Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Rany, ale to coś jest brzydkie! (mowa oczywiście o E"W"60)
Te nierówno porozmieszczane okna o różnej szerokości, a przed czołem ta paskudna ściana z małym okienkiem pośrodku... O (niezupełnie) drzwiach nawet nie wspomnę.
A właściwie po co to było KM? Przecież te jednostki awaryjnością dorównywały 14WE w ich najgorszych miesiącach. A przecież nie są (chyba) kompatybilne z żadnymi innymi klopami.
Te nierówno porozmieszczane okna o różnej szerokości, a przed czołem ta paskudna ściana z małym okienkiem pośrodku... O (niezupełnie) drzwiach nawet nie wspomnę.
A właściwie po co to było KM? Przecież te jednostki awaryjnością dorównywały 14WE w ich najgorszych miesiącach. A przecież nie są (chyba) kompatybilne z żadnymi innymi klopami.
Kiedy ta fotka była robiona? Z tego co mi mówiono w firmie to miano te złomy przerobić na EN60AKM, a schodków jakoś nie widzę.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
^ Przyjrzyj się, są odchylane stopnie jak w 19WE.
Nie ma co płakać za tymi drzwiami. Dzięki temu jest więcej miejsc do siedzenia. Poza tym jak ktoś dobrze stwierdził 2x mniej drzwi to 2x mniej awarii. Poza tym nikt na tej zmianie nie traci bo to tylko 2 prototypowe jednostkizxcvbnm pisze:No i po co usunęli te dodatkowe drzwi ? Chociaż 3 mogły zostać. Jakie to coś ma teraz oznaczenie ?
Jednostki te zakupiono gdy KM miały poważne problemy z brakiem taboru i szukały możliwości jego pozyskania za wszelką cenę. EW60 to był kompletny niewypał. Miliony które poszły w błoto i nikt za to nie odpowieVLnt7 pisze: A właściwie po co to było KM? Przecież te jednostki awaryjnością dorównywały 14WE w ich najgorszych miesiącach. A przecież nie są (chyba) kompatybilne z żadnymi innymi klopami.
Zobacz lepiej, jakie śmieszne małe okienka wstawili tam, gdzie były drzwi... To się nazywa dopiero zysk.Premo pisze:Nie ma co płakać za tymi drzwiami. Dzięki temu jest więcej miejsc do siedzenia. Poza tym jak ktoś dobrze stwierdził 2x mniej drzwi to 2x mniej awarii. Poza tym nikt na tej zmianie nie traci bo to tylko 2 prototypowe jednostkizxcvbnm pisze:No i po co usunęli te dodatkowe drzwi ? Chociaż 3 mogły zostać. Jakie to coś ma teraz oznaczenie ?
A z tą awaryjnością, to nie lepiej wymagać po prostu bezawaryjnych i nękania wykonawcy modernizacji, zamiast brania tego jako stanu normalnego?
Awarii drzwi w AKM nie brakuje.
Z tym się nie zgadzam, ponieważ EW60 to była odmiana dla EN57 które w tamtym czasie używały tylko rozruchu oporowego. Historia modernizacji kibli rozpoczęła się od EW60. Będę czepiał się obecnej ilości drzwi, przez co praktycznie EW60 zostało zlikwidowane. Jakie ma teraz przyśpieszenie ?Premo pisze:Jednostki te zakupiono gdy KM miały poważne problemy z brakiem taboru i szukały możliwości jego pozyskania za wszelką cenę. EW60 to był kompletny niewypał. Miliony które poszły w błoto i nikt za to nie odpowieVLnt7 pisze: A właściwie po co to było KM? Przecież te jednostki awaryjnością dorównywały 14WE w ich najgorszych miesiącach. A przecież nie są (chyba) kompatybilne z żadnymi innymi klopami.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Teraz będzie miał przyspieszenie AKMki, czyli do 1m/s/s.
Natomiast modernizacja pierwotna była słaba, prototypowa, sprawiała wiele problemów, ale jakoś nie widać było za specjalnie, żeby KM się tym faktem przejmowały. W sumie po tym, jak to jeździło to miałem wrażenie że nawet maszynistów nie przeszkolili jak trzeba. Inaczej te jednostki (tak jak i EN57KM) normalnie by jeździły, a nie głównie stały na szopach. Ale to była sprawa KM, żeby tego dopilnować. Zakup i modernizacja za miliony i teraz kolejne miliony.. Na bogato.
Natomiast modernizacja pierwotna była słaba, prototypowa, sprawiała wiele problemów, ale jakoś nie widać było za specjalnie, żeby KM się tym faktem przejmowały. W sumie po tym, jak to jeździło to miałem wrażenie że nawet maszynistów nie przeszkolili jak trzeba. Inaczej te jednostki (tak jak i EN57KM) normalnie by jeździły, a nie głównie stały na szopach. Ale to była sprawa KM, żeby tego dopilnować. Zakup i modernizacja za miliony i teraz kolejne miliony.. Na bogato.
Widocznie ich stać na to. Mogli by się teraz za te 2 SPOT-y (EN57-11xx) zabrać.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Te chyba były na leasingu albo czymś takim, więc chyba mogą nie być własnością KM.
Jako stały ich płatnik życzyłbym sobie, żeby najpierw dopilnowali, żeby modernizacja się choć w większości zamortyzowała, a nie olewają temat i zamawiają kolejną, też nie wiadomo jak dopracowaną, bo przecież AKM nie grzeszą bezawaryjnością.Widocznie ich stać na to.
Flirt F-02 jechał dziś po 15:00 służbowo w stronę Grodziska. Ma ktoś pomysł dokąd?
Będę oryginalny i zostawię bez podpisu.
- vernalisadonis
- Posty: 3107
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Może do Nowego Sącza jechał.paszym pisze:Flirt F-02 jechał dziś po 15:00 służbowo w stronę Grodziska. Ma ktoś pomysł dokąd?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Nie może tylko na pewno.
Na jednym z materiałów dot. zakupu 20 EZT przez IC widać gotowy (z wpisaną datą) ER75-004 po przeglądzie.
Dobrze, że jakoś to idzie, bo wczoraj chyba na którymś obiegu wieczornym widziałem jednego Flirta i mam nadzieję, że mi się tylko wydawało.
Dobrze, że jakoś to idzie, bo wczoraj chyba na którymś obiegu wieczornym widziałem jednego Flirta i mam nadzieję, że mi się tylko wydawało.
Mam pytanko. Teoretycznie 35WE i EN57AKM mają przyśpieszenie 1 m/s2. Jednak w praktyce w EN57AKM wygląda to słabiej niż w 35WE. Czy w ogóle EN57AKM może przynajmniej osiągnąć 0,9 m/s2 ? Może to 35WE rusza szybciej niż 1m/s2 ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2