Sąd nad 175

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 24 mar 2013, 21:45

Przesiadka ze 175 do 182 jest najgorszą z możliwych. Jeszcze raz - nie można oferować takiej przesiadki z przejściem przez 5 jezdni i 16 pasów, a równocześnie bronić 175 jak niepodległości, "bo jednoperonowa przesiadka ze 188 do 128 będzie niewygodna".

Awatar użytkownika
endrju258
Posty: 25
Rejestracja: 08 mar 2013, 19:59
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: endrju258 » 24 mar 2013, 21:52

MichalJ pisze:Przesiadka ze 175 do 182 jest najgorszą z możliwych.
Przesiadka ze 175 do 182 jest taka sama jak do 187 czy 523. Czy wygodna? Myślę, że wielkiej tragedii nie ma, przejście z jednego przystanku na drugi zajmuje zwykle około 2 minut.

A ŻiW do zp Sasanki powinna mieć silną linię a'la obecne 175, na pewno to jest bardziej zasadne, niż 128 co 7-8 min w szczycie przez Dickensa. 188 nie spełnia tej roli.

kajo
Posty: 2819
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 24 mar 2013, 22:27

endrju258 pisze:
MichalJ pisze:Przesiadka ze 175 do 182 jest najgorszą z możliwych.
Przesiadka ze 175 do 182 jest taka sama jak do 187 czy 523. Czy wygodna? Myślę, że wielkiej tragedii nie ma, przejście z jednego przystanku na drugi zajmuje zwykle około 2 minut.

A ŻiW do zp Sasanki powinna mieć silną linię a'la obecne 175, na pewno to jest bardziej zasadne, niż 128 co 7-8 min w szczycie przez Dickensa. 188 nie spełnia tej roli.
Wystarczyłoby zrobić pasy po wschodniej stronie skrzyżowania. Jakoś katastrofy by to nie spodobało, ale wielu ludziom ułatwiłoby życie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

ITS A 218
Posty: 3179
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 24 mar 2013, 22:29

To może wrócić do pomysłu 275 na trasie Sasanki- Pl. Trzech Krzyży ?
Albo dać kursy skrócone linii 504 na trasie DW. Centralny- Sasanki....Bo pozostawienie ŻiW na odcinku Rakowiec- Sasanki na dość słabym 504 i słabym 188, to niezbyt dobry pomysł.
RELOBUS A38 ESTRADY
#9947

mak_gajwer
Posty: 28
Rejestracja: 23 mar 2010, 9:38

Post autor: mak_gajwer » 24 mar 2013, 22:57

188 -> Szczęśliwice
128 -> do wycięcia
228 -> do podbicia
175 -> zostaje, jak jest

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 24 mar 2013, 23:38

MichalJ pisze:Pociąg z lotniska ma nie mniej pasażerów niż 175. Tylko jest większy, więc mniej to widać.
Wiesz - miałem okazję się dziś przejechać pociągiem z LCH do Warszawy Wschodniej na odcinku Zachodnia - Śródmieście.
Jakoś nie chce mi się wierzyć ze w 175 po pokonaniu połowy trasy jedzie - nawet w niedzielę wieczorem - 4 osoby na krzyż.

[ Dodano: Nie 24 Mar, 2013 23:46 ]
fik pisze:
rufio198 pisze: Rozumiesz że inaczej nie mogę taktować Twojej informacji jak zwykłej plotki?
Jak dla mnie możesz ją wydrukować i zrobić z niej samolocik.
Czyli inaczej mówiąc rozsiewasz plotki nie mające potwierdzenia w rzeczywistości
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 mar 2013, 23:58

128 puste na odcinku Mołdawska - Szczęśliwice?! :shock: (-o<

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7825
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 24 mar 2013, 23:59

Puste.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 mar 2013, 0:01

Jestem w szoku co się tutaj dowiaduję.

Autobus Czerwon
Posty: 4327
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 25 mar 2013, 6:55

Ja się tutaj kiedyś dowiedziałem że 18 na odcinku Służewieckim, w dni świąteczne i sobotnie, wozi muchy... Coś całkiem duże te muchy ( http://postimg.org/image/3w4nbks5p/ ). Jakiś dziwny gatunek tych much...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 mar 2013, 7:03

rufio198 pisze: Czyli inaczej mówiąc rozsiewasz plotki nie mające potwierdzenia w rzeczywistości
Masz prawo tak to sobie tłumaczyć. :}
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 mar 2013, 8:19

Powiedzcie mi jakie znaczenie komunikacyjne ma 504 na odcinku POLECZKI - SASANKI?
Może wykastrować 504 do jakiś tam Wyczółek czy czegoś tam (bo kręcące sie po Ursynowie możne się przydawać, nie wiem), w zamian za to skierować 175 do M. Wilanowska lub innego krańca w rejonie Służewa/Służewca?
Potem trzeba by zreformować okolice 365 ale to zostawił bym komuś kto sie lepiej w tych rejonach wyznaje.
Obrazek

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 25 mar 2013, 8:37

reserved pisze:Jestem w szoku co się tutaj dowiaduję.
Spokojnie, tutaj wiele osób wie więcej. Nie ważne, że mieszkasz w okolicy, widzisz codziennie linię, albo co gorsze z niej korzystasz, oni wiedzą lepiej! ;-)

kajo
Posty: 2819
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 25 mar 2013, 9:02

Kosiniak pisze:
reserved pisze:Jestem w szoku co się tutaj dowiaduję.
Spokojnie, tutaj wiele osób wie więcej. Nie ważne, że mieszkasz w okolicy, widzisz codziennie linię, albo co gorsze z niej korzystasz, oni wiedzą lepiej! ;-)
Nie no 128 jeździ dość puste na końcówce trasy (w szczycie B zajęte nie wszystkie miejsca siedzące), ja obserwuję ją często (co najmniej raz w tygodniu) na przystanku Wiślicka. Ale nie ma się to dziwić, 3-4 przystanki od pętli niewiele linii jest dobrze zapełnionych. Za to już przy wjeździe w Żwirki jest spoko, a Przy WUMie jest porządnie zapełniona, podobnie do 175, szczególnie, że z reguły jedzie tuż przed nim. Także gdyby ją nieco podbić mogłoby to wręcz pozytywnie wpłynąć na obsługę odcinka od racławickiej/pruszkowskiej do centrum.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 mar 2013, 9:06

Kosiniak pisze:Spokojnie, tutaj wiele osób wie więcej. Nie ważne, że mieszkasz w okolicy, widzisz codziennie linię, albo co gorsze z niej korzystasz, oni wiedzą lepiej! ;-)
Jeżdżę tam średnio parę razy w tygodniu. Nie no owszem na końcówce trasy dużo ludzi nią nie jeździ (to chyba normalne...) ale bliżej Żwirek jest całkiem sporo ludzi. Co więcej, zauważyłem, że sporo ludzi wsiada specjalnie w 128 (a nie w 175), ponieważ chce wysiąść na przystanku Mołdawska bo dzięki temu ma bliżej. Zdziwiony jestem bo akurat 128 jest jedną z najlepiej pracujących linii na Ochocie.

Zablokowany