Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 16 lut 2013, 12:56

Mam wyburzać domy? 8-(

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 lut 2013, 13:17

Jak nie ma takiej potrzeby to nie.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 16 lut 2013, 14:08

Raczej by była.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 16 lut 2013, 21:56

W takim razie wyburzać :D

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 17 lut 2013, 18:36

reserved pisze:A Włodarzewska cały czas się buduje... Będzie niestety tam coraz gorzej. :shock:
Ząbki już mają gorzej, to czemu nie Włodarzewska? 8-(

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 17 lut 2013, 18:39

Ząbki póki co nie są częścią Warszawy :P
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 lut 2013, 12:43

Miesiąc temu dziękowałem ZTM-owi za obecny rozkład 208. Przy okazji wspomniałem, że w przyszłości warto się zainteresować zwiększeniem częstotliwości w weekendy np. do '10, gdyż Włodarzewska się rozwija i w przyszłości obecna częstotliwość może okazać się niewystarczająca.

ZTM mi odpisał właśnie, że ew. takie działania będą podjęte po zauważeniu zwiększenia frekwencji na linii 208 po oczywiście odbytych specjalnych pomiarach. Wyraża także przekonanie, że reakcja na to będzie równie szybka jak ta przy okazji ostatnich zmian w dni powszednie.

Awatar użytkownika
Koszałek
Posty: 120
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:46
Lokalizacja: Po drugiej stronie lustra

Post autor: Koszałek » 25 mar 2013, 12:29

Przy okazji zaproponowanej przez ZTM rewolucji padła propozycja zlikwidowania 228. Wzbudziła ona nieco kontrowersji, ale nie odbyła się jeszcze głębsza dyskusja na ten temat.

Z punktu widzenia mieszkańca Szczęśliwic i Rakowca to ważna linia zapewniająca połączenie z Ch Reduta/Blue. Poza tym doskonale uzupełnia 128, które wbrew opiniom głoszonym w temacie o 175, wcale na odcinku od Pruszkowskiej do Szczęśliwic puste nie jeździ. Co więcej, bardzo często zapełnienie 128 na odcinku Rakowieckim jest porównywalne z tym na ŻiW.

Proponuję więc likwidację 228 i zastąpienie go linią 172 na trasie ... - ŻiW - Pruszkowska - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały S. - Jerozolimskie - ...

Takie rozwiązanie wiązało by się co prawda z usunięciem 172 z zp BW 1920, ale można to rozwiązać kierując 136 przez Banacha - Pawińskiego - Trojdena - ŻiW.

Zachowany zostałby dzięki temu dojazd do Uniwersytetu Medycznego z Woli i Mokotowa oraz do Blue/Reduty z Rakowca i Szczęśliwic. Wszystkie relacje zostają zachowane a 228 idzie do piachu.

Pozdrawiam
- Kochasz mnie?
- Kocham.
- Wyjdziesz za mnie?
- Nie.
- Złaź!

kajo
Posty: 2795
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 25 mar 2013, 12:49

Koszałek pisze:Przy okazji zaproponowanej przez ZTM rewolucji padła propozycja zlikwidowania 228. Wzbudziła ona nieco kontrowersji, ale nie odbyła się jeszcze głębsza dyskusja na ten temat.

Z punktu widzenia mieszkańca Szczęśliwic i Rakowca to ważna linia zapewniająca połączenie z Ch Reduta/Blue. Poza tym doskonale uzupełnia 128, które wbrew opiniom głoszonym w temacie o 175, wcale na odcinku od Pruszkowskiej do Szczęśliwic puste nie jeździ. Co więcej, bardzo często zapełnienie 128 na odcinku Rakowieckim jest porównywalne z tym na ŻiW.

Proponuję więc likwidację 228 i zastąpienie go linią 172 na trasie ... - ŻiW - Pruszkowska - Dickensa - Szczęśliwicka - Grzymały S. - Jerozolimskie - ...

Takie rozwiązanie wiązało by się co prawda z usunięciem 172 z zp BW 1920, ale można to rozwiązać kierując 136 przez Banacha - Pawińskiego - Trojdena - ŻiW.

