Cła z mocy prawa są dochodem budżetu unijnego, więc minister Rostowski nic na tym nie traci.Odkąd zacząłem się bawić w prowadzenie działalności aż za dobrze widzę że decyzje administracji tak rządowej jak i samorządowej prowadzą od złego do gorszego.
I nie mówię tu nawet o wydawaniu pieniędzy, ale o tym że nic się nie robi by pieniądze zarabiać - np. samo prawo celne powoduje że w momencie gdy Rostowski szuka kilkudziesięciu milionów w kieszeni ludzi, budżet traci 2 MLD pln rocznie na cłach od towarów odprawianych w Niemczech.
(!) Tramwajem na Tarchomin
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jesteś pewien?Cła z mocy prawa są dochodem budżetu unijnego, więc minister Rostowski nic na tym nie traci.
25% zostaje w budżecie państwa w którym następuje "oclenie".
Stąd strata na poziomie 2 MLD pln.
"Spóźniony pociąg przyspieszony relacji xyz, przyjedzie z opóźnieniem ok. 25 minut. Opóźnienie może ulec powiększe... zmianie"
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A czy, jeśli uważasz, że taki wątek jest potrzebny, nie możesz go założyć w odpowiednim podforum (WiN? Na Poważnie?), a następnie poprosić moderatorów UK o przerzucenie postów? Tak tylko pytamjasiu pisze:czy ktoś się w końcu zlituje i założy osobny wątek pt. np. "wojujące państwo opiekuńcze vs. fisting niewidzialną ręką rynku"?
Może być jakiś oddział zamiejscowy Czytam internetowych libertarian dla beki.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
No tak, ale ten korek zawsze będzie się przenosił dalej. Wszędzie nie wybudujesz węzłów bezkolizyjnych.Aligator pisze:Węzły takie jak Marsa czy Łopuszańska są potrzebne, problemem jest tylko to że są one budowane wybiórczo - jak choćby na Modlińskiej, gdzie przy okazji mostu północnego zbudowano wiadukty tylko po to by samochody stały w korku 100m dalej na Ekspersowej.
Zresztą, szczerze, to nie chciałbym mieszkać w mieście poprzecinanym tysiącem estakad - najczęściej takie arterie oznaczają koszmar dla pieszych: obskurne przejścia podziemne, latanie po schodach na kładkę czy też konieczność przechodzenia na drugą stronę na pięć rat.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
I kolejna odpowiedź:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... 16_ztm.pdf
na:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... asy516.pdf
Jeszcze się wgryzam jakie to uzgodnienia ZTM robił w sprawie rozkładu jazdy 516 z mieszkańcami, np. o częstotliwość nikt nie pytał, a trasę 516 musieli przywrócić.
Co do jazdy 211 i 516 z przystanku Ćmielowska, to tak naprawdę te autobusy, mimo jazdy w różnych kierunkach po dojechaniu do ul. Światowida, jadą w tym samym kierunku: do celu podróży, którym najczęściej jest centrum miasta osiągane 211 E-4/101 metro lub 516 tramwaj. Cieszy zapowiedź korekty godzin jazdy 302 (oby nie pokrywały się dokładnie z 516) i zapowiedź pomiarów po ustabilizowaniu się zapotrzebowania (czyli teoretycznie może to być nawet w maju, bo jak w Białołęce będzie Veturilo, to może to zachwiać wynikami, a potem są np. święta).
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... 16_ztm.pdf
na:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... asy516.pdf
Jeszcze się wgryzam jakie to uzgodnienia ZTM robił w sprawie rozkładu jazdy 516 z mieszkańcami, np. o częstotliwość nikt nie pytał, a trasę 516 musieli przywrócić.
Co do jazdy 211 i 516 z przystanku Ćmielowska, to tak naprawdę te autobusy, mimo jazdy w różnych kierunkach po dojechaniu do ul. Światowida, jadą w tym samym kierunku: do celu podróży, którym najczęściej jest centrum miasta osiągane 211 E-4/101 metro lub 516 tramwaj. Cieszy zapowiedź korekty godzin jazdy 302 (oby nie pokrywały się dokładnie z 516) i zapowiedź pomiarów po ustabilizowaniu się zapotrzebowania (czyli teoretycznie może to być nawet w maju, bo jak w Białołęce będzie Veturilo, to może to zachwiać wynikami, a potem są np. święta).
