Co rozumiesz pod odpowiednim stanem?BJ pisze: Nawiasem mówiąc - czy jest w ogóle w planach doprowadzenie stacji Powiśle (które jeszcze jako tako wygląda), Śródmieście i przede wszystkim Ochota do odpowiedniego stanu?
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderator: JacekM
Co rozumiesz pod odpowiednim stanem?BJ pisze: Nawiasem mówiąc - czy jest w ogóle w planach doprowadzenie stacji Powiśle (które jeszcze jako tako wygląda), Śródmieście i przede wszystkim Ochota do odpowiedniego stanu?
Może po taniości, ale wygląda dobrze. A te slamsy, co tam były wcześniej, to lepiej przemilczeć (fakt, w tym niemałą zasługę miał stan okolicy)...zxcvbnm pisze:Taki Stadion kiedyś miał klimat, teraz został po nim prawie-nowoczesna wiata która i tak została zrobiona po taniości.
Chociaż czystości. To aż tak wiele?zxcvbnm pisze:Co chcecie od Śródmieścia i Powiśla ?
Ostatnio trochę się "nabyłem" na Ochocie przy różnych okazjach i to, jak wygląda ta stacja zarówno po stronie PKP, jak i WKD, jak i jej całe otoczenie, to jest jakiś koszmar.MeWa pisze:Co rozumiesz pod odpowiednim stanem?BJ pisze: Nawiasem mówiąc - czy jest w ogóle w planach doprowadzenie stacji Powiśle (które jeszcze jako tako wygląda), Śródmieście i przede wszystkim Ochota do odpowiedniego stanu?
Dlaczego nie?zxcvbnm pisze:Czystość by się przydała, ale nie większe modernizacje. Czystość jest bardzo wymagana (z naciskiem na Ochota).
Problemem jest to, że czystości brakuje też na niedawno wyremontowanych stacjach. Służewiec oddano niedawno i od tamtej pory poza wyrzuceniem śmieci raczej nikt tam nic nie sprzątał.zxcvbnm pisze:Czystość by się przydała, ale nie większe modernizacje. Czystość jest bardzo wymagana (z naciskiem na Ochota).
Stadion to akurat modelowy przykład właściwego remontu nawiązującego do walorów architektonicznych. Polecam wystawę "Warszawa w budowie" w Muzeum Historycznym m.st. W-wy.zxcvbnm pisze:Nie wiem czy te modernizacje stacji na linii średnicowej ma sens. Taki Stadion kiedyś miał klimat, teraz został po nim prawie-nowoczesna wiata która i tak została zrobiona po taniości. Co chcecie od Śródmieścia i Powiśla ?
I nie tylko dworców, tyle że w innych miejscach dbają o to zarządcy. I to jest podstawowa różnica.zxcvbnm pisze:Wniosek: Głupota pseudo-pasażerów wpływa na stan dworców.
Jeśli chodzi o WWO-Ot - nic nie wiadomo i raczej długo nic nie będzie wiadome. Drugi tor do Pilawy jest zdecydowanie potrzebny do rozwoju ruchu regionalnego (i nie tylko), inaczej na zawsze pozostanie to wąskie gardło. Tak samo jak reszta infrastruktury, bo tamte tereny nieźle potrafią czasami odstraszyć.aaa pisze:Czy w planach modernizacji linii do Lublina brano pod uwagę taki wariant:
- na odcinku Wschodnia - Pilawa tylko rewitalka, ewentualnie drugi tor do Celestynowa
- dwa tory na odcinku Pilawa - Stojadła, Mińsk Mazowiecki (ew. Sulejówek Miłosna) - Rembertów 4-torowy.
Wtedy mielibyśmy dwie pieczenie na jednym ogniu - na otwockiej pozostałby tylko ruch lokalny (co istnieje tak naprawdę dzisiaj), zaś na mińskiej ruch byłby posegregowany przy jednoczesnej opłacalności tego rozwiązania (bo absurdem będzie budowanie linii 4-torowej do Miłosnej, co jest w planach modernizacji WWK, gdy z dalekobieżnych to pojadą tylko jakieś ochłapy na Białoruś i kilka par TLK-ek na krzyż).
- bierze się pod uwagę oczywiście drugi tor Otwock - Pilawa + kompleksowa modernizacja (batalia o zabytkowe perony jakby ucichła).Czy w planach modernizacji linii do Lublina brano pod uwagę taki wariant:
- na odcinku Wschodnia - Pilawa tylko rewitalka, ewentualnie drugi tor do Celestynowa
- dwa tory na odcinku Pilawa - Stojadła, Mińsk Mazowiecki (ew. Sulejówek Miłosna) - Rembertów 4-torowy.