Autobusy testowane w Warszawie
Podczas testów w Mobilisie też były problemy, wóz po całonocnym ładowaniu rano miał 60% naładowania, w ciągu dnia zjeżdżał nie wykonując dwóch kółek tylko po to by się baterie naładowały.
A to nie wiedziałem, przynajmniej wtedy miał mniej do zrobienia dziennie kilometrów, a teraz to chyba trochę przesadzili. Wyszło mi, że dziennie powinien zrobić 170 kilometrów (licząc z dojazdem i zjazdem z Bielańskiej na Włościańską). Producent niby deklaruje aż 240 km, ale wiadomo jak to jest z takimi deklaracjami, w szczególności jak jeszcze trzeba włączyć ogrzewanie, oświetlenie czy inne bajery.
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Dlatego według mnie autobus elektryczny jest tylko ciekawą zabawką, nieprzydatną w realnych warunkach i nikt tego nie powinien brać na powaznie. Podobnie jak hybrydy - drogie w zakupie, a oszczędności mizerne.ashir pisze:A to nie wiedziałem, przynajmniej wtedy miał mniej do zrobienia dziennie kilometrów, a teraz to chyba trochę przesadzili. Wyszło mi, że dziennie powinien zrobić 170 kilometrów (licząc z dojazdem i zjazdem z Bielańskiej na Włościańską). Producent niby deklaruje aż 240 km, ale wiadomo jak to jest z takimi deklaracjami, w szczególności jak jeszcze trzeba włączyć ogrzewanie, oświetlenie czy inne bajery.
Michalk001 pisze:Dlatego według mnie autobus elektryczny jest tylko ciekawą zabawką, nieprzydatną w realnych warunkach i nikt tego nie powinien brać na powaznie. Podobnie jak hybrydy - drogie w zakupie, a oszczędności mizerne.
Ciekawa myśl gdy na drogach pojawiły się pierwsze Automobile też tak mówiono.
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
Ale obecnie to ten AMZ się do stałej jazdy jednak nie nadaje. Wszystko wymaga czasu i dopracowania. Za parę lat zapewne lepiej to będzie wyglądać.Kacper R3 pisze:Ciekawa myśl gdy na drogach pojawiły się pierwsze Automobile też tak mówiono.
Ależ jak najbardziej ma sens, tylko w nieco innej formie - autobusu z pantografem z ładowaniem na pętlach i określonych przystankach. I z pojemnym superkondensatorem wspomagającym baterie żeby się wolniej niszczyły. Oczywiście coś takiego wymaga pewnych inwestycji (chociaż dużo mniejszych niż trolejbus czy tramwaj), więc żeby to miało ręce i nogi trzeba obsadzić takimi cudakami od razu całą linię (albo i więcej jeśli mają długi wspólny odcinek ze stacjami ładowania)Dlatego według mnie autobus elektryczny jest tylko ciekawą zabawką, nieprzydatną w realnych warunkach i nikt tego nie powinien brać na powaznie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26900
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To, o czym piszesz, to jest właśnie trolejbus, a nie żaden autobus elektryczny. To tak, jakbyś napisał, że tramwaj ładujący się na przystankach jest, bo ja wiem, drezyną akumulaturową?
A o tym, że "elektryczny autobus wygryzie wszystko" to ja słyszę odkąd się interesuję komunikacją, a będzie to jeszcze parę lat. Spokojnie... każdy postęp w tej dziedzinie to postęp nie tylko autobusów, ale i tramwajów.
A o tym, że "elektryczny autobus wygryzie wszystko" to ja słyszę odkąd się interesuję komunikacją, a będzie to jeszcze parę lat. Spokojnie... każdy postęp w tej dziedzinie to postęp nie tylko autobusów, ale i tramwajów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Elektryczne BYD-y już przybyły do Warszawa na testy.
Tak jak zapowiadali dwa niebieskie, jeden srebrny i zielony?
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Dwa srebrne w tym jeden w reklamie i jeden zielony nówka sztuka nawet rejestracji nie miał.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
Ale chyba na Włościańską, no na R-7 nikt ich nigdy nie widziałPlesim pisze:Elektryczne BYD-y już przybyły do Warszawa na testy.
Chińskie wozy wyglądają tak: Klik Najciekawszy jest w wersji dla Włoch
To chyba zobaczą, jak ma tam jeden z nich stacjonować.Flash8222 pisze:Ale chyba na Włościańską, no na R-7 nikt ich nigdy nie widział
Dziś dojechał (a raczej dowieziono go) niebieski BYD.
Mam wrażenie, że chińskie elektryki coś ostatnio nie pojawiają się na ulicach. Wczoraj na "elektrycznych" brygadach 222 jeździły sobie 1202 oraz 1823, dziś mignęła mi deskorolka. Wydaje mi się, że Chińczyki miały być testowane pół roku, a tymczasem jakby zniknęły. Czy ktoś coś wie bliżej na ten temat?