[ Dodano: Sob 28 Wrz, 2013 12:25 ]
Tam jest w miarę blisko. Poza tym jest duża szansa, że akurat mam jednoperonową przesiadkę. Z pociągu i tak, i tak mam daleko.adner pisze:Tych z bieganiem po przejściach podziemnych?
Moderator: Wiliam
Tam jest w miarę blisko. Poza tym jest duża szansa, że akurat mam jednoperonową przesiadkę. Z pociągu i tak, i tak mam daleko.adner pisze:Tych z bieganiem po przejściach podziemnych?
chyba, że wybory wygra Janusz K.-M.emyl pisze: Ursus miał, ma i będzie zawsze miał dojazd do Centrum w postaci połączenia kolejowego.
[url=http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=3948&l=1]ZTM[/url] pisze:Zmiana tras linii 177, 194 i 206 w związku z otwarciem kolejnego odcinka ul. Nowolazurowej
od 12.10.2013 (sobota)
W związku z planowanym otwarciem ul. Nowolazurowej na odcinku od ul. Traktorzystów do ul. Chrościckiego od dnia 12.10.2013 r. od początku kursowania wprowadza się następujące zmiany tras:
wydłużenie trasy linii 177:P+R AL. KRAKOWSKA – … – Posag 7 Panien – Szamoty – Traktorzystów – URSUS-RATUSZ
skierowanie linii 194 w obu kierunkach przez ul. Nowolazurową: PKP GOŁĄBKI – … – Traktorzystów – Nowolazurowa – Chrościckiego – … – CM. WOLSKI,
skierowanie linii 206 w obu kierunkach przez ul. Nowolazurową: WKD OPACZ – … – Traktorzystów – Nowolazurowa – Chrościckiego – … – ODOLANY.
W związku z powyższymi zmianami wprowadzane są następujące zmiany przystankowe:
Likwidacji ulegają przystanki:
NOWE WŁOCHY 02
NOWE WŁOCHY 53
OBYWATELSKA 51
Przystanki BONY 01 i 02 dla linii 177 będą obowiązywać jako warunkowe,
Przystanki ZAJEZDNIA URSUS PŁN. dla linii 177 będą obowiązywać jako warunkowe,
Przywraca się funkcjonowanie przystanków PKP URSUS PŁN. 01 i 02. Przystanki tej dla linii 177 będą obowiązywać jako warunkowe.
Przywraca się funkcjonowanie przystanku NOWE WŁOCHY 03 w nowym miejscu. Przystanek zlokalizowany jest na ul. Chrościckiego bezpośrednio za skrzyżowaniem z ul. Nowolazurową w stronę ul. Obywatelskiej. Przystanek ten będzie funkcjonował jako stały dla linii 194 i 206.
Uruchamia się nowe przystanki na trasie linii 177:
POSAG 7 PANIEN 03, zlokalizowany na ul. Czerwona Droga bezpośrednio za skrzyżowaniem z ul. Gierdziejewskiego w stronę ul. Orłów Piastowskich. Przystanek będzie funkcjonował jako warunkowy.
POSAG 7 PANIEN 04 zlokalizowany na ul. Posag 7 Panien bezpośrednio za skrzyżowaniem z ul. Gierdziejewskiego w stronę ul. Szamoty.Przystanek będzie funkcjonował jako warunkowy.
URSUS-RATUSZ 07 zlokalizowany na ul. Szamoty za skrzyżowaniem z ul. Traktorzystów w stronę stacji PKP Ursus Płn. Przystanek będzie funkcjonował jako warunkowy.
URSUS-RATUSZ 08 zlokalizowany na ul. Szamoty przed skrzyżowaniem z ul. Traktorzystów w stronę ul. Traktorzystów. Przystanek będzie funkcjonował jako warunkowy.
Uruchamia się nowe przystanki na trasie linii 194 oraz 206:
URSUS-RATUSZ 06 zlokalizowany na ul. Nowolazurowej za skrzyżowaniem z ul. Traktorzystów w stronę stacji PKP Ursus Płn. Przystanek będzie funkcjonował jako warunkowy dla obu linii.
PKP URSUS PŁN. 03 zlokalizowany na ul. Nowolazurowej w sąsiedztwie stacji kolejowej PKP Ursus Płn. w stronę skrzyżowania z ul. Traktorzystów. Przystanek będzie funkcjonował jako warunkowy dla obu linii.
PKP URSUS PŁN. 04 zlokalizowany na ul. Nowolazurowej w sąsiedztwie stacji kolejowej PKP Ursus Płn. w stronę skrzyżowania z ul. Chrościckiego. Przystanek będzie funkcjonował jako warunkowy dla obu linii.
NOWE WŁOCHY 05 zlokalizowany na ul. Nowolazurowej bezpośrednio za skrzyżowaniem z ul. Chrościckiego w stronę stacji kolejowej PKP Ursus Płn. Przystanek będzie funkcjonował jako stały dla obu linii.
Wiele to się nie stało. 177 wraca ze skrócenia, spowodowanego zamknięciem Szamotów, a 194 i 206 z Obywatelskiej przekładają się na równoległą Nowolazurową (a jakaś nazwa kiedy?). Oczywiste minimum.winnux8 pisze:No i stało się
Fatalna infrastruktura jest też na przystanku Centrum i Dw. Centralny. A ile osób się tam przesiada.empi pisze:- Fatalna infrastruktura przystanku kolejowego Warszawa Ursus, utrudniająca korzystanie osobom z trudnościami w poruszaniu.
A obecne 521 to nie jest tylko etap przejściowy? Najpierw pocięcie częstotliwości, potem zmiana podstawowego krańca ze Szczęśliwic na Wiatraczną, a potem pocięcie częstotliwości i godzin kursowania. Koniec końców linię czeka likwidacja i to już niedługo. Kto będzie czekał na autobus 30 minut po południu mając co 2 minuty tramwaje? Pytanie: czy obrona 517 będzie tak samo silna, jak 521 i linię będzie można urżnąć od razu, czy podcinając częstotliwość i godziny kursowania zniechęcić pasażerów do jazdy i dopiero zlikwidować?empi pisze:Obawiam się, że urzędnicy nie będą mieli odwagi przepchnąć decyzji o likwidacji, co zaskutkuje wariantem znanym z 521.