![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Dziwadła - 2013
Moderator: vernalisadonis
A ja poważnie piszę.ashir pisze:Ale ja poważnie pytam?Frencher pisze:Bo ZTM robi przymiarkę do likwidacji tej linii. Ale muszą mieć "podkładkę" w postaci badań frekwencji.Wozy z Kleszczowej (gdyby były wyposażone w automatyczne liczenie to jeszcze bym rozumiał) z pomiarem frekwencji mi się w żaden sposób nie łączą.
Dzisiaj rano sam widziałem, jak kursem 6:42 z przystanku Rejtana 01 (kierunek Żerań FSO) wsiadało dwóch studenciaków (chłopak i dziewczyna) z drukami ankiet i jakimiś tabelkami gdzie coś bazgrolili na widok każdego autobusu, w obstawie 3 kanarów.
Z nieoficjalnych informacji wiem, że linia ostatnio mocno zawadza, szczególnie w kontekście planowanych cięć. I są osoby w ZTM które widzą 732 na śmietniku historii.
Dla ZTM jest to klasyczna linia lokalna łącząca Marki z Bródnem nie mająca żadnej innej znaczącej funkcji, a teraz takie linie nie są mile widziane.
Ciekawy jestem czy 732 nie poleci jako zawieszona na wakacje. A po wakacjach wcale się nie zdziwię gdy wróci jako szczytówka skrócona do Bródna.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Wątpliwe, jakby były braki to te SU12 zostałyby przynajmnniej na kilka dni na Stalowej. Jelczy Mastero i SU12 jest wystarczająca ilość, poza tym są brygady z późniejszą godziną wyjazdu. Poza tym Stalowa ratowałaby się puszczeniem niskiego przeguba, a już w ostateczności wysokiego przeguba.sajbeer pisze:Może braki wozów z viatolem na Stalowej
Akurat te dwa wozy liczą pasażerów.ashir pisze:Ale ja poważnie pytam?Frencher pisze:Bo ZTM robi przymiarkę do likwidacji tej linii. Ale muszą mieć "podkładkę" w postaci badań frekwencji.Wozy z Kleszczowej (gdyby były wyposażone w automatyczne liczenie to jeszcze bym rozumiał) z pomiarem frekwencji mi się w żaden sposób nie łączą.