MAN NG313 vs Solaris Urbino 18

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Który lepszy

MAN NG313
103
54%
Solaris Urbino 18
88
46%
 
Liczba głosów: 191

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 10 wrz 2006, 9:57

Hm... może SU12 są bardziej odporne na "naprawianie młotkiem"... To by była całkiem niezła wymówka dla MAN-a
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Misiek_Krakow
Posty: 7
Rejestracja: 10 wrz 2006, 9:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Misiek_Krakow » 10 wrz 2006, 10:02

jacek2357 pisze:Hm... może SU12 są bardziej odporne na "naprawianie młotkiem"... To by była całkiem niezła wymówka dla MAN-a
Też mi podobna myśl przemknęła między uszami :)

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 20 wrz 2006, 19:37

Oczywiście Solaris jest lepszy. Wygodniejszy, nie jest tak gorąco, jak w Manie, szczególnie na tylniej galerii (w Manie koszmar), działają prawidłowo wyświetlacze wewnętrzne (w Manie pokazują tylko linię i kierunek jazdy).
No i nie wypadają szyby #-o
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 20 wrz 2006, 20:55

Stań sobie w Solarisie z tyłu koło wieży to zobaczysz gdzie jest cieplej.
Gdy podjadą na przystanek 2 autobusy to wybiorę z pewnością Mana.

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 20 wrz 2006, 21:04

Mario pisze:działają prawidłowo wyświetlacze wewnętrzne (w Manie pokazują tylko linię i kierunek jazdy).
Ty tylko kwestia czasu i będzie tak jak w Manach.

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 20 wrz 2006, 21:06

Mario pisze:działają prawidłowo wyświetlacze wewnętrzne (w Manie pokazują tylko linię i kierunek jazdy).
Od kiedy to w MAN-ie NG313 (MZA) pokazują tylko linię i kierunek jazdy? Jeśli chodzi o ITS, to rzeczywiście na 195 pokazują tylko nr linii i kierunek jazdy(oraz datę i godzinę), ale być może spowodowane jest to zmienioną trasą tejże linii. Nie wiem jak sytuacja wygląda w 509 i 510.

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 20 wrz 2006, 22:53

fraktal pisze:Od kiedy to w MAN-ie NG313 (MZA) pokazują tylko linię i kierunek jazdy?
W wielu Manach wyświetlacze wewnętrzne nie działają poprawnie.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7770
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 20 wrz 2006, 22:55

Jamnik pisze:
fraktal pisze:Od kiedy to w MAN-ie NG313 (MZA) pokazują tylko linię i kierunek jazdy?
W wielu Manach wyświetlacze wewnętrzne nie działają poprawnie.
i gniotach i solarisach i neoplanach i odkurzaczach ;-)

jest to problem z R&G, dziś m.in. na 7901 na 122.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 21 wrz 2006, 12:47

Z niektórych Kleszczowych Neoplanów ostatnio wewnętrzne wyświetlacze R&G zniknęły zupełnie - nie wiem, czy chwilowo (np. z powodu awarii), czy na stałe.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 21 wrz 2006, 14:54

fraktal pisze:Od kiedy to w MAN-ie NG313 (MZA) pokazują tylko linię i kierunek jazdy? Jeśli chodzi o ITS, to rzeczywiście na 195 pokazują tylko nr linii i kierunek jazdy(oraz datę i godzinę), ale być może spowodowane jest to zmienioną trasą tejże linii. Nie wiem jak sytuacja wygląda w 509 i 510.
Sytuacja jest taka sama. Tylko nr linii i kierunek.
Rosa pisze:Stań sobie w Solarisie z tyłu koło wieży to zobaczysz gdzie jest cieplej.
Oczywiście w Manie.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 29 sty 2007, 16:48

Nie mogę znaleźć na stronie Przegubowca, a i na stronach producentów nie widzę... Jaka jest masa MANa NG313 i Solarisa U18?

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 29 sty 2007, 16:56

hafilip84 pisze:Nie mogę znaleźć na stronie Przegubowca, a i na stronach producentów nie widzę... Jaka jest masa MANa NG313 i Solarisa U18?
:arrow: Poszukaj tutaj: http://www.infobus.com.pl/busbaza.php#autobusy+miejskie .

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 29 sty 2007, 18:04

Ja się narazie nie wypowiadam MAN ma prawie 6 lat a SOLARIS prawie 2 .
Ale załużmy taką teze MAN ng 313 a su15 z tego samego roku 2001 lub 2002 to niebo a ziemia na korzyść MANA . Samo zawieszenie , elektronika , silnik , skrzynia w Suce to porażka .[/center]
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 29 sty 2007, 18:45

MZ pisze:Poszukaj tutaj:
Dzięki... oba po około 28t :)

Jacek Pudło
Posty: 62
Rejestracja: 11 maja 2006, 21:26
Lokalizacja: Lublin & Warszawa
Kontakt:

Post autor: Jacek Pudło » 29 sty 2007, 19:31

28 ton to masa całkowita, z pełnym obciążeniem. Bez niego powinna ona wynieść około 15 ton.

ODPOWIEDZ