Komunikacja na Targówku

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 cze 2013, 16:42

Serio, chcecie skierować 160 na Okopową? 8-( To najgorszy pomysł jaki może być, to już lepsze jest skierowanie na Znaną czy Nowe Bemowo, przynajmniej wróciłoby 410 w nowej wersji. :razz: Obecna trasa jest bardzo dobra, tylko żeby w DP podbito częstotliwość i poprawili czasy przejazdu to byłoby super. ;-)

patryk148
Posty: 547
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 16 cze 2013, 17:03

to już lepiej od Pl. Grzybowskiego skierować przez Marszałkowską ze zmianą przystanku na Al. Solidarności (METRO RATUSZ). Tam są mniejsze korki.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 cze 2013, 17:16

Odcinek od Feminy na Okopową będzie pokonywany z frekwencją 10% :D To chyba jednak nie najlepszy plan... Kusi natomiast sposób na pożarcie 512.

A w kwestii samej komunikacji na Zaciszu, mam taką oto refleksję:

120 Olesin (Grodzisk) - ... - Kondratowicza - Codzienna - Rolanda - Gilarska - Samarytanka - Jórskiego - ... - Dw. Wschodni
345 Maczka - ... - Łodygowa - Młodzieńcza - Codzienna - Rolanda - Gilarska - Samarytanka - Jórskiego - Radzymińska - Trocka - Targówek

120 jest linią pracującą zazwyczaj odcinkowo, przynajmniej w założeniu, dlatego wydłużenie czasu przejazdu nie powinno odbyć się ze szkodą dla pasażerów z Białołęki (o ile układ postojów na to pozwala - jeśli nie, może warto stworzyć rozkład na nowo, bo to i tak będzie tańsze, niż utrzymywanie 512). Natomiast w celu zwiększenia podaży w szczycie, dodajemy 345, które, z tego co wiem, na Bródno nie jeździ jakieś super zapełnione...

Następnie wszystkie brygady odzyskane z 512 przeznaczamy na podbicie 190 do 5 minut w szczytach i 7-8 poza nimi i w weekendy. Nie dodajemy kolejnej linii, a Codzienna dostaje autobus, który dowozi do urzędu dzielnicy, do Wileńskiego, do centr handlowych i na dworzec kolejowy, więc nie psioczy aż tak bardzo na brak 512. Dodatkowo pomnę, że układ się uczytelnia, ponieważ pozbywamy się odcinka jednokierunkowego.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 17 cze 2013, 0:24

patryk148 pisze:to już lepiej od Pl. Grzybowskiego skierować przez Marszałkowską ze zmianą przystanku na Al. Solidarności (METRO RATUSZ). Tam są mniejsze korki.
To nie będzie przesiadki przy JP2, a jeśli to można pominąć, to po prostu skrócić to do MRA, bez kombinowania.
Ashir pisze:Serio, chcecie skierować 160 na Okopową? 8-( To najgorszy pomysł jaki może być,
Tak, przy czym Okopowa to jedyne sensowne miejsce, gdzie można 160 zakrańcować i nie ładować go w korki. Nie twierdzę, że od Feminy będą do Okopowej jechać tłumy, ale twierdzę, że czas potrzebny na zrobienie kółka będzie krótszy, a i poważniejszych korków się unika. Chociaż wolałbym jednak Esperanto, ekspedycja, ludzkie warunki i pożarcie 512. Lewoskręt z JP2 w Al. Solidarności wygląda na gorszy niż jest w rzeczywistości.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 cze 2013, 0:36

W rzeczywistości wcale nie jest zły, rzeczywiście. Szkoda, że nie można tego zrobić na tej samej trasie w obie strony.

Kracho
Posty: 174
Rejestracja: 17 paź 2007, 11:40
Lokalizacja: BI/WJ

Post autor: Kracho » 17 cze 2013, 11:54

Dlaczego tak nie lubicie 512? Jak na mój łeb pracuje bardzo przyzwoicie. Czy coś czerwonego zamiast 512-ki na Radzymińskiej w waszych wizjach istnieje?

