![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
![:razz: :razz:](./images/smilies/icon_razz.gif)
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: Wiliam
To nie będzie przesiadki przy JP2, a jeśli to można pominąć, to po prostu skrócić to do MRA, bez kombinowania.patryk148 pisze:to już lepiej od Pl. Grzybowskiego skierować przez Marszałkowską ze zmianą przystanku na Al. Solidarności (METRO RATUSZ). Tam są mniejsze korki.
Tak, przy czym Okopowa to jedyne sensowne miejsce, gdzie można 160 zakrańcować i nie ładować go w korki. Nie twierdzę, że od Feminy będą do Okopowej jechać tłumy, ale twierdzę, że czas potrzebny na zrobienie kółka będzie krótszy, a i poważniejszych korków się unika. Chociaż wolałbym jednak Esperanto, ekspedycja, ludzkie warunki i pożarcie 512. Lewoskręt z JP2 w Al. Solidarności wygląda na gorszy niż jest w rzeczywistości.Ashir pisze:Serio, chcecie skierować 160 na Okopową?To najgorszy pomysł jaki może być,
Ja wiem, że jest upalnie. Ja wiem, że niektórym upał może zaszkodzić, ale - proszę - nie bredź. Derby nie dadzą się wpieprzyć w korki. W sumie - ile czasu 527 śmigało sobie św. Wincentego do Gdańskiego, czy gdzie ono tam jeździło?Kracho pisze:- 527 - wywalić z Radzymińskiej, argumenty więkości forumowiczów podałem 2 posty wyżej. Z resztą sąd nad zasadniością tej linii w obecnym kształcie odbył się z rok temu w temacie "Komunikacja miejska na Zielonej Białołęce", szyderczo oznaczonym na zielono. Wyrok był jednoznaczny.
Od utworzenia linii w 2007 jeździło św. Wincentego, Kondratowicza i Malborską, a potem w 2009 jak zaczęto rozbudowę Malborskiej to poprowadzono z Wincentego w Głębocką i tak zostało. Potem śmigało Śląsko-Dąbrowskim na Esperanto i Okopową, a jakoś w połowie 2012 znowu puścili Wincentego-Głębocka i Gdańskim aż w końcu we wrześniu zmienili kraniec na Ratusz.W sumie - ile czasu 527 śmigało sobie św. Wincentego do Gdańskiego, czy gdzie ono tam jeździło?
A kto mówi o babciach?Szeregowy_Równoległy pisze:Argumenty, że babcie jeżdżą pod Mirowską też są z dupy.