Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1863
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 16 paź 2013, 15:44

Chyba warto założyć nowy wątek w tym temacie, bo zmiany mogą dotknąć nie tylko Tarchomina, ale i Bródna, Nieporętu, Legionowa itd, itd. Pierwsza runda zamknięć już w najbliższy piątek: http://www.infoulice.um.warszawa.pl/ind ... ad&co=1281 . Zmiany w pierwszej kolejności muszą dotknąć linii 186, 511, 518, 705, 735. Jakieś pomysły? :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 paź 2013, 15:56

Dwójkę wzmocnić/rozszerzyć. :)

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1863
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 16 paź 2013, 15:58

I od razu takie pytanie odnośnie drugich zamknięć (od 8 listopada) - czy ja dobrze widzę, że ze schematów wynika brak możliwości wjazdu na most z bocznej jezdni Trasy Toruńskiej? To by oznaczało brak możliwości wjazdu na most przy wjeździe na TT z ul. Wysockiego i Marywilskiej, jak również trochę komplikacji przystankowych.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 16:07

Loteria - albo przez Marywilską albo przez most Północny.
Obstawiam, że 705 i 735 pojadą przez Marywilską. 511 - przez Północny, tylko dokąd? Chyba na Młociny, bo na Marymont będzie bez sensu.
518 chyba tylko przez most Gdański i z podjazdem do Dw. Gdańskiego, bo inaczej Konwaliowa w ogóle zostanie bez dojazdu do metra. Czy przy DWG da się zrobić obertasa (przyst. DWG 04, zawrotka i wyjazd albo Dawidowskiego albo Międzyparkową)?
Zagwozdka jest z 186, ale chyba najlogiczniejsze będzie przez most Północny i (zakorkowaną) Wisłostradę do trasy AK, bo wpychanie tej linii na Marywilską (która będzie zapchana na maksa) uziemi ją na amen.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Paweł D.
Posty: 5621
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 16 paź 2013, 16:10

I podzielić 114 w końcu. Zwłaszcza, że z tego co widzę, nie będzie możliwy zjazd z trasy na Wisłostradę. W tej chwili na Młocinach linia bywa niezabieralna, a jak większość brygad utknie w korku na moście i dojazdach...

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 16:15

No to się ZTM poci, co tu wydumać na szybko - do pierwszych zamknięć tylko nieco ponad 2 doby... I ciekawe, kiedy lud (szczególnie lud z bliższej Modlińskiej) zostanie powiadomiony o małej rewolucji...
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1863
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 16 paź 2013, 16:22

Mario pisze:Loteria - albo przez Marywilską albo przez most Północny.
Obstawiam, że 705 i 735 pojadą przez Marywilską. 511 - przez Północny, tylko dokąd? Chyba na Młociny, bo na Marymont będzie bez sensu.
518 chyba tylko przez most Gdański i z podjazdem do Dw. Gdańskiego, bo inaczej Konwaliowa w ogóle zostanie bez dojazdu do metra. Czy przy DWG da się zrobić obertasa (przyst. DWG 04, zawrotka i wyjazd albo Dawidowskiego albo Międzyparkową)?
Zagwozdka jest z 186, ale chyba najlogiczniejsze będzie przez most Północny i (zakorkowaną) Wisłostradę do trasy AK, bo wpychanie tej linii na Marywilską (która będzie zapchana na maksa) uziemi ją na amen.
Po kolei: 705 i 735 przez Marywilską, ale tak, jak pisałem - nie wiem czy nie tylko do 8 listopada. 518 - zawrotka od Gdańskiego pierwsza możliwa jest przy przyst. Baseny Inflancka. Ciekawe czy tylko komuś nie wpadnie do głowy wariant z jazdą przez Północny i Wisłostradę do Krasińskiego. Dla 186 faktycznie innej opcji nie widzę. Ogólnie naprawdę najmarniej to wszystko wygląda dla Konwaliowej - przydałoby się naprawdę coś z Bródna/Żerania FSO przez Północny do metra...

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7825
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 16 paź 2013, 16:27

Podmiejskie na Żerań, wszystko inne Północnym (518 Gdańskim) + silne coś z Żerania na Młociny...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 paź 2013, 16:44

R-9 Chełmska pisze:Podmiejskie na Żerań, wszystko inne Północnym (518 Gdańskim) + silne coś z Żerania na Młociny...
Tramwaje nr 18 i 20 są od tego. Bez sensu się cofać.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 16:49

Nie zapominajmy jeszcze o nocnikach: N13 i N63. Te chyba z konieczności przeprowadzą się na Marywilską...
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 16 paź 2013, 16:50

Mario pisze:Nie zapominajmy jeszcze o nocnikach: N13i N63. Te chyba z konieczności przeprowadzą się na Marywilską...
Akurat te można byłoby wreszcie skierować na Andersa i prosto przez Pl.Wilsona.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 16:53

Tranzystor pisze:
Mario pisze:Nie zapominajmy jeszcze o nocnikach: N13i N63. Te chyba z konieczności przeprowadzą się na Marywilską...
Akurat te można byłoby wreszcie skierować na Andersa i prosto przez Pl.Wilsona.
To nie ta rewolucja.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 paź 2013, 17:03

W stronę Białołęki to można nawet jeździć z zawrotką przy Dyrekcji FSO (w szczególności nocą), gorzej z odwrotną relacją. :wink:

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 16 paź 2013, 17:08

Nie dało by rady 705 i 735 kopnąć na Młociny? Odległosciowo to niewielka rzecz do nadrobienia, pytanie czy na Młocinach jest miejsce? 518 ubić, wydłużyć 184 na tarchomińsko-nowodworską trasę 518.

Im mniej autobusów na marywilskiej/modlińskiej tym lepiej, wszystko i tak utknie w potwornym korku.
Obrazek

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3561
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 16 paź 2013, 17:09

Mario pisze:Nie zapominajmy jeszcze o nocnikach: N13 i N63. Te chyba z konieczności przeprowadzą się na Marywilską...
Gdzieś już ten pomysł był:
N13/63:
Dw. Centralny - Al. Jana Pawła II - Popiełuszki - Krasińskiego - Pl. Wilsona - Mickiewicza - Klaudyny - Podleśna - Marymoncka - Sokratesa - Kasprowicza - TMP - Modlińska - Światowida... Nowodwory/Os. Jagiellońska
N46 kassung.

A może 511 podzielić na dwie linie? Jedną część do Żerania, a drugą do Młocin? Pierwsza opcja byłaby dobra ze względu na brak konieczności przepychania się przez mosty (dogodna przesiadka do tramwaju). Druga natomiast zapewni bezpośredni dojazd do metra.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

ODPOWIEDZ