Wprowadzając zielone światło dla tramwajów. Eh, kolejne marzenie...Bastian pisze:A można wiedzieć jak, skoro trasą 19 jest (w szczycie) w obu kierunkach o 3 minuty szybciej, niż trasą 35, a 19 miałaby jeździć co 5 minut?draco pisze:Duet 19 i 35 jest o tyle atrakcyjny, że pozwala na koordynację czasową obu linii, nawet przy różnej częstotliwości.
Tramwaje po otwarciu centralnego ogryzka M2
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A skąd pewność, że po wprowadzeniu priorytetów różnica czasów przejazdu by się zmieniła?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Proponuję jednak takie rzeczy, jak różnice czasów przejazdu linii koordynowanych a jadących różnymi trasami pośrednim brać "na dziś".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wczoraj wymyśliłem inne, nieco rewolucyjne, rozwiązanie. 17 przez Broniewskiego na MMłociny, zaś 19 Marymoncką na Tarchmoin.Bastian pisze:A można wiedzieć jak, skoro trasą 19 jest (w szczycie) w obu kierunkach o 3 minuty szybciej, niż trasą 35, a 19 miałaby jeździć co 5 minut?draco pisze:Duet 19 i 35 jest o tyle atrakcyjny, że pozwala na koordynację czasową obu linii, nawet przy różnej częstotliwości.
Nad zamianą 17 z 33 (wówczas słabym) myślałem jeszcze przy otwieraniu metra na Bielanach. W końcu nagle 2/3 ludzi, którzy wcześniej jeździli tramwajami do centrum, teraz jest w strefie dojścia do metra. Pytanie, czy jedna słaba linia do centrum ma sens, czy jednak będzie za rzadka i nie atrakcyjna. Podział 17 na 17 i 37 oznacza, że ZTM i tak nie chce utrzymywać tam częstej linii. Z drugiej strony wolę układ jednej silnej linii na Marymonckiej niż dwóch słabych: jednej do centrum a drugiej na Pragę (6).
Potem pojawił się jeszcze argument o 17 dowożącej do Arkadii i pozwalającej na likwidację 510.
Potem pojawił się jeszcze argument o 17 dowożącej do Arkadii i pozwalającej na likwidację 510.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie, to zły pomysł. Silne 17 na Tarchomin, a nie żadne ogryzki. Zwłaszcza, gdyby 17/37 miało być skrócone do Kieleckiej - wówczas zapewne 33 miałoby częstotliwość 3-4 minuty w szczycie, a 17/37 byłyby liniami słabymi - do tego na jednym wspólnym torze przy różnych końcówkach... bardzo zły pomysł.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zlikwidować. Sądzę, że pasażerowie z Tarchomina ładnie zapełnią tramwaje na Marymonckiej (oby nie zbyt ładnie nawet) i uzasadni się nie tylko 17, ale nawet pozostawienie lokalnego 6 (coby jednak "coś" skręcało z Marymonckiej do Metra Młociny).
Na trasie do ZOO z JPII było 16. Woziło muchi. 37 robiłoby dokładnie to samo, bo niby czemu miało być inaczej?
Na trasie do ZOO z JPII było 16. Woziło muchi. 37 robiłoby dokładnie to samo, bo niby czemu miało być inaczej?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Moja propozycja jest taka:
Większość linii mniej więcej na dawne trasy:
25 BANACHA - ... - Most Poniatowskiego - Al. Zieleniecka - Targowa - 11 Listopada - Odrowąża - Matki Teresy - Rembielińska - Annopol - ANNOPOL
26 OS. GÓRCZEWSKA - ... - Solidarności - Targowa - Zamoyskiego - Grochowska - WIATRACZNA
Linie 20 i 28 zakończone jedna na Dw. Wschodnim, druga na Kawęczyńskiej:
20 BOERNEROWO - ... - Solidarności - Targowa - Kijowska - ...
28 KOŁO - ... - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - Kijowska - ...
3 i 6 - jedna na Wiatraka, druga na Gocławek:
3 (lub oznaczona 21) ... - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - ŻERAŃ FSO
6 ... - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - ... - KOŁO
Ew. można 4 i 18 zamienić mostami.
Co o tym sądzicie?
Większość linii mniej więcej na dawne trasy:
25 BANACHA - ... - Most Poniatowskiego - Al. Zieleniecka - Targowa - 11 Listopada - Odrowąża - Matki Teresy - Rembielińska - Annopol - ANNOPOL
26 OS. GÓRCZEWSKA - ... - Solidarności - Targowa - Zamoyskiego - Grochowska - WIATRACZNA
Linie 20 i 28 zakończone jedna na Dw. Wschodnim, druga na Kawęczyńskiej:
20 BOERNEROWO - ... - Solidarności - Targowa - Kijowska - ...
28 KOŁO - ... - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - Kijowska - ...
3 i 6 - jedna na Wiatraka, druga na Gocławek:
3 (lub oznaczona 21) ... - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - ŻERAŃ FSO
6 ... - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - ... - KOŁO
Ew. można 4 i 18 zamienić mostami.
Co o tym sądzicie?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
25? Zapomnij. Zapomnij także, że uda Ci się osłabić połączenie Bródna z Wileniakiem (zabrałeś 26 i 3, dałeś tylko 25 - dwa sloty w plecy) - ja bym obstawiał coś wręcz przeciwnego.
Czy 26 potrzebne jest na Wiatracznej? Powątpiewam.
Obecny układ 18+20 na Żeraniu FSO wydaje mi się optymalny, aczkolwiek nie zdziwiłbym się, gdyby rzeczywiście 20 pojechało na Kijowską (pal sześć kraniec) a w zamian powstała lokalna 21 z FSO na Pragę Pd - po otwarciu metra będzie wspólny przystanek w kierunku FSO (jak i Bródna zresztą).
Czy 26 potrzebne jest na Wiatracznej? Powątpiewam.
Obecny układ 18+20 na Żeraniu FSO wydaje mi się optymalny, aczkolwiek nie zdziwiłbym się, gdyby rzeczywiście 20 pojechało na Kijowską (pal sześć kraniec) a w zamian powstała lokalna 21 z FSO na Pragę Pd - po otwarciu metra będzie wspólny przystanek w kierunku FSO (jak i Bródna zresztą).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.