Tramwaje po otwarciu centralnego ogryzka M2

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 11 sie 2013, 15:54

1. Możliwie długie zastępstwo za 509 (wymiany w 509 na odcinku Waszyngtona - Żerań są wysokie - dotyczą większości pasażerów. Do dwóch przesiadek nie będzie zmuszonych wiele osób (tylko te jadące z odcinka Gocław - Waszyngtona na odcinek Żerań - Nowodwory).
Coś takiego odpada, ponieważ Żerań ma ograniczoną dostępność. A takie 509 zabierałoby pasażeró 516.
509 i 516 w takiej sytuacji nie miałoby racji bytu obok siebie. Co jednak z rondem Starzyńskiego, na którym przesiada się do tramwajów sporo pasażerów 509?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 sie 2013, 16:17

Dantte pisze:jeśli do Daszyńskiego pojedzie 191
...które dojedzie tam puste, bo najdalej na Zawiszaku ludzie wysiądą.
Dantte pisze:zrobi się coś ze 105/109
No skracanie 109 do Daszyńskiego tylko tej linii zaszkodzi, bo dojazd z przesiadką do Centrum wyjdzie dłużej, niż obecnie bezpośrednio 109. Za krótki odcinek.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 11 sie 2013, 18:11

Wolfchen pisze:...które dojedzie tam puste, bo najdalej na Zawiszaku ludzie wysiądą.
Masz jakąś szklaną kulę? :> Zwłaszcza, że ludzie bywają skłonni do nadkładania drogi, byle jechać M1 - czemu ma tak nie być z M2C?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sie 2013, 18:15

Bo 10 dodatkowych minut stania w korku zarżnie wszelką atrakcyjność tego dojazdu?

[ Dodano: Nie 11 Sie, 2013 18:16 ]
MichalJ pisze:Ale ludzie jeżdżą wz docelowo do strefy dojścia, czy może jednak na przesiadkę?
Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie, ale skąd pewność, że na W-Z udział przesiadkowiczów jest tak dużo większy, niż na Alejach?
Jerozolimskie - metro:
695 m (R. Daszyńskiego - pl. Zawiszy)
655 m (R. ONZ - R. niegierka)
640 m (Świętokrzyska - Patelnia)
615 m (Świętokrzyska - Palma)
750 m (Zajęcza - plateau Poniatowskiego)

W-Z - metro:
805 m (Kercelak - R.Daszyńskiego)
1035 m (ONZ - Femina)
1125 m (Solidarności - Świętokrzyska)
1560 m (Stare Miasto - Zajęcza)
Taak, M2 jest "dokładnie pośrodku"... tak jak 25 było "2x wolniejsze" od 517.
695:805 = 1:1,16
640:1035 = 1:1,62
615:1125 = 1:1,83
750:1560 = 1:2,08
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 11 sie 2013, 18:26

Mówiło się o buspasie, który w takim układzie nie byłby taki głupi.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 sie 2013, 18:34

JacekM pisze:Masz jakąś szklaną kulę? :>
Niekoniecznie, bardziej głośno myślę ;)
JacekM pisze:Zwłaszcza, że ludzie bywają skłonni do nadkładania drogi, byle jechać M1 - czemu ma tak nie być z M2C?
Zależy, kto i gdzie chce tą 191 dojechać. Jesli chce się przesiadać na tramwaj, nie wsiądzie w M2.

Ponadto, czas dojazdu na Daszyniaka, dojścia do stacji metra i oczekiwanie na skład (częstotliwość planowana to 10 minut OIDP) nie bardzo kwalifikuje do korzystania z ogryzka nawet na dojazd do obiektów w strefie dojścia po lewej stronie Wisły... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 sie 2013, 18:36

Nie wiem, jaki jest udział przesiadek. Wiem, że do M1 i do tramwajów w ciągach NS z Wileniaka jedzie się WZ, nie Zieleniecką. I że ten ruch w znacznej mierze przesiądzie się do M2 (chociaż wiele szybciej niż tramem nie będzie).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sie 2013, 20:47

Dlatego poleci kilkadziesiąt kursów autobusów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 11 sie 2013, 20:47

Wolfchen pisze:częstotliwość planowana to 10 minut OIDP
Serio? #-o Może ktoś potwierdzić/zdementować?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 sie 2013, 17:28

Na "Autobusie Czerwonym" wiadomym pojawił się autorski pomysł na tramwaje po otwarciu M2c. Jest nienajlepszy i traktuję go raczej w charakterze ciekawostki i pogoni za konikami Redaktora (typu uruchamianie AWF chyba tylko po to, by "nie skasowali", słabe 17 na Tarchomin, 27 wydłużone na Metro Młociny ale z Cm. Wolskiego ORAZ z zawijasem przez R. Daszyńskiego, walka z tramwajami na Jagiellońskiej c.d., przywrócenie starego 26 choć wiadomo już dziś, że nie jest to potrzebne itd.) ale gwoli ścisłości informuję. Bez linkowania oraz - jako, że Agora - bez cytowania.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 sie 2013, 18:08

Czy mógłbyś uzasadnić, dlaczego, Twoim zdaniem, powrót 26 na Wiatrak jest "niepotrzebne"?

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 18 sie 2013, 18:10

Dwa potoki scalone w jeden. Można to załatwić na przykład silną 3 + np. 6.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Autobus Czerwon
Posty: 4327
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 18 sie 2013, 18:23

Pomysł z likwidacją 18 i puszczeniem 14 na Wyścigi kiedy będzie już kraniec na alei Wyzwolenia to zdecydowanie zły pomysł. Poza tym gdzie oni chcą zakrańcować cokolwiek tramwajowego przy Metrze Ratusz? (I nadal sobie nie wyobrażam sobie jak oni chcą ludzi z trójskładu 105na na 31 władować do prawie dwa razy mniejszego Jazza...

Georg
Posty: 6338
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 sie 2013, 18:34

Os0 pisze:Dwa potoki scalone w jeden. Można to załatwić na przykład silną 3 + np. 6.
I pozostawisz 226? Czy z założenia wszyscy mają wysiąść przy Dw. Wileńskim i przesiąść się w metro?

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 18 sie 2013, 18:38

226 zapełnia i opróżnia się przy skręcie w Jagiellońską. Jak ktoś chce jechać na trasę W-Z z Grochowa, to może się przesiąść na Wileńskim.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

ODPOWIEDZ