Przecież to teraz podstawowy dojazd Wrzeciona do metra.osa pisze:Pytanie: czy zamiast 181 do obu kawałków UKSW nie można by dojeżdżać linią 103 wyjętą z Przy AGorze i Metra Młociny?
Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ok, ale można go sobie wyobrazić inaczej. Np. poprzez linię 121 - w stronę Chomiczówki: Przy AGorze - Kasprowicza - Metro Młociny - Kasprowicza - Sokratesa..., a w stronę Gwiaździstej: Sokratesa - Kasprowicza - Metro Wawrzyszew - Kasprowicza - Przy AGorze.
Nie ta częstotliwość.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie przeczytałeś dokładnie. Mając na myśli ul. Krasińskiego, myślałem o częstotliwości łącznej 114 i 122. Skoro 122 jeździ co 10/15/15/20, to 114 jeździłoby z tą samą częstotliwością, dając takt 5/7,5/7,5/10.Paweł D. pisze:1.) Zlikwidować 303 i podzielić 114 niedasię jak widać.
2.) Naprawdę Bródno i Krasińskiego potrzebuje częstszego 114 niż teraz? Wątpię. I skąd brygady na 5 minut?
3.) Skąd brygady na 41? Silna jedynka i silne 41? Ze skróconego 17? Pójdą na 33.
Co do 41, to nie napisałem wszystkiego. Nie ten temat. Taki projekt wymagałby kilku innych zmian.
Żeberko jest tak zrobione, żeby można było wysiąść (jest chodnik). Dlatego myślałem, że można tam postawić 18, jako linię najrzadszą. W takiej sytuacji dla linii 31 pętla Służewiec byłaby tylko krańcem przelotowym, a postój odbywałby się na krańcu przeciwległym.Stary Pingwin pisze:Georg, na Służewcu są trzy tory postojowe i żeberko na wylocie, niezbędne do funkcjonowania pętli. Tam potrafią tramy stać od p. Wynalazek.
Szkoda, że przy przebudowie nie zrobiono 4 torów postojowych, ale od strony kolejowej jest chyba rezerwa na ulicę Suwak-Cybernetyki.
Żeberko jest używane do wsiadania, jeśli przyjadą na pętlę 3 wozy jednej linii...
A nie da się skrócić postojów tak, żeby na pętli mogły stać najwyżej dwa wozy?
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
miłośnik 13N
ZTM pisze:Organizacja komunikacji miejskiej podczas przebudowy mostu Grota Roweckiego
od 08.11.2013 (piątek) od godz. 22:00
W związku z przebudową drogi S8 na odc. węzeł Powązkowska – węzeł Modlińska od dn. 08.11.2013 r. od ok. godz. 22:00 zamknięta zostanie jezdnia północna mostu Grota-Roweckiego (ruch odbywać się będzie w dwóch kierunkach po jezdni południowej mostu). Ponadto zamknięte zostaną:
w węźle Modlińska
łącznica północ – wschód (Tarchomin – Bródno)
w węźle Wisłostrada
łącznica południe – zachód (Centrum – Marymont)
łącznica wschód – południe (most Grota-Roweckiego – Centrum)
ulica Gwiaździsta
pod Trasą Główną S8
W związku z powyższym od dn. 08.11.2013 r. od ok. godz. 22:00 do odwołania autobusy linii 114, 118, 122, 145, 518, 732 zostają skierowane na poniższe trasy objazdowe:
114
tylko w kierunku krańca MŁOCINY-UKSW
od mostu Grota-Roweckiego: al. Armii Krajowej – Słowackiego – pl. Wilsona – Krasińskiego i dalej swoją trasą;
118
tylko w kierunku krańca METRO POLITECHNIKA
od mostu Grota-Roweckiego: al. Armii Krajowej – Słowackiego – Krasińskiego – Wybrzeże Gdyńskie i dalej swoją trasą;
122
w kierunku krańca GWIAŹDZISTA
od skrzyżowania Potocka/Gwiaździsta: zawrotka na rondzie – Potocka – postój na przystanku BARSZCZEWSKA 01 – powrót: Potocka i dalej swoją trasą;
145, 732
tylko w kierunku krańców WIATRACZNA, PUSTELNIK
od pętli ŻERAŃ FSO: ŻERAŃ FSO – Modlińska – wjazd na Trasę Główną S8 przez nowo wybudowany łącznik i estakadę relacji południe – wschód (Jagiellońska – Bródno) – Toruńska i dalej swoimi trasami;
Uwaga!
Po zakończeniu prac w rejonie węzła Wysockiego, powyższa trasa objazdowa będzie obowiązywać także dla autobusów linii 104, 134.
518
tylko w kierunku krańca EMILII PLATER
od mostu Grota-Roweckiego: al. Armii Krajowej – Słowackiego – pl. Wilsona – Mickiewicza i dalej swoją trasą.
Zawieszeniu ulega funkcjonowanie przystanków:
BARSZCZEWSKA 02;
TYLŻYCKA 01, 02;
OS.RUDA 01, 02;
GWIAŹDZISTA 01;
MOST GROTA-ROWECKIEGO 01;
PARK KĘPA POTOCKA 01;
DW.GDAŃSKI 04.
Jednocześnie uruchamia się funkcjonowanie tymczasowego przystanku DW.GDAŃSKI, zlokalizowanego przy ul. Słomińskiego w kierunku ronda Radosława, w zatoce przed wiaduktem ul. Mickiewicza. Przystanek obowiązuje jako stały dla autobusów linii 500 oraz jako warunkowy (na żądanie) dla autobusów linii N12, N62.
Przepraszamy za utrudnienia.
Rozwiązaniem tej sytuacji jest likwidacja linii 14 i wzmocnienie (tylko w godzinach szczytu) linii 10 na najbardziej obciążonym odcinku - czyli ZAJEZDNIA WOLA (albo CM. WOLSKI, jeśli starczy wozów)-WYŚCIGI. Wtedy na 31 może być krótki postój wyrównawczy (4,5 minuty przy częstotliwości 2,5 minuty).Stary Pingwin pisze:Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
I jest niedobór od Naruciaka do Politechniki.Georg pisze:Rozwiązaniem tej sytuacji jest likwidacja linii 14 i wzmocnienie (tylko w godzinach szczytu) linii 10 na najbardziej obciążonym odcinku - czyli ZAJEZDNIA WOLA (albo CM. WOLSKI, jeśli starczy wozów)-WYŚCIGI. Wtedy na 31 może być krótki postój wyrównawczy (4,5 minuty przy częstotliwości 2,5 minuty).Stary Pingwin pisze:Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
SWL..Stary Pingwin pisze:Na Dworcu Południowym pętla jest na tyle mała, że jak stanie potrójniak, to 14 z bólem wjeżdża na swój tor. 31 jeździ co 3 minuty, więc przelotowość przez Służewiec uczyni tę linię bezpostojową.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.