Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 kwie 2013, 18:49

Data w temacie mi trochę nie pasuje, ale co tam... :)
Ciężkie maszyny i dużą grupę robotników torowych spotkaliśmy w al. Poniatowskiego przy Stadionie Narodowym. Zdążyli tam zdemontować szyny, podkłady i wydobyć ziemię z podtorza. W tym miejscu trzeba dodatkowo wymienić podziemne instalacje pod platformą przystankową.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... knely.html
To miejsce nie było robione przy okazji całych Alej i mostu?

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 29 kwie 2013, 22:44

Z innej beczki. Czy projekt przebudowy trasy tramwajowej przy placu Grunwaldzkim zawiera budowę trzeciego toru?
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 01 maja 2013, 15:21

Tak
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

esbek
Posty: 582
Rejestracja: 19 gru 2010, 16:50
Kontakt:

Post autor: esbek » 01 maja 2013, 18:31

Ale czy będzie to oddzielny tor czy tylko jak na Okopowej /Solidarności wcześniejsza zwrotnica z podwójną szyną?
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25368
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 maja 2013, 19:19

Splot torowy tam nic by nie dał.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

esbek
Posty: 582
Rejestracja: 19 gru 2010, 16:50
Kontakt:

Post autor: esbek » 01 maja 2013, 20:25

pawcio pisze:Splot torowy tam nic by nie dał.
Wiem, ale niezbadane są wyroki projektantów.
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 maja 2013, 13:21

A właśnie - odcinek torowiska od pl. Zawiszy do pl. Starynkiewicza nie był robiony podczas poprzedniego remontu?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

pasażer
Posty: 885
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:19
Lokalizacja: Warszawa- Praga Południe

Post autor: pasażer » 04 maja 2013, 14:57

MichalJ pisze:Data w temacie mi trochę nie pasuje, ale co tam... :)
Ciężkie maszyny i dużą grupę robotników torowych spotkaliśmy w al. Poniatowskiego przy Stadionie Narodowym. Zdążyli tam zdemontować szyny, podkłady i wydobyć ziemię z podtorza. W tym miejscu trzeba dodatkowo wymienić podziemne instalacje pod platformą przystankową.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... knely.html
To miejsce nie było robione przy okazji całych Alej i mostu?
Było, widać jak dobrze

[ Dodano: Sob 04 Maj, 2013 15:00 ]
MeWa pisze:A właśnie - odcinek torowiska od pl. Zawiszy do pl. Starynkiewicza nie był robiony podczas poprzedniego remontu?
Wydaje mi sie, że musiał być robiony .
Tak przy okazji przystanku na Rondzie Waszyngtona nie zrobią w planowanym czasie czyli do 6.5.
Czy mnie się wydaje ,że kryżówka przy DWC byla robiona niedawno.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7682
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 04 maja 2013, 16:14

Wydaje się. To bardzo dobre stwierdzenie. Zwrotnica przy Waszyngtona wraz z odcinkami koło niej, krzyżak przy Centralnym i tor między Starynkiewicza a Zawiszy podczas remontu Alej ruszane nie były. Jedynie je wtedy podspawano. A skoro nadarzyła się okazja to za jedym zamachem torowcy zrobią wszystko.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

pasażer
Posty: 885
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:19
Lokalizacja: Warszawa- Praga Południe

Post autor: pasażer » 04 maja 2013, 19:06

MisiekK pisze:Wydaje się. To bardzo dobre stwierdzenie. Zwrotnica przy Waszyngtona wraz z odcinkami koło niej, krzyżak przy Centralnym i tor między Starynkiewicza a Zawiszy podczas remontu Alej ruszane nie były. Jedynie je wtedy podspawano. A skoro nadarzyła się okazja to za jedym zamachem torowcy zrobią wszystko.
W trakcie remontu Alej nie, ale przy remoncie Zieleniejiej zwrotnice były wymieniane, bo porzecież wymieniano tory przy włączaniu w Poniatowskiego. Krzyżak Pan Prezes Karos powiedzial ,że nie trzeba go wymieniać,, ale późnie coś przy nim robiono pamiętam obiazdy przy centralnym dla blaszaków i busów. Jeśli tory od Zawiszy do Starynkiewicza nie byly wymieniane to za co zapłaciła Unia, przecioeż trasa od BW miała być dostosowana do Gocławka..Nie?

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 04 maja 2013, 19:12

Objazdy przy Centralnym to były z powodu wymiany torów w osi jezdni Alej Jerozolimskich. W ramach projektu Banacha-Gocławek, poza odcinkiem Plac Zawiszy - Plac Starynkiewicza, nie wymieniano też torów na Grochowskiej i w alei Waszyngtona, bo były jeszcze w dobrym stanie. A przy rondzie Waszyngtona było widać po remoncie w alei Zielenieckiej dziury, później zasypane jakimś piachem, czy gruzem. Czyli było wiadomo, że coś tam jeszcze zostało do zrobienia.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

pasażer
Posty: 885
Rejestracja: 25 lip 2007, 10:19
Lokalizacja: Warszawa- Praga Południe

Post autor: pasażer » 04 maja 2013, 23:52

OK dziękuję za rozjaśnienie umyslu.
Jak bylo coś do zrobienia to trzeba bylo wykończyć, a nie oddawać nie dokończone.
Popatrz, nie ma przystanków na Rondzie Waszyngrona :arrow: Praga i :arrow: Środmieście i nie wiadomo kiedy będą. Remont się przeciągnął, a może wykonawca źle ocenil swoje siły albo TW zakres robót. Czy to jest poprostu planowy poślizg?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 maja 2013, 14:22

Tygodniowy remont przedłużony o dwa tygodnie - grubo dosyć. Ale może mrozy były.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 06 maja 2013, 14:58

pasażer pisze: Popatrz, nie ma przystanków na Rondzie Waszyngrona :arrow: Praga i :arrow: Środmieście i nie wiadomo kiedy będą. Remont się przeciągnął, a może wykonawca źle ocenil swoje siły albo TW zakres robót. Czy to jest poprostu planowy poślizg?
Już przed rozpoczęciem remontu mówili, że przystanku w stronę centrum nie będzie trochę dłużej, więc raczej to jest zgodne z planem. Co do przystanku w stronę Pragi to pewnie chodzi o zabezpieczenie placu budowy/zapewnienie terenu zaplecza - tam jest jednak ogólnie trochę ciasno - ciekawe, czy lewy pas al. Poniatowskiego też jeszcze jest nieczynny?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 maja 2013, 22:45

Wydłużenie przystanku Centrum o te 1,5-2 m bez jego poszerzenia i przestawienia wiaty były naprawdę daremną inwestycją... Nadal warunki korzystania z niego dosyć fatalne.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