Zachowany zostałby dzięki temu dojazd do Uniwersytetu Medycznego z Woli i Mokotowa oraz do Blue/Reduty z Rakowca i Szczęśliwic. Wszystkie relacje zostają zachowane a 228 idzie do piachu.

Pozdrawiam
Ten pomysł ma podstawową wadę. Szpital na Banacha. Jaką zaproponujesz trasę osobom jadącym z okolic hotelu Vera, czy nawet Bitwy Warszawskiej? Tylko nie mówcie mi, że pętla tramwajowa jest w zasięgu dojścia.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 mar 2013, 12:52

Ma też drugą wadę - na Trojdena nie mogą się pojawić autobusy.

Awatar użytkownika
Koszałek
Posty: 120
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:46
Lokalizacja: Po drugiej stronie lustra

Post autor: Koszałek » 25 mar 2013, 12:54

Można puścić 186 przez ŻiW i Trojdena. Trasa wydłużona na tyle nieznacznie, że pewnie obeszłoby się bez dodatkowych brygad.

I żeby rozwiać wątpliwości nie mieszkam w okolicach Trojdena. To nie jest prywata.
reserved pisze:Ma też drugą wadę - na Trojdena nie mogą się pojawić autobusy.
A to dlaczego? Pamiętam, że przy okazji jakiegoś objazdu już tamtędy kursowały.
- Kochasz mnie?
- Kocham.
- Wyjdziesz za mnie?
- Nie.
- Złaź!

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 mar 2013, 12:55

Ten pomysł ma podstawową wadę. Szpital na Banacha. Jaką zaproponujesz trasę osobom jadącym z okolic hotelu Vera, czy nawet Bitwy Warszawskiej? Tylko nie mówcie mi, że pętla tramwajowa jest w zasięgu dojścia.
Uważam, że 136 powinno zostać na obecnej trasie ale tak się zastanawiam mimo wszystko, czy z tego przystanku przy szpitalu na Banacha dużo ludzi korzysta? No bo ja będąc często w okolicy obserwuję, że ludzie do szpitala na Banacha często jadą właśnie tramwajem.

[ Dodano: Pon 25 Mar, 2013 12:56 ]
Koszałek pisze:I żeby rozwiać wątpliwości nie mieszkam w okolicach Trojdena. To nie jest prywata.
No to zapewne nie wiesz... powtórzę się zatem - na Trojdena nie mogą kursować autobusy.

[ Dodano: Pon 25 Mar, 2013 12:57 ]
Koszałek pisze:A to dlaczego? Pamiętam, że przy okazji jakiegoś objazdu już tamtędy kursowały.
To jest droga prywatna. Kursowały tylko na czas objazdu i to też chyba właściciel drogi był zły bo te autobusy strasznie mu podziurawiły drogę.

Awatar użytkownika
Koszałek
Posty: 120
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:46
Lokalizacja: Po drugiej stronie lustra

Post autor: Koszałek » 25 mar 2013, 13:08

Dla trzonu mojego pomysłu to tak na prawdę nie ma znaczenia. Załóżmy wiec, że 136 zostaje jak jest. Likwidujemy 228 a 172 puszczamy przez Dickensa.
- Kochasz mnie?
- Kocham.
- Wyjdziesz za mnie?
- Nie.
- Złaź!

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 mar 2013, 13:27

Bez sensu. 228 wcale bardzo ważną linią nie jest. Do BC dojeżdża 172 z praktycznie całego Rakowca poza Jasielską, ew. Dickensa.

[ Dodano: Pon 25 Mar, 2013 13:28 ]
Nie można odcinać 172 od BW1920, to chyba najważniejszy przystanek dla niego na zachód od GalMoka. Do BC z Dickensa jest 208.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 mar 2013, 13:29

Koszałek pisze:Likwidujemy 228 a 172 puszczamy przez Dickensa.
Bez sensu. Zaryzykuję, że BW1920 to jeden z najważniejszych przystanków na trasie. Można nawet wywalić 172 z Blue City ale BW1920 musi zostać.

ODPOWIEDZ