(!) Budżet miasta 2013 - komunikacja miejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 kwie 2013, 20:44

Jeszcze tego by brakowało, już wystarczy, że konkubiny są :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 07 kwie 2013, 21:50

Tak, dzisiaj po 20:17 od FOKSAL do 20:47 PILECKIEGO znowu sprawdzałem jak tam na 195 bo podjechało i tak, osób z 25 troche osób wymieniło sie na Foksal, na Pl.Trzech Krzyży, dalej trochę na Pl.Na Rozdrożu, Spacerowa-duża wymiana, DOlna, kilka osób wysiadło na Torze Stegny, potem Warneńska, Ursynów Płn, i dalej pojedyńcze osoby na Pięciolinii, Ursynów Płd, Pileckiego.
Na Ursynowie za Ursynowem Płn było z 10 osób w autobusie i tylko ubywało i tak do końca.
WYmiany po 5 osób na przystanek z wymienionych.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36655
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 kwie 2013, 8:30

Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 08 kwie 2013, 8:46

Stworzenie potwora 510 zamiast rozsądnego 518 to jakiś kryminał... :chodu:
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 08 kwie 2013, 8:52

"Gazeta" nie broni linii sensownych, tylko te najpopularniejsze, bo wówczas "ociepli" swój wizerunek i skoczy jej sprzedaż. Cwane biznesowe lisy.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 08 kwie 2013, 9:29

Przeczytałem to i chcą do 2014 roku zachowac 175 i 510 z powodu nieprzystosowania Terminalu do wygodnego wsiadania w Kolej oraz braku Tramwaju na Nowodwory/Winnicę.
Tak samo brak przystosowan stacji do niepełnosprawnych i cięcie 521.

Co do 195 natomiast to ludzie potrzebują tej linii z Ursynowa Płn na Trakt Królewski i linia mogłaby jeździć na samych 12 Metrowcach ale Jeździć.
185 to taki se pomysł, nawet jak są przesiadki na DOlinie Służewieckiej czy Św.Bonifacego to może lepiej to zostawić, przyszła zachodnia Indiry gandhi pewnie na to czeka.
Albo na 179 dajemy 15 Metrowce i wtedy 185 i 195 mozna pozmieniać jakoś-tam.

Tez mnie ciekawi jak w końcu będzie z linią dla Al.Rzeczospolitej czy zostanie tam tylko 217 czy będzie E-2/402 czy 422 czy 116 czy 519 czy 501?
501 i 519 powinny byc jako jedna linia 501 do Wilanowa Starego lub Nowego.
239 wtedy to dobry pomysł.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 08 kwie 2013, 11:45

Sobota, po 14 w JP2 między Anielewicza a Feminą, 510 w kier. DwC: 4 osoby.
Sobota, po 20 w al. Ujazdowskich przed Piękną, 195 w kier. Pl.P.: 6 osób. Miałem czas się przyjrzeć, bo nie działały światła i drogówka stworzyła korek.

Potrzebne i popularne linie, rzeczywiście.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 08 kwie 2013, 11:50

oby nie, żadnego terroru tych krzykaczy z osą na czele. Debata jest głównie po to aby ZTM wytłumaczyło pasażerom dlaczego likwiduje te linie i co daje w zamian a nie jakieś negocjacje szanowny panie redaktorze. 175 prędzej czy później będzie wycięte w pień, 510 do Arkadii się nie obroni, nikt nie będzie trzymał tego kikuta, podobnie jak 195, 503 jest w stanie zastąpić 195 na całości trasy.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 08 kwie 2013, 11:55

JacekM pisze:Stworzenie potwora 510 zamiast rozsądnego 518 to jakiś kryminał...
Owszem. Ale już przy 195 proponują całkiem sensowną rzecz, o której piszemy tu od dawna.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 08 kwie 2013, 12:06

Bastian pisze:"Gazeta" broni i chroni proponuje:

warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,136 ... calic.html
175 - słusznie...
195 - <facepalm>
422 - <facepalm>
510 - <facepalm>
521 - <facepalm>

Ech, powinno się zabronić wypowiadać się o układzie komunikacyjnym dwóm podmiotom - samorządom dzielnic, i mediom - bo robią tylko tym więcej szkody, niż pożytku.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 08 kwie 2013, 12:10

To są kompletne bzdury pan Osa walczy o numerki i tradycje o nic więcej. To co ten gościu wyprawia jest skandaliczne. Żadna z tych zaproponowanych zmian się nie obroni. Żeby nie było, że bronie zmian w swojej dzielnicy to jak najbardziej uważam, że 510 paszła won i 503 też paszła won. 503 jest za długie i podatne na opóźnienia. 518 w pełni zastąpi 503 a 510 zastąpią tramwaje. To samo ze 175, dojazd na lotnisko zostaje zachowany a na odcinku rakowiec - plac piłsudskiego linie zastąpi 128.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 kwie 2013, 12:14

Ten tekst to jakiś populistyczny bełkot...
Słuszne jest jedynie utrzymanie 175, ale nie dla lotniska, tylko dla Żwirek, których kolej nie obsługuje (przemilczę tu p.o. Warszawa Żwirki i Wigury, bo nie kopie się leżącego)...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 08 kwie 2013, 12:18

Wolfchen pisze:Ten tekst to jakiś populistyczny bełkot...
Słuszne jest jedynie utrzymanie 175, ale nie dla lotniska, tylko dla Żwirek, których kolej nie obsługuje (przemilczę tu p.o. Warszawa Żwirki i Wigury, bo nie kopie się leżącego)...
No właśnie nie, bo dla Żwirek zostaje silne 128 + 188 i 504, po ci tam jeszcze 175, zbudowano linię kolejową za ciężkie miliony i nie dziwie się ZTMowi, że chce przekonać ludzi do korzystania z pociągów. 175 można zastąpić w pełni i po tych zmianach tak będzie.

reserved
Posty: 14624
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 kwie 2013, 13:04

Linia 195

Jej likwidacja odcięłaby najstarsze osiedla na Ursynowie od Traktu Królewskiego.
Naprawdę w tej relacji nie opłaca się jechać metrem do stacji Centrum lub Ratusz Arsenał i dalej czymkolwiek podjechać?
marko80 pisze:175 można zastąpić w pełni i po tych zmianach tak będzie.
=;

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36655
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 08 kwie 2013, 13:06

No przecież nie piszą, by nie kasować 195 :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