Usprawnienia komunikacyjne

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 04 sty 2006, 21:21

To faktycznie,dużo się naremontują... :-?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 04 sty 2006, 21:39

Troche tego jest. Odcinek od Złotej do wyjazdu z Centralnego.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 05 sty 2006, 8:30

:arrow: No to rzeczywiście będzie to kosmicznie wyglądało. Tak jakby miasto nie mogło w tym samym czasie wyremontować również reszty nawierzchni. Prowadzą remonty znacznie równiejszych ulic w innych dzielnicach, a tutaj same "góry i doliny". A przy okazji: czy można na Emilii Plater położyć nakładkę asfaltową, czy na przykład naczelny architekt miasta lub ktoś inny domaga się, żeby nadal tam była "zabytkowa" kostka?

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 05 sty 2006, 11:50

Przypomniało mi się coś jeszcze. Generalny remont Emilii Plater na odcinku Świętokrzyska - al. Jerozolismkie odbędzie się po wybudowaniu parkingu podziemnego.
Ale prosze się nie bać. To było powiedziane ładnych parę lat temu. :D

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 05 sty 2006, 11:56

Plesim pisze:Ale prosze się nie bać.
:arrow: Chyba raczej nie mieć złudnych nadziei na uporządkowanie centrum miasta...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 sty 2006, 11:39

Nie jestem pewien, czy należy tworzyć nowe miejsca postojowe w śrómieściu... teoretycznie, parking podziemny powinien oznaczać likwidację pewnej liczby miejsc na powierzchni (najlepiej większej od liczby miejsc na tym parkingu), ale wszyscy wiemy, jak wygląda parkowanie nielegalne. Co gorsza, jak jest bilecik za parkowanie, to SM nie reaguje w kwestii legalności...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 06 sty 2006, 20:17

MZ pisze::arrow: No to rzeczywiście będzie to kosmicznie wyglądało. Tak jakby miasto nie mogło w tym samym czasie wyremontować również reszty nawierzchni.
Może będzie jak w przyapdku kawałka ul. Słowackiego? Tu też nowa jezdnia została wykonana na terenie zajętym przy budowie stacji. Dopiero potem ZDM poszedł do głowy po artykułach w prasie.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 08 sty 2006, 13:22

:arrow: Przypuszczam, że Emilii Plater już dawno byłaby wyremontowana, tylko zapewne jak zwykle trzeba czekać na ustalenie planów zabudowy okolic Pałacu Kultury, żeby potem nie przebudowywać jezdni zaraz po jej remoncie. Tylko takie coś może trwać latami...

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 11 sty 2006, 12:15

inż. Glonojad pisze:Nie jestem pewien, czy należy tworzyć nowe miejsca postojowe w śrómieściu... teoretycznie, parking podziemny powinien oznaczać likwidację pewnej liczby miejsc na powierzchni (najlepiej większej od liczby miejsc na tym parkingu), ale wszyscy wiemy, jak wygląda parkowanie nielegalne. Co gorsza, jak jest bilecik za parkowanie, to SM nie reaguje w kwestii legalności...
=D> Wielkie brawa za pierwszą część postu. Miejsc parkingowych powinno raczej ubywać w centrum, podobnie jak nie powinno się usprawniać dojazdu kołowego do Śródmieścia (np za pomocą szalonego pomysłu budowania estakad w ciągach prowadzących ruch do centrum, poszerzania doń wlotów etc). Ludzi trzeba zniechęcać do wjeźdżania samochodami osobowymi do Śródmieścia!
Natomiast jeśli chodzi o SM, to mam do powiedzenia mniej więcej tyle: &*%SHDFK#*&#$%*EJDSJHI#$%*#$%& JWE$#%^$%*^R*#$%&#$(%#$%*#$%#*$%(piiiip)**%&$%*&&*#&#*#$&%#$*%^$&*$(^* (piiip) (piiiiiiip)!
To jest chyba najbardziej nieefektywna i zbędna instytucja w mieście. A pomyśleć, jak mogłaby być pożyteczna #-o

Brzydal
Posty: 143
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:18

Post autor: Brzydal » 11 sty 2006, 14:47

Ludzi trzeba zniechęcać do wjeźdżania samochodami osobowymi do Śródmieścia!
Tak kosmiczna bzdura mogła się narodzić chyba tylko w Polsze.....

Aby ktoś naiwny nie wziął sobię tego do serca, pozwolę sobie poprawić powyższe zdanie. I tak, powinno być: "ludzi trzeba zachęcić do rezygnacji z samochodów sprawnym i wygodnym transportem publicznym".
Takowego w Warszawie nie ma. I od tego trzeba zacząć !!!!!!!!

Natomiast w pełni zgadzam się do straży miejskiej. W obecnym kształcie jest do natychmaistowej likwidacji - jej pracownicy nie robią tak naprawdę NIC.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 11 sty 2006, 15:02

Brzydal pisze:
Ludzi trzeba zniechęcać do wjeźdżania samochodami osobowymi do Śródmieścia!
Tak kosmiczna bzdura mogła się narodzić chyba tylko w Polsze.....

Aby ktoś naiwny nie wziął sobię tego do serca, pozwolę sobie poprawić powyższe zdanie. I tak, powinno być: "ludzi trzeba zachęcić do rezygnacji z samochodów sprawnym i wygodnym transportem publicznym".
Takowego w Warszawie nie ma. I od tego trzeba zacząć !!!!!!!!
To co piszesz, to jest kwestia semantyki. Wykorzystywana najczęściej przez różnorakich krzykaczy do torpedowania spraw naprawdę istotnych :wink: Jak to zwał, tak zwał, ważny jest oczekiwany efekt: mniej samochodów osobowych w centrum. I powiem szczerze, wisi mi osobiście, jakimi metodami zostanie to osiągnięte :!:
A na marginesie dodam, że oczywiście transport zbiorowy nieco kuleje w Warszawie. Ale jak słyszę od wyfiokowanej paniusi, wiozącej do biura swój majestat swym autem, a mieszkającej w okolicy, w której rano bus do centrum podjeżdża średnio co 3 minuty, że "na autobus to nie chce jej się czekać 40 minut", zastanawiam się, na ile jakość transportu zbiorowego w Warszawie jest po prostu zwykłym wytrychem i pretekstem, żeby dupy z samochodu nie wysadzić (to mieszkańcy), a problemem wogóle się nie zajmować (to władze) :D

kam
Posty: 112
Rejestracja: 16 gru 2005, 20:44

Post autor: kam » 11 sty 2006, 15:13

A może problem jest gdzie indziej i trzeba znaleźć odpowiedź na pytanie dlaczego taki właśnie obraz komunikacji publicznej funkcjonuje i co można zrobić, żeby to zmienić?

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 11 sty 2006, 17:42

dennis pisze: I powiem szczerze, wisi mi osobiście, jakimi metodami zostanie to osiągnięte :!:
A mnie zdecydowanie nie wisi.
TAK, nalezy zachęcac do KM ale absolutnie nie zmuszać.
a)gdyby zmusic ludzi aby przesiedli się z samochodow do autobusow i tramwajow to po prostu by się tam nie pomieścili.
b)jak zachecić kogoś aby przesiadl się z cieplego samochodu do zimnego ikarusa lub lodowatej 13N?

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 12 sty 2006, 1:33

W 13N w pierwszym wagonie grzeją 8-)
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 12 sty 2006, 8:48

Karol pisze:W 13N w pierwszym wagonie grzeją 8-)
e-e w parówach nie ma ogrzewania, jest co prawda kanał łączący z elektryką, ale daje to tyle co nic
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

ODPOWIEDZ