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Z całym szacunkiem, ale chyba jednak czytać ze zrozumieniem to nie potrafisz. Uzgodnienie zostało zrobione na etapie rozkładów jazdy, a o to uzgodnienie prosili mieszkańcy. Chyba nie myślałeś, że ZTM z mieszkańcami będzie uzgadniał szczegółowe rozkłady jazdy.tarantula01 pisze:Jeszcze się wgryzam jakie to uzgodnienia ZTM robił w sprawie rozkładu jazdy 516 z mieszkańcami, np. o częstotliwość nikt nie pytał, a trasę 516 musieli przywrócić.
Klasyka gatunku z zakresu łańcuszka koordynacyjnego dodatkowo utrudnionego przez brak postojów na Starych Świdrach. Gdzieś łańcuszek musisz przerwać i można tam tylko liczyć na szczęście wynikające ze złożenia się czasów przejazdu.tarantula01 pisze:Co do jazdy 211 i 516 z przystanku Ćmielowska, to tak naprawdę te autobusy, mimo jazdy w różnych kierunkach po dojechaniu do ul. Światowida, jadą w tym samym kierunku: do celu podróży, którym najczęściej jest centrum miasta osiągane 211 E-4/101 metro lub 516 tramwaj.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeden z Burmistrzów w żartach nosi się z takim zamiarem wystąpienia do Prezydenta o dodatkowy etat w dzielnicy w tym celu (UD Białołęka dostaje znacznie więcej interpelacji).bepe pisze:Zwracam uwagę na ostatnie zdanie pisma ZTM. Niedługo będzie trzeba utworzyć specjalny departament ds. odpowiadania radnemu Tumaszowi...
Co rozumiesz pod pojęciem uzgodnienie? Czy wysłanie komunikatu: Faktycznie było źle, że skasowaliśmy 516 w Nowodworach, w związku z tym przywracamy linię z częstotliwością jazdy co ..., czy co innego?pawcio pisze:Z całym szacunkiem, ale chyba jednak czytać ze zrozumieniem to nie potrafisz. Uzgodnienie zostało zrobione na etapie rozkładów jazdy, a o to uzgodnienie prosili mieszkańcy. Chyba nie myślałeś, że ZTM z mieszkańcami będzie uzgadniał szczegółowe rozkłady jazdy.tarantula01 pisze:Jeszcze się wgryzam jakie to uzgodnienia ZTM robił w sprawie rozkładu jazdy 516 z mieszkańcami, np. o częstotliwość nikt nie pytał, a trasę 516 musieli przywrócić.
Skoro ZTM dąży do przesiadek i zachęca pasażerów tym, że linie mają podjeżdżać równomiernie w czasie, aby można było wsiąść do pierwszej lepszej i podjechać do kolejnej przesiadki, to nie należy układać rozkładów jazdy w taki sposób, aby od godz. ok. 8:30 obie linie jeździły razem, a potem 15 minut przerwy. Przy czym mówimy o kierunku do Starych Świdrów, czyli o trasie z Bukowa / Nowodworów, która nie jest zakłócana. Zresztą ułożenie rozkładów jest teoretyczne i w tej teorii nie ma miejsca na znaczne zakłócenia, inaczej nie ułożylibyśmy rozkładu co do minuty.pawcio pisze:Klasyka gatunku z zakresu łańcuszka koordynacyjnego dodatkowo utrudnionego przez brak postojów na Starych Świdrach. Gdzieś łańcuszek musisz przerwać i można tam tylko liczyć na szczęście wynikające ze złożenia się czasów przejazdu.tarantula01 pisze:Co do jazdy 211 i 516 z przystanku Ćmielowska, to tak naprawdę te autobusy, mimo jazdy w różnych kierunkach po dojechaniu do ul. Światowida, jadą w tym samym kierunku: do celu podróży, którym najczęściej jest centrum miasta osiągane 211 E-4/101 metro lub 516 tramwaj.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie można było tego tak napisać: słowo uzgodnienie w piśmie ZTMu zastapić słowem koordynacja? Oczywiście nie do Ciebie ta uwaga (chyba, że jednak to Ty pisałeś pismo ).pawcio pisze:Najzwyklejszą koordynację.tarantula01 pisze:Co rozumiesz pod pojęciem uzgodnienie?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
No nie do końca. Koordynacja zasadniczo powinna być efektem uzgodnienia.tarantula01 pisze:słowo uzgodnienie w piśmie ZTMu zastapić słowem koordynacja?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem