Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota
Moderator: Wiliam
Chyba warto założyć nowy wątek w tym temacie, bo zmiany mogą dotknąć nie tylko Tarchomina, ale i Bródna, Nieporętu, Legionowa itd, itd. Pierwsza runda zamknięć już w najbliższy piątek: http://www.infoulice.um.warszawa.pl/ind ... ad&co=1281 . Zmiany w pierwszej kolejności muszą dotknąć linii 186, 511, 518, 705, 735. Jakieś pomysły?
I od razu takie pytanie odnośnie drugich zamknięć (od 8 listopada) - czy ja dobrze widzę, że ze schematów wynika brak możliwości wjazdu na most z bocznej jezdni Trasy Toruńskiej? To by oznaczało brak możliwości wjazdu na most przy wjeździe na TT z ul. Wysockiego i Marywilskiej, jak również trochę komplikacji przystankowych.
Loteria - albo przez Marywilską albo przez most Północny.
Obstawiam, że 705 i 735 pojadą przez Marywilską. 511 - przez Północny, tylko dokąd? Chyba na Młociny, bo na Marymont będzie bez sensu.
518 chyba tylko przez most Gdański i z podjazdem do Dw. Gdańskiego, bo inaczej Konwaliowa w ogóle zostanie bez dojazdu do metra. Czy przy DWG da się zrobić obertasa (przyst. DWG 04, zawrotka i wyjazd albo Dawidowskiego albo Międzyparkową)?
Zagwozdka jest z 186, ale chyba najlogiczniejsze będzie przez most Północny i (zakorkowaną) Wisłostradę do trasy AK, bo wpychanie tej linii na Marywilską (która będzie zapchana na maksa) uziemi ją na amen.
Obstawiam, że 705 i 735 pojadą przez Marywilską. 511 - przez Północny, tylko dokąd? Chyba na Młociny, bo na Marymont będzie bez sensu.
518 chyba tylko przez most Gdański i z podjazdem do Dw. Gdańskiego, bo inaczej Konwaliowa w ogóle zostanie bez dojazdu do metra. Czy przy DWG da się zrobić obertasa (przyst. DWG 04, zawrotka i wyjazd albo Dawidowskiego albo Międzyparkową)?
Zagwozdka jest z 186, ale chyba najlogiczniejsze będzie przez most Północny i (zakorkowaną) Wisłostradę do trasy AK, bo wpychanie tej linii na Marywilską (która będzie zapchana na maksa) uziemi ją na amen.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Po kolei: 705 i 735 przez Marywilską, ale tak, jak pisałem - nie wiem czy nie tylko do 8 listopada. 518 - zawrotka od Gdańskiego pierwsza możliwa jest przy przyst. Baseny Inflancka. Ciekawe czy tylko komuś nie wpadnie do głowy wariant z jazdą przez Północny i Wisłostradę do Krasińskiego. Dla 186 faktycznie innej opcji nie widzę. Ogólnie naprawdę najmarniej to wszystko wygląda dla Konwaliowej - przydałoby się naprawdę coś z Bródna/Żerania FSO przez Północny do metra...Mario pisze:Loteria - albo przez Marywilską albo przez most Północny.
Obstawiam, że 705 i 735 pojadą przez Marywilską. 511 - przez Północny, tylko dokąd? Chyba na Młociny, bo na Marymont będzie bez sensu.
518 chyba tylko przez most Gdański i z podjazdem do Dw. Gdańskiego, bo inaczej Konwaliowa w ogóle zostanie bez dojazdu do metra. Czy przy DWG da się zrobić obertasa (przyst. DWG 04, zawrotka i wyjazd albo Dawidowskiego albo Międzyparkową)?
Zagwozdka jest z 186, ale chyba najlogiczniejsze będzie przez most Północny i (zakorkowaną) Wisłostradę do trasy AK, bo wpychanie tej linii na Marywilską (która będzie zapchana na maksa) uziemi ją na amen.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7825
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
To nie ta rewolucja.Tranzystor pisze:Akurat te można byłoby wreszcie skierować na Andersa i prosto przez Pl.Wilsona.Mario pisze:Nie zapominajmy jeszcze o nocnikach: N13i N63. Te chyba z konieczności przeprowadzą się na Marywilską...
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Gdzieś już ten pomysł był:Mario pisze:Nie zapominajmy jeszcze o nocnikach: N13 i N63. Te chyba z konieczności przeprowadzą się na Marywilską...
N13/63:
Dw. Centralny - Al. Jana Pawła II - Popiełuszki - Krasińskiego - Pl. Wilsona - Mickiewicza - Klaudyny - Podleśna - Marymoncka - Sokratesa - Kasprowicza - TMP - Modlińska - Światowida... Nowodwory/Os. Jagiellońska
N46 kassung.
A może 511 podzielić na dwie linie? Jedną część do Żerania, a drugą do Młocin? Pierwsza opcja byłaby dobra ze względu na brak konieczności przepychania się przez mosty (dogodna przesiadka do tramwaju). Druga natomiast zapewni bezpośredni dojazd do metra.