o czym dowiadują się po fakcie.