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 17 cze 2013, 11:56

527

Kracho
Posty: 174
Rejestracja: 17 paź 2007, 11:40
Lokalizacja: BI/WJ

Post autor: Kracho » 17 cze 2013, 12:28

527 ma iść precz z ciągu Radzymińska - al. Solidarności po skończeniu centralnego odcinka M2. Ma wrócić na most Gdański, o co wnioskuje większość forumowiczów. Wiecie, sloty na W-Z, dłuższy wariant trasy 527, wrodzona lub nabyta niechęć do Zielonej Białołęki i takie tam.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 cze 2013, 12:33

Wnioski forumowiczów swoje, a ZTM swoje, jak widać. Także szczerze wątpię, żeby można było z całą pewnością określić, co z nim będzie po otwarciu metra.

Kracho
Posty: 174
Rejestracja: 17 paź 2007, 11:40
Lokalizacja: BI/WJ

Post autor: Kracho » 17 cze 2013, 12:51

Ale my nie dyskutujemy tutaj jak to widzi ZTM, tylko jak to widzą forumowicze zgodnie z ich wizją zoptymalizowania działania komunikacji.
Póki co to wnioski z tej dyskusji mam następujące:
- 527 - wywalić z Radzymińskiej, argumenty więkości forumowiczów podałem 2 posty wyżej. Z resztą sąd nad zasadniością tej linii w obecnym kształcie odbył się z rok temu w temacie "Komunikacja miejska na Zielonej Białołęce", szyderczo oznaczonym na zielono. Wyrok był jednoznaczny.
- 512 - skazać na pożarcie, brygady przerzucić na inne linie.
- nie zauważyłem by ktoś na tę trasę planował wrzucić jakiegoś czerwońca.

Czyli Radzymińska zostaje bez linii przyspieszonej. Zostaje zajebiście częste 190, ale za to stające co 300-500 metrów. A szkoda, bo wymiany pasażerskie na przystankach pomijanych przez czerwońce są znikome, a oszczędność czasu przejazdu przy pominięciu pewnych przystanków wyraźnie zauważalna.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 17 cze 2013, 12:54

Kracho pisze:- 527 - wywalić z Radzymińskiej, argumenty więkości forumowiczów podałem 2 posty wyżej. Z resztą sąd nad zasadniością tej linii w obecnym kształcie odbył się z rok temu w temacie "Komunikacja miejska na Zielonej Białołęce", szyderczo oznaczonym na zielono. Wyrok był jednoznaczny.
Ja wiem, że jest upalnie. Ja wiem, że niektórym upał może zaszkodzić, ale - proszę - nie bredź. Derby nie dadzą się wpieprzyć w korki. W sumie - ile czasu 527 śmigało sobie św. Wincentego do Gdańskiego, czy gdzie ono tam jeździło? :>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 cze 2013, 12:56

Ciekawe tylko, czy Derby są świadome, że po otwarciu M2C nic oprócz 190 przez Wileński raczej nie przejedzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 17 cze 2013, 12:58

Nie są, dlatego będą stali murem za obecnym kształtem linii 527. Organizator zrobi swoje, a potem: "Na wniosek pasażerów dzielnicy Białołęka..." :)

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 17 cze 2013, 13:34

W sumie - ile czasu 527 śmigało sobie św. Wincentego do Gdańskiego, czy gdzie ono tam jeździło?
Od utworzenia linii w 2007 jeździło św. Wincentego, Kondratowicza i Malborską, a potem w 2009 jak zaczęto rozbudowę Malborskiej to poprowadzono z Wincentego w Głębocką i tak zostało. Potem śmigało Śląsko-Dąbrowskim na Esperanto i Okopową, a jakoś w połowie 2012 znowu puścili Wincentego-Głębocka i Gdańskim aż w końcu we wrześniu zmienili kraniec na Ratusz.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
m72
(mateusz72)
Posty: 1780
Rejestracja: 17 mar 2006, 19:46
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: m72 » 17 cze 2013, 18:35

Szeregowy_Równoległy pisze:Argumenty, że babcie jeżdżą pod Mirowską też są z dupy.
A kto mówi o babciach?
Z rana całe rzesze ludzi jadą do biurowców z JP2.
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.

ODPOWIEDZ