GĂłrczewska

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25628
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 maja 2013, 13:21

Może pętla nie będzie w pełni otwarta?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27802
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 maja 2013, 13:27

A co się stało na Doroszewskiego, że nagle Z-9 zostało zawieszone? :-k

Konrad75

Post autor: Konrad75 » 31 maja 2013, 13:34

Podejrzewam, że przygotowują skrzyżowanie Lazurowej z Doroszewskiego do ( "częściowego" ) otwarcia ronda. A nagłe zamknięcie Doroszewskiego może wynikać z niewłaściwego obiegu informacji między firmami. :-k

[ Dodano: Pią 31 Maj, 2013 15:05 ]
pawcio pisze:Może pętla nie będzie w pełni otwarta?
No i mamy wytłumaczenie:
Komunikat ztm pisze: Ze względu na ograniczoną przepustowość sygnalizacji świetlnej na lewoskręcie z ul. Górczewskiej w ul. Lazurową, utrzymana zostaje dotychczasowa trasa objazdowa linii 190.
http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=3440&l=1

ashir
Posty: 27802
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 maja 2013, 18:45

Jeśli dobrze zrozumiałem to chyba obecna trasa zostanie przyjęta jako stała? ;/ A w ogóle to Z-9 już jeździ i będzie jeździło dłużej niż planowo, bo remont trochę się przedłużył.

Konrad75

Post autor: Konrad75 » 31 maja 2013, 18:54

Wydaje mi się, że ta objazdówka 190 będzie obowiązywać do zakończenia robót, a raczej oddania do ruchu całego ronda. ZMID pisze na swoej stronie, że planują się z tym uporać do końca czerwca.

http://www.zmid.waw.pl/index.php?id=24& ... c142ae685c

patryk148
Posty: 557
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 31 maja 2013, 23:49

szkoda, że nie ma tramwaju na Powstańców Śląskich. wtedy 190 można przetrasować na Człuchowska - Lazurowa - Szeligowska - Połczyńska - KAROLIN, a 112 skrócić do CHOMICZÓWKI. chociaż 190 można już teraz zrobić a ze 112 manewrować jakoś (np. połączyć ze 184, ale trasa jakby przydługa).

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8627
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 01 cze 2013, 23:26

ZTM pisze:Uruchamia się funkcjonowanie przystanków: (...)
AL. OBROŃCÓW GRODNA 02, zlokalizowany przy al. Obrońców Grodna w kierunku zachodnim, bezpośrednio za skrzyżowaniem z ulicą Lazurową, obowiązujący jako warunkowy dla autobusów linii 122, 149, 154 i N45.
:arrow: Czy numer 02 oznacza plany pozostawienia tego przystanku na stałe (tylko dla jakich linii?), czy to po prostu pomyłka i powinno być standardowe 52?

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 02 cze 2013, 0:45

MZ pisze:
ZTM pisze:Uruchamia się funkcjonowanie przystanków: (...)
AL. OBROŃCÓW GRODNA 02, zlokalizowany przy al. Obrońców Grodna w kierunku zachodnim, bezpośrednio za skrzyżowaniem z ulicą Lazurową, obowiązujący jako warunkowy dla autobusów linii 122, 149, 154 i N45.
:arrow: Czy numer 02 oznacza plany pozostawienia tego przystanku na stałe (tylko dla jakich linii?), czy to po prostu pomyłka i powinno być standardowe 52?
02 - stały, obowiązuje dla 122, 149, 154, N45 jako na żądanie (czyli warunkowy :P )
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

Jelcz4755
Posty: 150
Rejestracja: 02 paź 2012, 17:11

Post autor: Jelcz4755 » 02 cze 2013, 9:37

Tyrystor pisze: 02 - stały, obowiązuje dla 122, 149, 154, N45 jako na żądanie (czyli warunkowy :P )
Chyba nie o to chodziło =P~

Myślę, że żadna linia tamtędy jednak nie będzie jechała regularnie, gdyż nie ma to sensu. Jakie tu mogą być warianty? Albo jakaś podmiejska ze Starego Bemowa do Babic (ale po co?) albo... no właśnie, albo co?!

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8627
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 02 cze 2013, 11:25

Tyrystor pisze:02 - stały, obowiązuje dla 122, 149, 154, N45 jako na żądanie (czyli warunkowy)
:arrow: "Stały" a "na stałe" to nie to samo. W przypadku tego pierwszego numeracja nie ma żadnego znaczenia.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2710
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 02 cze 2013, 11:56

Wydaje mi się, że przystanki tymczasowe w stałych (powtarzalnych) lokalizacjach, czyli pewnie niewymagających sporządzania projektu tymczasowej organizacji ruchu, dostają numery z zakresu 0x. Tak było na przykład z przystankami Park Młociński przed uruchomieniem wspólnego biletu na "Ł".

Georg
Posty: 6184
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 02 cze 2013, 12:26

A Park Młociński to nie był uruchamiany dla linii 800?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6963
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 cze 2013, 15:26

Solaris U10 pisze:Wydaje mi się, że przystanki tymczasowe w stałych (powtarzalnych) lokalizacjach, czyli pewnie niewymagających sporządzania projektu tymczasowej organizacji ruchu, dostają numery z zakresu 0x. Tak było na przykład z przystankami Park Młociński przed uruchomieniem wspólnego biletu na "Ł".
Dokładnie tak. Tam jest normalna infrastruktura, więc przystanek nie jest tymczasowy. Tymczasowo to jest tylko uruchomiony, ponieważ normalnie nie ma potrzeby wykorzystywania go.

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 17 cze 2013, 14:38

Przyznam szczerze, że nie pamiętam, gdzie była toczona dyskusja od podziale 154, więc wrzucam tu i proszę o ewentualne przeniesienie.

Jakiś cwaniaczek z ZTM odpisał na moje pytanie dotyczące skrócenia 154, gdzie podkreśliłem, iż do Dw. Zachodniego(Jerozolimskie) to musi dojeżdżać, gdyż jest to podstawą tej linii (moim zdaniem).

ODP: Informujemy, że z uwagi na długi przebieg trasy linii 154 i przejazd przez odcinki charakteryzujące się dużą kongestią ruchu linia notuje duże opóźnienia w sposób nieprzewidywalny i niemożliwy do uwzględnienia w rozkładzie. Efektem tego jest np. fakt, że na ciągu ul. 1 Sierpnia, gdzie linia ta jest linia główną i zapewnia podstawową obsługę komunikacyjną, występują długotrwałe przerwy w kursowaniu, powodujące znaczne trudności dla pasażerów (jedyną alternatywą jest kursująca rzadko linia 306 obsługiwana małymi autobusami). Ponadto proponowane przez nas rozwiązanie pozwoli na lepsze dowiązanie komunikacyjne Bemowa i Woli do Dw. Zachodniego, z pominięciem korkującego się przejazdu w ciągu al. Prymasa Tysiąclecia. Obecne duże wykorzystanie przez pasażerów linii 103 – jedynej obsługującej Dworzec Zachodni i kursującej od strony ul. Tunelowej – potwierdza, że istnieje zapotrzebowanie na dowozy do tego dworca od strony północnej.

W moim mniemaniu los kolejnej dobrej linii na Bemowie przesądzony - oczywiście dostałem przypomnienie o wspaniałym 105 i jego wysokiej częstotliwości.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27499
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 17 cze 2013, 14:41

Dobrej linii? :lol:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