GĂłrczewska
Moderator: Wiliam
Podejrzewam, że przygotowują skrzyżowanie Lazurowej z Doroszewskiego do ( "częściowego" ) otwarcia ronda. A nagłe zamknięcie Doroszewskiego może wynikać z niewłaściwego obiegu informacji między firmami.
[ Dodano: Pią 31 Maj, 2013 15:05 ]
[ Dodano: Pią 31 Maj, 2013 15:05 ]
No i mamy wytłumaczenie:pawcio pisze:Może pętla nie będzie w pełni otwarta?
http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=3440&l=1Komunikat ztm pisze: Ze względu na ograniczoną przepustowość sygnalizacji świetlnej na lewoskręcie z ul. Górczewskiej w ul. Lazurową, utrzymana zostaje dotychczasowa trasa objazdowa linii 190.
Wydaje mi się, że ta objazdówka 190 będzie obowiązywać do zakończenia robót, a raczej oddania do ruchu całego ronda. ZMID pisze na swoej stronie, że planują się z tym uporać do końca czerwca.
http://www.zmid.waw.pl/index.php?id=24& ... c142ae685c
http://www.zmid.waw.pl/index.php?id=24& ... c142ae685c
szkoda, że nie ma tramwaju na Powstańców Śląskich. wtedy 190 można przetrasować na Człuchowska - Lazurowa - Szeligowska - Połczyńska - KAROLIN, a 112 skrócić do CHOMICZÓWKI. chociaż 190 można już teraz zrobić a ze 112 manewrować jakoś (np. połączyć ze 184, ale trasa jakby przydługa).
Czy numer 02 oznacza plany pozostawienia tego przystanku na stałe (tylko dla jakich linii?), czy to po prostu pomyłka i powinno być standardowe 52?ZTM pisze:Uruchamia się funkcjonowanie przystanków: (...)
AL. OBROŃCÓW GRODNA 02, zlokalizowany przy al. Obrońców Grodna w kierunku zachodnim, bezpośrednio za skrzyżowaniem z ulicą Lazurową, obowiązujący jako warunkowy dla autobusów linii 122, 149, 154 i N45.
02 - stały, obowiązuje dla 122, 149, 154, N45 jako na żądanie (czyli warunkowy )MZ pisze:Czy numer 02 oznacza plany pozostawienia tego przystanku na stałe (tylko dla jakich linii?), czy to po prostu pomyłka i powinno być standardowe 52?ZTM pisze:Uruchamia się funkcjonowanie przystanków: (...)
AL. OBROŃCÓW GRODNA 02, zlokalizowany przy al. Obrońców Grodna w kierunku zachodnim, bezpośrednio za skrzyżowaniem z ulicą Lazurową, obowiązujący jako warunkowy dla autobusów linii 122, 149, 154 i N45.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Chyba nie o to chodziłoTyrystor pisze: 02 - stały, obowiązuje dla 122, 149, 154, N45 jako na żądanie (czyli warunkowy )
Myślę, że żadna linia tamtędy jednak nie będzie jechała regularnie, gdyż nie ma to sensu. Jakie tu mogą być warianty? Albo jakaś podmiejska ze Starego Bemowa do Babic (ale po co?) albo... no właśnie, albo co?!
- Solaris U10
- Posty: 2710
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6963
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Dokładnie tak. Tam jest normalna infrastruktura, więc przystanek nie jest tymczasowy. Tymczasowo to jest tylko uruchomiony, ponieważ normalnie nie ma potrzeby wykorzystywania go.Solaris U10 pisze:Wydaje mi się, że przystanki tymczasowe w stałych (powtarzalnych) lokalizacjach, czyli pewnie niewymagających sporządzania projektu tymczasowej organizacji ruchu, dostają numery z zakresu 0x. Tak było na przykład z przystankami Park Młociński przed uruchomieniem wspólnego biletu na "Ł".
Przyznam szczerze, że nie pamiętam, gdzie była toczona dyskusja od podziale 154, więc wrzucam tu i proszę o ewentualne przeniesienie.
Jakiś cwaniaczek z ZTM odpisał na moje pytanie dotyczące skrócenia 154, gdzie podkreśliłem, iż do Dw. Zachodniego(Jerozolimskie) to musi dojeżdżać, gdyż jest to podstawą tej linii (moim zdaniem).
ODP: Informujemy, że z uwagi na długi przebieg trasy linii 154 i przejazd przez odcinki charakteryzujące się dużą kongestią ruchu linia notuje duże opóźnienia w sposób nieprzewidywalny i niemożliwy do uwzględnienia w rozkładzie. Efektem tego jest np. fakt, że na ciągu ul. 1 Sierpnia, gdzie linia ta jest linia główną i zapewnia podstawową obsługę komunikacyjną, występują długotrwałe przerwy w kursowaniu, powodujące znaczne trudności dla pasażerów (jedyną alternatywą jest kursująca rzadko linia 306 obsługiwana małymi autobusami). Ponadto proponowane przez nas rozwiązanie pozwoli na lepsze dowiązanie komunikacyjne Bemowa i Woli do Dw. Zachodniego, z pominięciem korkującego się przejazdu w ciągu al. Prymasa Tysiąclecia. Obecne duże wykorzystanie przez pasażerów linii 103 â jedynej obsługującej Dworzec Zachodni i kursującej od strony ul. Tunelowej â potwierdza, że istnieje zapotrzebowanie na dowozy do tego dworca od strony północnej.
W moim mniemaniu los kolejnej dobrej linii na Bemowie przesądzony - oczywiście dostałem przypomnienie o wspaniałym 105 i jego wysokiej częstotliwości.
Jakiś cwaniaczek z ZTM odpisał na moje pytanie dotyczące skrócenia 154, gdzie podkreśliłem, iż do Dw. Zachodniego(Jerozolimskie) to musi dojeżdżać, gdyż jest to podstawą tej linii (moim zdaniem).
ODP: Informujemy, że z uwagi na długi przebieg trasy linii 154 i przejazd przez odcinki charakteryzujące się dużą kongestią ruchu linia notuje duże opóźnienia w sposób nieprzewidywalny i niemożliwy do uwzględnienia w rozkładzie. Efektem tego jest np. fakt, że na ciągu ul. 1 Sierpnia, gdzie linia ta jest linia główną i zapewnia podstawową obsługę komunikacyjną, występują długotrwałe przerwy w kursowaniu, powodujące znaczne trudności dla pasażerów (jedyną alternatywą jest kursująca rzadko linia 306 obsługiwana małymi autobusami). Ponadto proponowane przez nas rozwiązanie pozwoli na lepsze dowiązanie komunikacyjne Bemowa i Woli do Dw. Zachodniego, z pominięciem korkującego się przejazdu w ciągu al. Prymasa Tysiąclecia. Obecne duże wykorzystanie przez pasażerów linii 103 â jedynej obsługującej Dworzec Zachodni i kursującej od strony ul. Tunelowej â potwierdza, że istnieje zapotrzebowanie na dowozy do tego dworca od strony północnej.
W moim mniemaniu los kolejnej dobrej linii na Bemowie przesądzony - oczywiście dostałem przypomnienie o wspaniałym 105 i jego wysokiej częstotliwości.